למומחים - האם אני צריך ניתוח?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • למומחים - האם אני צריך ניתוח?
    עידן
    22/06/2012

    קבלתי את תוצאות בדיקת MRI הבאות, ואשמח אם תגידו לי אם אין מנוס מניתוח, ואיך אפשר להפטר מהכאבים הבלתי נסבלים האלה.

    בתודה מראש, עידן.

    תוצאות בדיקה MRI ברך שמאל:
    =========================
    במישורים שונים, במיסקולי ערכי T!, T2SPIR, PDSPIR
    מודגם אות חריג המתאים לשינוי בצקתי במוח העצם בשולי הMFC/MTC
    תפליטים קלים בבורסות ובחלל המפרק
    .מנגנון המיישרים, רצועות צולבות וקולטרליות - ב.מ.פ
    סחוס פטלו-פמורלי שמור פגם מדיאלי פטלרי אחורי קטן.
    רטינקולום שמור.
    מניסקוסים - קרע רוחבי המתאים לשינוי בצקתי במוח העצם בשולי ה-MFC/MTC.
    תפליטים קלים בבורסות ובחלל המפרק.
    מנגנון המיישרים, רצועות צולבות וקולטרליות - ב.מ.פ
    סחוס פטלו-פמורלי שמור, פגם מדיאלי פטלרי אחורי קטן.
    רטינקולום שמור.
    מניסקוסים - קרע רוחבי בקרן אחורית MM
    קרע קצר רוחבי בקרן קדמית LM
    לא נצפתה ציסטה ע"ש בייקר.
    לסיכום:
    נזק מינסקלי כמפורט, בעיקרו מידאלי אחורי.
    שינוי OA מתאים במדור מדיאלי של מפרק הברך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למומחים - האם אני צריך ניתוח? - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    22/06/2012

    עידן שלום,
    ההחלטה אם יש צורך בניתוח ארטרוסקופיה ברך אינה חד משמעית.
    היא תלויה בגילך, במידת הפעילות ובבדיקה הגופנית של הברך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו