קרע במיניסרוס והימנעות מניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרע במיניסרוס והימנעות מניתוח
    מאי
    24/07/2011

    היי, לפני 3 חודים קרעתי את המיניסקוס באמצע ריצה.. כל ברך שמאל עד הקרסו התנפחה לי עשיתי קומפרסיות קרח ונחתי כל היום במיטה ... עד לפני חודש לא יכלתי לגעת חיצונית בברך כי היה לי כאבים בצד ימין של הברך עצמה.. הנפיחות במלואה ירדה אני הולכת על הרגל יש לפעמים טיפה כאבים.. אך איני יכולה לעשות כיפןף שלם של הרגל אני עושה פיזוטרפיות עם עצמי האם ניתן להימנע מהניתוח האורטוסקופי ולהמשיך ככה עוד כמה חודשים או אני חייבת את זה.. כי בהתייעצות עם הרבה אנשים שעברו את הניתוח הניתוח הוא מיותר זה סך הכל חתיכה שמוציאים מהברך.. האם אני יכולה למשוך עוד קצת או אני עושה נזק חמור לרגל. בעקרון אני עובדת על יום 10 שעות על הרגל בעמידה והיא לא כואבת רק שאני מכופפת אותה ממש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע במיניסרוס והימנעות מניתוח - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    25/07/2011

    הניתוח אינו מיותר, אלא חשוב. אך הוא גם לא דחוף, וניתן לדחותו למס' חדשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו