מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לחוצה מאוד מבקשת עזרה והרגעהאירית22/10/2016
שלום רב, בת 33 נשואה אמא ל2 ילדים. 10 שנים סובלת מהפרעות חרדה ופוביות בעיקר איפוכונדריה קשה מאוד. מתח קבוע, נוגדי דיכאון, כדורי הרגעה, לפעמים מתקשה לתפקד. לפני מספר חודשים היו לי יחסי מין מחוץ לנישואין, המין היה מוגן עם קונדום, אבל מין אוראלי לא. מאז אני חיה בחרדה קבועה שנדבקתי בhiv. ולא מצליחה לגשת ולבצע בדיקה. לא ישנה בקושי מתפקדת ואוכלת. לפני כמה ימים התחילה אצלי תופעה שהכניסה אותי לחרדות עוד יותר. אחרי כל מקלחת יוצאים לי כתמים אדומים לא מגרדים בכתפיים עד המרפק. אחרי חצי שעה האודם והנפיחות נעלמים מעצמם בלי שום טיפול. ישר כמובן קישרתי את התופעה לhiv. ניגשתי לרופא משפחה שאחרי הסתכלות אמר שסביר להניח שזה רגישות של העור על רקע חרדות ומתח נפשי קשה ושבhiv הפריחה לא בא והולכת מעצמה תוך חצי שעה. ושהמים זה הטריגר. כמו כן ציין שהדבקה במין אוראלי היא תיאורתית בלבד ואין לי ממה לחשוש אלא לטפל במערכת העצבים שלי. כמו כן אני סובלת כבר הרבה זמן מעור שומני, אקנה, קשקשים. אדמומיות בעור בכל מצב של לחץ או חרדה. הזעה מוגברת במצבים של לחץ. הרופא רשם לי אלוקום ספריי. אני ממש אשמח אם תוכלו להרגיע אותי ולהסביר לי מה התופעה הזו ואם זה אכן יכול להיות כתופעה של לחץ יתר. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה ואקנה בצל חרדה
רמי מור22/10/2016את מעלה מספר בעיות שונות ובראשן חרדה ממשית המעצבת את עוצמתן.
1.הפריחה ששתארת מתאימה לאורטיקריה היכולה להופיע במצבי חרדה מתמשכים.
השימוש בספרי אלוקום הן לפני והן לפריחה הוא פסול וירגום לך לתופעות לוואי ביותו סטרואיד חזק , ממליץ שלא לעשות בו שימוש .
2.לגבי אקנה שממנה את סובלת.
ממליץ לך להכנס לאתר שלי שם תוכלי ללמוד על טיפול פורץ דרך באקנה הנחשב כיום לטיפול הטוב ביותר בזמן קצר.
הטיפול הוא צמחי עם תוצאות דראמטיות.
יש באתר תמונות המחשה שתוכלי להתרשם מהם.
רמי מור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי בשיער וגרד בקרקפתדנה20/10/2016
היי, אני מטיילת מזה כחודש בפיליפינים. לפני מספר ימים, לאחר המקלחת, חשתי במשהו מוזר בשיער שלא הרגשתי קודם לכן מעולם. החלק העליון שלו היה מעין שומני-דביק מהרגיל. חשבתי שאולי לא ניקיתי את השיער מספיק טוב במהלך המקלחת, אבל חפיפות נוספות לא עזרו. גם לא שינוי השמפו או המרכך. חשוב לציין שלא שיניתי את התכשירים בהם השתמשתי ואני גם לא חושבת שהבעייה היא במים בבית המלון, כי חבר שלי לא הרגיש בדבר. בנוסף, ביום-יומיים האחרונים, התחלתי להרגיש מעין גרד או עקצוצים בקרקפת של אותו אזור שיער ״בעייתי״.
מה עלולה להיות הסיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרקפת מגרדת במעבר בין יבשות
רמי מור20/10/2016מעבר בן יבשות גורם לא אחת להופעת תסמינים על העור למי שמועד לכך.
זה נובע בעיקר משינויים באקלים ( בלחץ הברומטרי ) בן יבשות.
התאור שלך מתאים לסבוריאה שומנית של הקרקפת שמצריכה טיפול ולטעמי זה יכול להעשות בארץ ואין היכרח להתעסק עם זה בחו"ל.
רמי מור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרקפת מגרדת
20/10/2016תודה על התשובה המהירה.
האם יש משהו שעליי לעשות בינתיים? להמנע מדברים מסויימים?
תודה שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרקפת מגרדת המשך
רמי מור20/10/2016במקום מושבך איני מכיר מענה כזה או אחר .
באופן כללי אני מטפל בבעיה בתמיסה צמחית יחודית ולצערי לא תוכלי להשיגה אותה מעבר לים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי אשמח שתחזרו אליי בבקשהיוסי20/10/2016
היי אשמח אם תחזרו אליי גילו לי כלמידיה ומיד קיבלתי דוסילין ל 10 ימים וגם את הכדור השני שכחתי את שמו לאחר סיום הלכתי לבדיקה ויצא חיובי לעומת זאת החברה שלי קיכלה 4 כדורי זאטו בבת אחת וזה עבר לה מה אני יכול לעשות למה זה לא עובר לי ? חשוב לציין שכבר אין לי כאבים ולא צריבות ולא הפרשות
** המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול אנטיביוטי למחלת כלמידיה
רמי מור20/10/2016במקרה שלך אתה חייב קורס נוסף של אנטיביוטיקה וממליץ לך לפנות לרופא המטפל במקרה הזה ולא להתבסס על התייחסות אינטרנטית.
רמי מור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אשמח שתחזרו אליי בבקשה
יוסי20/10/2016חשוב לציין כרגע שאני לוקח זאטו גם ולמה אתה מתכוון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש תת עורי בקוטר 3 ס"מ באזור הצלעות-גב מותןיאיר20/10/2016
שלום
לאחרונה שמתי לב שיש לי גוש תת עורי באזור הצלעות התחתונות, בצד הגב (מצד שמאל)
כשאני נוגע במקום אני מרגיש כאב קל (לא כאב שמפריע במיוחד).
שמתי לזה לזה כי בזמן מאמץ בטני (שיעול, התעטשות וכדו') אני חש כאב בצד שמאל, זה מרגיש באזור שתחת הצלעות.
נשלחתי ע"י רופאת המשפחה לכירורג, שצייתן שישגוש תת עורי בקוטר 3 ס"מ עם רגישות, רושם של ליפומה, ממליץ על ניתוח באשפוז יום כירורגי.
1. ממה זה נוצר? והאם יכול להיות שזה נמצא כבר זמן רב ולא שמתי לב?
2. האם מבחינה רפואית יש עדיפות לניתוח והסרת הליפומה או שזה נטו שיקול של המטופל?
3. איזה ניתוח מבצעים? יש כמה שיטות (מבחינת מיזעור החתך)?
4. איזו הרדמה עושים בניתוח שכזה?
5. האם יש קשר בין הכאב שאני חש בזמן מאמץ בטני לבין הליפומה? זה יכול להקרין? יכול להיות שמסתתר עוד משהו שם?
6. לאיזו התמחות זה שייך? מי הרופא המתאים לזה במיקום הזה? כירורג רגיל? כירורג חזה? כירורג פלסטי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש תת עורי
רמי מור20/10/2016אני משער כי תשובה ממה הוא נותר אין בנמצא במצבים הללו
כבעיה כירורגית הגו מוסר במידת הצורך בניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים ושלפוחיות מקעקוע חינהאורטל19/10/2016
שלום, עשיתי קעקוע חינה לפני 3 שבועות וצמחו לי פצעונים ושלפחויות.
אני בחו"ל עד אמצע נובמבר ולכן אין לי אפשרות לקבל טיפול רפואי בארץ.
האם לחכות לארץ? ללכת פה (סין) לרופא? יעזור אם אקח כדורים נגד אלרגיה (יש לי פה איתי)?
מצרפת תמונה של האלרגיה.
תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת עור ממגע חינה
רמי מור19/10/2016התאור מתאים לדלקת עור ממגע הקשור בחינה.
קשה לומר מה עלייך לעשות בעת הזו ממרחק כה רב.
באם הנגעים לא מחמירים ולא מזדהמים אפשר להמתין ולראות כיצד הזמן מייטיב עם הנגעים בעת התפוגגות החינה .
רמי מור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטרייה + פצעים אדומים על איבר המין (זכר)מאור18/10/2016
אני סובל מפטרייה בבטן התחתונה מצד ימין הרבה מאוד זמן משהו כמו 3 - 4 שנים, מטפל במשחות והייגינה היא מתפרצת ונרגעת בדרך כלל בחילוף עונות השנה. הבעיה שמטרידה אותי כרגע היא שבחודש האחרון "צמחה" לי פטרייה קטנה וטורדנית על האשך הימני שלא מפסיקה לגרד וגם לשרוף בעת יחסי מין, בנוסף התגלו לי כמו יבלות/פצעים אדומים על איבר המין עצמו . אני ממש בלחץ מכל העניין הזה ורוצה לדעת איך אפשר לטפל בזה ?
תודה מראש וחג שמח
יש ברשותי תמונות שמתארות במדיוק את התופעה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטרת איבר המין שהוזנחה
רמי מור19/10/2016אתה מתאר הזנחה טיפולית וכעת משלם את המחיר.
אני יכול לשער במידה גבוהה של בטחון כי אתה מודע לכך שיש במקרים כגון אלה היכרח לפנות לרופא עור.
ובכל זאת אתן לך עיצה ולא אומר לך לבוא אליי למרות שיש ברשותי טיפול יעיל.
א.תלך לרופא עור לשם קבלת אבחנה וטיפול נוגד פטרת
ב.אל תמרח לעולם משחה המכילה סטרואיד גם לא סטרואיד חלש, אמור זאת מפורשות לרופא כי אתה מסתפק במשחה לפטרת ללא סטרואידים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבשושים כואבים באיזור פי הטבעתדניאל17/10/2016
קיימתי מין לא מוגן עם אדם שאני מכיר, וסומך עליו יש לציין.
הוא ביצע חדירה פתאומית וגמר בפי הטבעת.
אחרי יומיים התחלתי לחוש בפתאומיות בצריבה ותחושת ׳שריפה׳ באיזור המקיף את פי הטבעת.
כשהתקלחתי זרם המים צרב והרגיש כאילו המים באים במגע עם פצע פתוח, כך גם הסבון.
האיזור מרגיש גבשושי ונראה שהבליטות לא בצבע שונה מגוון העור שעליו נמצאות.
אין הפרשות מלוות באיזור, אך משלשל ובלוטת הלימפה בשמאל המשפעה נפוחה בגודל של פחות מ6ממ
מה יכולה להיות הסיבה? ומה האבחנה ודרכי טיפול?
כרגע אני סובל מכאבים ברמה שמפריעה לי לתפקד ומחכה לתור לרופא עור ומין ביום חמישי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל החדרה לפי הטבעת תביא לאסון
רמי מור17/10/2016כמי שעוסק במחלות עור שנים רבות ומכיר את הצרה הצרורה הזו של בעיות פי הטבעת אין לי אלא רק להצטער על מה שקרה לך.
אני לא אשפוט את היותך הומוסקסואל משום שאני נאור ומבין כי מדובר בעניין גנטי שלא אתה בחרת בו.
מאידך, אומר את דעתי בפעם המליון כמי שפגש ארועים שכאלה כפי שפרטת.
פי הטבעת נוד לשיית צרכים של בני אדם ולא לקיום יחסי מין.
כל נסיון להמיר את התכלית הפיסיולוגית של פי הטבעת ולהופכה לאיבר מין יובלי בסופו של דבר לאסון, אסון בהדגשה.
מנסיוני , זו רק שאלה של זמן להופעת אמח או יותר מהביות המפורטות.
1.פסיורה בפי הטבעת בעקבות חדירה
2.זיהום פטרתי בפי הטבעת בעקבות חדירה
3.קונדילומה בפי הטבעת בעקבות חדירה
4.אקזמה בפי הטבעת contact dermatitis
דלקת עור ממגע , בעקבות חדירה.
5.גרד בפי הטבעת בעקבות חדירה
6.אי שליטה על הסוגרים בפי הטבעת וזליגת צואה בעקבות חדירה
כל אלו ברוב המקרים מרגע הופעתם הם בעיות כרוניות בלתי הפיכות.
עם כל ההבנה לתופעת ההומוסקואליות אסכם ואומר כי כבר לפני 10 שנים התרעתי בפני מטופלים שפגשתי כי זו רק שאלה של זמן שתתרחש פגיעה בפי הטבעת כי פי הטבעת נועד לתכלית אחת והיא הפרשת צואה.
לגופו של עניין, אתה חייב לבדוק HIV משום שישנה התנפחות של הבלוטות, מעבר לכך , אני לא מכיר מענה לבעיות הצגת.
מציע לך כי לעולם אל תמרח משחה סטרואידת בפי הטבעת זה יביא לנזק חמור ממה שיש שם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה המהירה והמקצועית
דניאל17/10/2016תודה רבה על ההיענות!
ניגשתי למר״מ של קופת החולים ואכן מדובר בפטריה...
הטיפול שקיבלתי הוא באמצעות משחה.
אשמח אם תבהיר, מה ההמלצות הנוספות להמנעות ממצבים כאלו חוץ מלהמנע מחדירה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין דרך להמנע ממצבים אלו אלא בהמנעות מחדירה
רמי מור17/10/2016כאשר מתבצעת חדירה זה כרוך בהרחבה של אזור פי הטבעת
ובקיעים בעור המלווים בדימום.
כל דימום מושך אליו חיידקים ופטריות ומכאן שפי הטבעת הוא אזור כה רגיש שגם במצבים רפואיים המחייבים חדירה כמו למשך בעת ביצוע קולונוסקופיה ( צינור לצפייה במעי הגס לבחינת סרטן ) זה נעשה ברגישות רבה עם צינור דקיק ביותר
לצערי הבעיות הללו מאד נפוצות בקהילת הגברים ההומו סקסואלים ואני יודע זאת מתוקף הניות שלהם .
במקרה שלך ושוב לצערי טיפול בפטרת באמצעות משחה לא בהיכרח תעלים אותה.
תקווה שהמשחה לא מכילה סטרואידים ( קורטיזון )
כי אז יש בעייה של ממש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד בנרתיק לאורך שניםיהודית15/10/2016
גרד בנרתיק לאורך שנים, נילקחה תרבית ונמצצאה קנדידה הטיפול האגריסיבי עזר לזמן קצר, לא תמיד התרבית יוצאת חיובית הגרד בלתי ניסבל מה עושים? למי פונים כיצד להקל בגרד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד כרוני בנרתיק וטיפול בו
רמי מור16/10/2016זו אכן תופעה מעיקה ולא תמיד נמצא לה הסבר מעבר למה שנבקת.
ממה להמנע ?
אסור למרוח משחות המכילות סטרואידים בנרתיק זה מתכון להחמרה וסבל שלא יותאים ממנו אחר כך.
אני עושה שימוש בטיפולים שלי בתמיסה צמחית.
את מוזמנת לבקר באתר שלי.
רמי מור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטה נפוחה באשך שמאלגיא13/10/2016
לאחרונה כשיצאתי מהמקלחת וייבשתי את הגוף גיליתי שיש לי בלוטה נפוחה באשך שמאל
האם יש ממה לדאוג ואיך ניתן לטפל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה נפוכה באשך
רמי מור14/10/2016לתאורך יכולות להיות מספר אבחנות רפואיות שחלקן זניכות
וחסרות משמעות וחלק מחייבות ברור רפואי במסגרת רפואית.
אמליץ לך מתוך אחריות להראות את הבלוטה לרופא המטפל מעבר להצגת השאלה כאן .
רמי מור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת ציפורן בבוהן ברגלשירלי11/10/2016
שלום! לפני 3 שבועות עקרו לי ציפורן בבוהן בשל פטרת וציפורן חודרנית. הורדתי חבישה כבר. נאם ניתן לרחוץ בבריכה / ים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת צפורן
רמי מור12/10/2016שאלה מסוג זה לטעמי מחייבת הוועצות עם הופא המטפל שלך המסוגל לראות את תמונת המצב כמו שהיא טרם מתן עיצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד קל בפי הטבעתניר10/10/2016
שלום,בחודשים האחרונים מופיע לי בשעות הלילה הקטנות גרד קל מאוד בפי הטבעת,לסרוגין..לא כל לילה..
עשיתי בדיקת צואה יצאה נקייה מפרזיטים וכו'..
לפני כמה חודשים עשיתי בדיקות מחלות מין std צהבת hiv סיפיליס וכדו..יצאה גם תקין..לא ידוע על טחורים וכדו..
מה יכולה ליהיות הסיבה?תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד בפי הטבעת
רמי מור12/10/2016זוהי בעיה נפוצה ובחלקה ישנה מעורבות פטרתית או דלקתית
אקזמתית ולעיתים אין מגלים את הסיבה.
דבר נוסף שהתגלה לי היינו מעורבות של עודף משקל הגורם לחיכוך והזעת יתר התורמת לגרד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת לתשובה גרד בפי הטבעת
רמי מור13/10/2016חשוב מאד שלא תעשה טעות קריטית ותמרח משחה סטרואידית
זו תגרום לך להחמרת הבעיה ברמות שלא ניתן לצאת מהם
וזה לצערי בדוק.
ניתן לטפל ע"י תמיסה צמחית יחודית המורידה את הגרד לרמה כמעט בלתי מוחשית ומהווה טיפול יחודי לבעיה.
אתה מוזמן להכנס לאתר שלי שם יש מידע בנושא.
רמי מור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רופא עור - ילדים - אסתמה של העורקובי גרוס26/09/2016
שלום רב,
הילד שלי לא מפסיק לגרד את עורו.
לדעתי יש לו אסטמה לעור. האם יש לכם המלצה לרופא ילדים (גיל 3) בהתמחות עור
כדי לדעת איך לטפל ?
תודה,
קובי גרוס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופא עור ילדים
נעמה26/09/2016לבת שלי גם כן יש אסתמה של העור והיא מטופלת אצל רמי ( מנהל הפורום הזה )
אני ממליצה בחום (-: המצב של העור מעולה וברוך השם שהמשחות של רמי הצילו אותנו מסטרואידים .
בנוסף עלייך להזהר מכל משחה שמכילה סטרואידים כי הם יגרמו לפריחה להחמרה פי כמה ועד שאתה תעלה על זה כבר יהיה מאוחר.
אין דבר כזה רופא עור ילדים, כל רופא עור הוא גם רופא עור ילדים
ואם תגיע לרופא עור שמגדיר את עצמו ילדים תקבל ממנו אלוקום או יומובט או כל משחה עם סטרואידים.
רופא עור ילדים מסוכן לחולה בדיוק כמו רופא עור מבוגרים שמהם יש רק נזקים.
שתהיה שנה טובה
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא עור ילדים - תגובה
רמי מור26/09/2016אכן חשוב מאד להמנע ממריחת סטרואידים אשר לצערי מפילים קורבנות בכל רגע נתון.
תודה על המחמאות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבעיה מחמירה מאד בחורף
שיר10/10/2016הבעיה מחמירה בחורף וזה גורם לגרד בעוצמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפתרון
אח של19/10/2016שיסתבן רק בסבון דאב זה מה שעזר לאחותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטרייה בפין שלא עוברת חודשים מצורפת תמונה חייב עזרהדנאיל23/09/2016
שלום
בחור צעיר בן 24
לפני חודשיים התחילה לי יובש בפין שאחרי יחסי מין הפך לפצע
הפצעים נעלמו ואז התחילה פטרייה שלא עוברת לי
הייתי אצל שלושה רופאים
ומרחתי 3 משחות
שופ גבר לא עזר
הרופאים אמרו לי שזה שום דבר אבל אני מודאג
הפטרייה היא על הכיפה ובקצה של הכיפה יש לי ורידים
והעור יבש נירא גבשושי כזה
אשמח לתשובה לא יודע מה לעשות
ואני צריך לטוס עוד מאט להודו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטרייה בפין שלא עוברת חודשים מצורפת תמונה חייב עזרה - תגובה
רמי מור24/09/2016אתר מתאר תמונת מצב שבה מרחת 3 משחות.
מאחר ואני בקיא במשחות של רופאי עור ובסבירות גבוהה שמרחת סטרואידים
אתה ככל הנראה חווה אטרופיה של העור ( נזקים של סטרואידים )
שבהם העור נעשה דק ואז רואים נימי דם כפי שאתה מתאר.
כל שאני יכול להציע זו משחה צמחית
אוליי ?
תוכל לעזור לך.
זו רכישה פרטית שעלייך לקחת בחשבון ומחייבת תאום תור טלפוני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעין פצע על הירך הפנימית, מה זה?נאור23/09/2016
שלום,
לא מזמן הופיע לי על הירך הפנימית (איפה שהמפשעה) מעין פצע/עקיצה.
נדמה לי שבעבר היו לי שם פצעים כאלה שנעלמו לבד לאחר איזה חודש-חודשיים.
מה זה יכול להיות? ומה ניתן לעשות?
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעין פצע על הירך הפנימית, מה זה? - תגובה
רמי מור23/09/2016זה אכן יכול להיות עקיצה אך יתכן גם הרפס.
אני ממליץ לך לפגוש רופא בהקדם גם אם מדובר בפצע לא מציק שיכול
להזדהם בהמשך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהו הקשר בין מחלת עור ותורשה- ויטיליגורון20/09/2016
לפי מיטב הבנתי, מחלת הויטיליגו הינה תורשתית. מה הסיכויים של אחים של חולה ויטיליגו לחלות במחלה? האם ניתן לבדוק האם אדם נושא את הגן הזה?
האם ניתן לחזות את מהלך המחלה, במידה ולאדם יש סימנים ספציפיים בעור במשך מספר שנים, האם הם עלולים להתפשט בגוף במהלך השנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מהו הקשר בין מחלת עור ותורשה- ויטיליגו - תגובה
רמי מור20/09/2016ויטיליגו היא מחלה גנטית העוברת בתורשה גם לדור שני ושלישי
כלומר, האדם יכול לשאת את הגן ולא לחלות בויטיליגו אך צאצאיו יחלו
או נכדיו ( באם צאצאיו לא חלו )
אין בדיקה גנטית לזיהוי המחלה ואין כל דרך לדעת לגבי מידת ההתפשטות שלה בעתיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
