בעייה בברך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעייה בברך
    יעל
    18/06/2012

    בת 58. לפני 13 שנה בעת ישיבה וקימה מהירה קרעתי את המינסקוס בברך ימין. היתה לי נעילת ברך, ברך נפוחה וכאבי תופת. עשו לי אורטוסקופיה- וראו שקרעתי אל המיסקוס לחתיכות. היום לאחר 13 שנה, באותו ברך, התחילה להיות רגישה. הברך נפוחה בצדדים, היא כבדה, ולאחר עמידה ממושכת היא כואבת. רופא ברפואת ספורט מתרשם שזה כנראה שחיקת סחוס ושולח אותי לעשות אמ.אר.אי ופיזיוטרפיה. אבקש לתרגם את הבחנתו והוא:
    נוזל תוך פירקי בכמות משמעותית (בינונית). צילום ברך: שינוים ארטריטיים קלים. הרגישות בעיקר מדיאלי. מבחנים מיניסקיאליים גוררים כאב דיפוזי.
    האם זה יכול להיות השלכות מהניתוח?. אגב, קיבלת 3 שבועות ארקוקסיה 90 מ"ל, זה אמנם עזר. אבל אם אהיה אחרי שעה וחצי על הרגליים - הברך תכאב ויהיה נפיחות סביב הברך. מה דעתך על הנ"ל? האם יכולים לרפא שחיקת סחוס? יתכן ושוב קרעתי את המיניסקוס למרות שאין לי נעילת ברך? הרבה תודה וסליחה על האריכות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעייה בברך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממתינה מאד לתשובה- תודה

    השואלת
    20/06/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעייה בברך - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    20/06/2012

    הניתוח היה לפני 13 שנה. לפי מה שאני מבין מהאינפורמציה שמסרת, הכאבים הם כנראה תוצאה של שנויי שחיקה בברך. כדי לדעת בדיוק מה מקור הכאב ומה צריך לעשות, עלייך להיבדק על ידי אורטופד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו