כאבי צד ברך שלא עוברים כמה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי צד ברך שלא עוברים כמה חודשים
    אבי
    22/08/2012

    שלום אני שחקן כדורסל.
    החלו לי כאבים שנראים כמו ITBFS המשכתי לשחק 4 חודשים עם הכאב הזה שתחילה החל בשני הרגליים אבל ימין חזקה יותר והכאב חלף...בשמאל זה רק הקצין עד לרמה שמגביל אותי בחיי היום יום.
    בפגרה נחתי חודש וחצי ולא היה שום שיפור.
    התחלץתי פיזיוטרפיה שלא ממש עוזרת.
    לאחרונה התחלתי חיזוקים ולאחר 3 אימונים היה שיפור,ואז שוב החל לכאוב.
    הכאב שאני מרגיש זה בצד הפיקה כשאני מכופף את הברך קדימה אז אני ממש מרגיש את הכאב...וכן כשאני שוכב ומרים את הרגל בכיפוף של משהו כמו 30 מעלות.
    הכאב שלי הוא רק בזווית מסוימת למשל שאני עושה סקווט אז יש שלב שכואב ואז אם אני ממשיך לרדת זה שוב לא כואב אך לעומת זאת כשאני מכופף את הברך כלפי קדימה הברך(סקווט קדמי)אז הכאב הוא מטורף!!!!
    אני כבר חסר אונים...בMRI לא ראו כלום חוץ מבצקת בLFC
    דר יפתח בר הזריק לי חומר הרדמה מעל הפיקה כדי לראות אם יש שיפור על מנת להזריק סטרואידים אבל לא היה שיפור אחרי הזריקה אז הוא החליט שאני צריך ניתוח אם כי לא בטוח יעזור,לעומת זאת רופא אחר אמר שניתוח לא יעזור.
    בבקשה תנו לי קצה חוט...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי צד ברך שלא עוברים כמה חודשים - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    23/08/2012

    לא ניתן לייעץ במקרה שלך בלי בדיקה גופנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו