כאבים בברך בה עברתי ניתוח בעבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בברך בה עברתי ניתוח בעבר
    יוני
    15/10/2012

    שלום אדוני הד''ר.
    לפני 4 שנים נפצעתי במשחק ועברתי ניתוח במיניסקוס. הד'ר בזמנו לא תפר את הקרע אלא העלים את הסחוס הבעייתי.
    מאז אני משחק הרבה ולפעמים חש כאבים או מתיחות קלות.
    ביום שישי האחרון [12/10] שיחקתי וכבר בריצה הראשונה חשתי מתיחה חזקה מצד ימין של הברך לכיוון מטה. לא יכולתי לדרוך על הרגל ורק לקראת הערב המצב השתפר. מיום ליום הכאבים פוחתים אך התחושה היא בדיוק אותה התחושה שהייתה לי לפני הניתוח הקודם. מתקרה ללכת מהר, כואב במדרגות ולא יכול לרוץ או לקפוץ....
    האם בוודאות קרעתי חלק אחר במינס' או שאולי זה רק מתיחה?
    האם רק ניתוח יכולה להציל אותי?

    אני לא מתכוון לחזור לשחק לעולם בכל מקרה.
    מה אתה ממליץ לי לעשות בקשה?
    אני מאד חושש . תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בברך בה עברתי ניתוח בעבר - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    15/10/2012

    כדי להעריך מה קרה חובה לבדוק אותך ידנית. תאור הכאב בלבד אינו מספיק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם צריך לעבור צילום?

    יוני
    15/10/2012

    או שבדיקה ידנית תספיק למומחה כדי לדעת אם אני צריך ניתוח או לא?

    עד שיהיה לי תור אצל המומחה יקח שבוע וחצי ואני לא רוצה לחיות בפחד ובלהות. האם יש סיכוי שרק מתחתי גיד שם או שדברים כאלה בד'כ, כמו שתיארתי, נגמרים בניתוח חובה?

    מה הסבירות? מהניסיון שלך
    תודה ד''ר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם צריך לעבור צילום? - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    15/10/2012

    הסבירות היא ממצב שלא קרה דבר ועד פגיעות ממשיות הדורשות ניתוח. אין לי שיטה למשש לך את הבך דרך האינטרנט לכן לא אוכל להיות מדויק יותר. מכל מקום אני בטוח שאין לך סיבה לחיות בפחד ובלהות. לא צריך להכין צילומים מראש. האורטופד שיבדוק אותך יחליט איזה צילום הוא רוצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! ועוד שאלה ברשותך אדוני

    יוני
    16/10/2012

    אמש היתי אצל הרופא שניתח אותי , הוא בדק לי את הברך הזיז והחזיר נגע במינס' ולא חשתי כאבים עזים בתנועות שהוא ביצע. הכאבים באזור הברך עדיין נמשכו אחרי הבדיקה ואני מדדה , ברגע שאני עומד 3 דק או הולך מהחניה לעבודה 5 דק אני מרגיש שהברך מתנפחת ושיש כאבים עזים שמתגברים ככל שאני מעמיס על הרגל והלך עימה.

    הרופא אמר לחזור עוד שבועיים לביקורת אם ממשיך לכאוב ועוד הוסיף שלדעתו המינס' לא נפגע אלא גיד או משהו אחר...כי המקום שהצבעתי עליו ככואב לא היה המינס בכלל לטענתו.
    הוא גם פסל צילום כי לדבריו בצילום זה יראה שיש לי קרע במינס כי כבר עברתי שם ניתוח.
    האם אפשר להרגע ולהיות בטוח שלא אעבור ניתוח בקרוב או שהכל עוד פתוח?

    אם הכאבים נמשכים בשבועיים הקרובים מזה אומר לדעתך?
    הסכנה באוויר?
    הפחד מניתוח ממש מדכא אותי..
    אנא סייע אדוני
    תודרבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו