שחייה כשיקום לקריעת רצועה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שחייה כשיקום לקריעת רצועה
    רענן
    10/04/2012

    שלום
    יש לי שאלה
    לפני כחודש ושבוע קרעתי חלקית את הרצועה הפנימית בברך ימין (אובחן ב MRI)
    הייתי אצל מומחי ברכיים והמליצו לי לנוח 8 שבועות ורק לבצע הליכה או אופניים או בריכה
    כמו כן אני פעמיים בשבוע בפיזיוטרפיה

    שבוע שעבר התחלתי לשחות, שחיתי קצת פחות מקילומטר פעמיים בשבוע שעבר
    הבעיה היא שמאז פחות או יותר הכאבים בברכיים החמירו משמעותית

    השאלה שלי היא , האם זה כואב כי הפעלתי יותר מידי מאמץ על הברך והיא עדיין לא מוכנה
    או האם זה כואב בגלל שהברך משקמת את הרצועה או משהו כזה???

    אמרו לי כל הזמן ששחייה זה מעולה לגוף בכלל וגם לברכיים, האם זו טעות? אולי אני צריך לשחות פחות ובתדירות יותר נמוכה מפעמיים בשבוע?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחייה כשיקום לקריעת רצועה - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    10/04/2012

    סגנונות השחייה היחידים הבאים בחשבון הם חתירה או גב. אני ייתי ממתין לפחות 6 שבועות מלאים ורק אש חוזר לספורט כלשהוא. שחיית חזה מפעיל הכוחות גדולים על הרצועה הפנימית- MCL ואינה מומלצת ב- 6-8 שבועות ראשונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו