סימפיזיוליזיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סימפיזיוליזיס
    דפנה
    28/03/2012

    שבוע 34, אני סובלת מכאבי סימפיזיוליזיס משבוע 11 (בהריון קודם משליש שלישי) אתמול בערב התכוונתי להתיישב על הספה, בגלל שהיא נמוכה יחסית קצת כבד לי לרדת אליה ויצא שנזרקתי עליה מחצי הגובה. באותו רגע הרגשתי מעין "קנאק" באגן ומאז אני בכאבי תופת בכל פעם שאני מעבירה משקל מרגל לרגל (לא כואב בישיבה או עמידה במקום), משמע אני בקושי הולכת... במיוחד קשה לי לנתק את רגל ימין מהרצפה. הכאב הוא מעל למפשעה (אבל לא רגיש למגע יד) וזה מרגיש מעין לחץ של 80 ק"ג על העצמות... אין כאב בישיבה, שכיבה או עמידה רק ההליכה בלתי אפשרית (וגם משקל מרגל לרגל, התהפכות מצד לצד במיטה וכניסה ויציאה מהרכב).
    יש מה לעשות כדי להקל?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סימפיזיוליזיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימפיזיוליזיס - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    28/03/2012

    מדובר כנראה מדלדול של עצם סביב ההריון ( osteopenia), שגרם לשבר מאמץ באגן.
    אין הרבה מה לעשות, מלבד מנוחה עד הלידה.
    כדאי שתדעי, שבכל הריון נוסף התופעה רק מחמירה ומתחילה בגיל הריון מוקדם יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו