כאבי ברכיים אצל רקדנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי ברכיים אצל רקדנים
    ליאור
    25/09/2011

    שלום דוקטור, אני בת 15 ומגיל צעיר (בערך 7) אני רוקדת, ובשנים האחרונות באופן אינטנסיבי של כ-7 שעות בשבוע , בעיקר בלט.
    לפני כשנה התחילו אצלי בעיות בברכיים- בהתחלה רק בזמן מאמץ אבל עכשיו הכאבים התגברו מאוד וגם ביומיום בפעולות בסיסיות כואב לי, כגון עלייה במדרגות, הליכה ממושכת ואף בזמן ישיבה.
    בקרתי אצל אורטופד ולאחר צילומים הוא אמר לי שהוא לא רואה בעיה כלשהי ושכנראה אלו כאבי גדילה (למרות שלפי הצילום כבר הגעתי לשיא הגובה וההתפתחות), והמליץ לי על פיזיותרפיה ואף הפסקת העיסוק במחול.
    לאחר שבדקתי באינטרנט ראיתי כמה אפשרויות של טיפול כמו "טייפינג" או פיזיותרפיה שונה.
    אני מאוד מפחדת שזו בעיה בסחוס, האם ישנה אפשרות כזו ? ומה אתה מציע לעשות, להפסיק את הפעילות לגמרי או שישנה אופציה אחרת ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ברכיים אצל רקדנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ברכיים אצל רקדנים - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    26/09/2011

    קרטב לודאי שאם תפסיקי לרקוד הכאבים לאט לאט יחלפו. אבל מה עושים כדי לא להםסיק לרקוד והלעביר את הכאבים.לא תמיד יש פתרון. נכון פיסיוטרפיה וטייפינג זה הכוון. לצערי לא תא תמיד עובד. שווה לנסות. בנוסף כדאי לרקוד עם ברכיות, מןמלץ שחיית חתירה. אין קשר לגדילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו