מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב בברך ימיןאורית11/03/2012
שלום רב,
לפני כשנתיים אחרי לידה שלישית ובעקבות עלייה רבה במשקל, התחלתי לעשות הליכות מרובות (4 פעמים בשבוע, שעה כל פעם) בקצב מאד מהיר במשך תקופה של מספר שבועות. כתוצאה מכך הרגשתי כאב בברך ימין ולכן הפסקתי את ההליכות. בבדיקה של אורטופד לפני יותר משנה (ד"ר ריינר) נאמר לי שהכאב יחלוף יש לחזק את השריר בתרגילי חיזוק ולבצע פעילות גופנית מתונה. הפסקתי לגמרי את הפעילות הגופנית וניסתי לחזק את השריר והכאב חלף. לאחרונה התחלתי שוב להתאמן בקצב איטי, הליכה פעם בשבוע של 45 דקות וכן שיעורי עיצוב. כאשר נסיתי להוסיף עוד יום הליכה חזר הכאב בברך בצורה דומה כבעבר. הפסקתי את הפעילות הגופנית אולם, כרגע אני נמצאת במצב בו הרגל כואבת גם ללא פעילות גופנית, היא כואבת בצעדים ראשונים לאחר ישיבה ממושכת, וכן בהעברת משקל לרגל (תנועה מסויימת). חשוב לציין הברך לא נתפסת, לא כואבת בזמן טיול רגלי, או ישיבה או מנוחה. בצילום רנטגן נראה שהכל תקין ונשלחתי לבצע מיפוי עצמות ספקט עם חשד לקרע במיניסקוס.
שאלתי היא: האם אני גרמתי נזק לברך כתוצאה מההליכה? (בברך שמאל אין כאב).
שנית, ד"ר ריינר אמר שבמידה ויש קרע יש לבצע ניתוח עם החדרת מצלמה לברך (שכחתי את שם הניתוח) ובמידת הצורך חותכים איזשהו חלק שלא זכור לי מהו.
אני מאד חוששת גם מהניתוח הפולשני וגם מהסרת החלק. האם יש דרך אחרת לפתור את הבעיה? האם הבעיה תחלוף מעצמה?
איפה ניתן לבצע בצפון מיפוי עצמות ספקט (בית חולים העמק לא מבצע).
תודה על הסבלנות ועל ההתייחסות.
בברכה,
דורית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בברך ימין - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי11/03/2012לניתוח קוראים ארטרוסקופיה. לאחר מיפוי ספקט תהיה לכם יותר אינפורמציה ותקבלו החלטה מה לעשות. הניתוח לא קל ביחס למרבית הניתוחים האורטופדיים. ה"חלק" שיוציאו הוא כנראה איזור של קרע במניסקוס. להוציא אותו מהברך זה להוציא מה שמפריע וכואב כרגע. לגבי מיקום הבדיקה - בררי בקופת החולים לה את שייכת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאבים שלא נפסקים בין הברך לכף הרגל
פענוח צילום רנטגן ברכיים ומה זה אומר
פיענוח מיפוי עצמות ומה אומר דגש לשתות
כאבים בברכיים ימין ושמאל ואולטרסאונד
קרעים במיניסקוס והזרקת חומצה הילרונית לברך
תחושת לחץ בברך בעקבות חבלה
הסתיידויות ונוזלים בברך והמלצת המנתח היא
טיפול באקטמרה ומחסורו והאם הוא זמני
שחיקת סחוס בברכיים אוסטואריטיס גיל 81
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)
