בעיה בברך .

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בברך .
    שרון
    08/07/2011

    לפני כ -5 ימים נפצעתי בעת נסיעה על סקייטבורד.
    אף על פי שלא נפלתי על הברך אלא על היד חשתי כאב חריף בברך ומיד לאחר שחלף הכאב הברך התנפחה (חשתי כאב חריף בערך במשך 2 - 3 דקות)
    שמתי על הברך קרח וגם חבשתי אותה בתחבושת אלסטית .
    כשהגעתי אל הרופא הוא אמר שעליי לנוח כ-שבועיים בבית ואז לחזור אליו ולביקורת ..
    עברו כב 4 ימים מאז, הנפיחות ירדה במקצת ואני כבר לא מרגיש שום כאבים ואני אפילו יכול לדרוך עליה וללכת אך אין שום הבדל בטווח תנועה של הרגל שלי.
    אני לא יכול לישר אתה לגמרי ואני יכול לכופף אותה עד לכ90 מעלות.
    כמו כן, הברך שלי גם כל הזמן "ננעלת" בזווית של כ-40 מעלות בכל פעם שאני מרפה אותה.
    לפי מרב הבנתי סביר להניח שקרעתי את המיניסקוס ושבמקרה כזה צריך לעבור ארתוסקופיה בברך .

    השאלות שלי הן :
    1.האם כדי לי להמשיך ולחכות עוד כ10 ימים במנוחה בבית כפי שהרופא אמר או לפנות כבר היום או מחר אל הרופא לבדוק אם אכן קרעתי את המיניסקוס?
    2.האם יש דרך לטפל במינסקוס שניפגע כפי שתיארתי ללא צורך בניתוח ?(בטיפול שמרני הכוונה..)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בברך .

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בברך . - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    08/07/2011

    1. אין צורך להמתין יותר.
    2. אין טיפול שמרני (לא ניתוחי) לקרע חריף של מניסקוס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו