מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ברךשי17/12/2011
שלום, שמי שי ואני בן 29. אני סובל מכאבים בברך שמאל, הכאבים מופיעים בעיקרם בעת פעילות אירובית, וכשהם מופיעים אינני יכול להמשיך, ומפסיק את פעילות מיידית. יש בידי ממצאים של MRI: באספקט התיכון של הקונדיל הפמורלי הלטרלי מודגמת בצקת לשדית פוקלית תת-קורטיקלית עם אותות חריגים מינימליים בסחוס המכסה. ממצא העשוי להחשיד לנזק אוסטאו כונדראלי התחלתי. הרצועות הצולבות והקולטרליות הודגמו תקינות. המיניסקוסים בעלי מראה וגבולות שמורים. מודגמת טנדינוזיס מינימלית בגיד הארבע ראשי הדיסטלי ובגיד הפיקה הפרוקסימלי. סחוס הפיקה שמור. הודגם נוזל תוך פירקי בכמות מינימלית, ללא עדות ליצירת ציסטה פופליטיאלית. הכאבים התחילו לפני כשנתיים לאחר שחזרתי מריצה, והתכופפתי להרים חפץ מן הרצפה, ובעת ההתרוממות שמעתי מין קליק כזה מהברך, ומאז אני לא מצליח לחזור לפעילות תקינה, אציין שקיבלתי לאחרונה סדרת זריקות קרבולת של תרנגול, וללא שיפור כל שהוא. אני אשמח לדעת מה אומר הפענוח של ה MRI? האם הכאבים עלולים להחמיר? מזה אומר "ממצא העשוי להחשיד לנזק אוסטאו כונדראלי התחלתי"? אילו דרכים קיימות בשביל לתקן את המצב? והאם יש צורך בניתוח?
תודה מראש שי :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברך - תגובה
ד``ר סוזנה הורוביץ17/12/2011לפי בדיקת MRI אתה סובל מנזק בסחוס של הברך.
כשטיפול שמרני נכשל, כדאי לשקול גם טיפול ניתוחי, בכפוף לממצאי בדיקתך הגופנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאבים שלא נפסקים בין הברך לכף הרגל
פענוח צילום רנטגן ברכיים ומה זה אומר
פיענוח מיפוי עצמות ומה אומר דגש לשתות
כאבים בברכיים ימין ושמאל ואולטרסאונד
קרעים במיניסקוס והזרקת חומצה הילרונית לברך
תחושת לחץ בברך בעקבות חבלה
הסתיידויות ונוזלים בברך והמלצת המנתח היא
טיפול באקטמרה ומחסורו והאם הוא זמני
שחיקת סחוס בברכיים אוסטואריטיס גיל 81
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




.jpg)