ברך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ברך
    שי
    17/12/2011

    שלום, שמי שי ואני בן 29. אני סובל מכאבים בברך שמאל, הכאבים מופיעים בעיקרם בעת פעילות אירובית, וכשהם מופיעים אינני יכול להמשיך, ומפסיק את פעילות מיידית. יש בידי ממצאים של MRI: באספקט התיכון של הקונדיל הפמורלי הלטרלי מודגמת בצקת לשדית פוקלית תת-קורטיקלית עם אותות חריגים מינימליים בסחוס המכסה. ממצא העשוי להחשיד לנזק אוסטאו כונדראלי התחלתי. הרצועות הצולבות והקולטרליות הודגמו תקינות. המיניסקוסים בעלי מראה וגבולות שמורים. מודגמת טנדינוזיס מינימלית בגיד הארבע ראשי הדיסטלי ובגיד הפיקה הפרוקסימלי. סחוס הפיקה שמור. הודגם נוזל תוך פירקי בכמות מינימלית, ללא עדות ליצירת ציסטה פופליטיאלית. הכאבים התחילו לפני כשנתיים לאחר שחזרתי מריצה, והתכופפתי להרים חפץ מן הרצפה, ובעת ההתרוממות שמעתי מין קליק כזה מהברך, ומאז אני לא מצליח לחזור לפעילות תקינה, אציין שקיבלתי לאחרונה סדרת זריקות קרבולת של תרנגול, וללא שיפור כל שהוא. אני אשמח לדעת מה אומר הפענוח של ה MRI? האם הכאבים עלולים להחמיר? מזה אומר "ממצא העשוי להחשיד לנזק אוסטאו כונדראלי התחלתי"? אילו דרכים קיימות בשביל לתקן את המצב? והאם יש צורך בניתוח?

    תודה מראש שי :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ברך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברך - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    17/12/2011

    לפי בדיקת MRI אתה סובל מנזק בסחוס של הברך.
    כשטיפול שמרני נכשל, כדאי לשקול גם טיפול ניתוחי, בכפוף לממצאי בדיקתך הגופנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו