מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צלקת לאחר ניתוחאיתי29/10/2012
שלום
שמי איתי,בן 23.לפני 13 חודשים עברתי ניתוח לשחזור ACL,PCL ו-MCL בברך ימין (אלוגרפט) אצל ד"ר יפתח בר וד"ר גבריאל אגר בביה"ח אסף הרופא.
השיקום הוא איטי וקשה אבל הכל הולך בסדר (פרט לחולשה רצינית עדיין בשריר ירך אחורי מה שמונע כיפוף מלא),אבל דבר אחד מציק לי מאוד-הצלקת מהניתוח.
הצלקת נמצאת משמאל לפיקה ומעט למטה בחלק המדיאלי. בהתחלה התייחסתי אליה כנפיחות לגיטימית מהניתוח ולקח לה הרבה זמן לרדת.
כמובן שאני מדבר על החלק הפנימי של הצלקת,החיצוני לא רלוונטי.
האיזור של הצלקת הוא רגיש מאוד ומורגש בכל תנועה ונגיעה. כאשר הרגל נמצאת במצב סטטיי למשך כמה דקות,נניח בישיבה בשיעור ואז אני מיישר אותה,אני ממש מרגיש כאב של כמו הידבקויות שנפתחות (הבנתי שזו מתיחה של הצלקת).
פעמיים בשבוע בפיזיותרפיה אני מקבל טיפול של זרמים חשמליים בנקודה וגם של אולטרסאונד. פעם בכמה זמן הפיזיותרפיסט גם עושה לי שם משהו שקשור לגלים רדיאליים (או משהו כזה) ובהתחלה ה"ג'ולה" שהייתה מתחת לצלקת נעלמה,אבל הרגישות והכאבים פשוט לא עוברים ורציתי לקבל ייעוץ לגבי טיפולים נוספים חוץ מהפיזיותרפיה שיכולים לטפל ספציפית בעניין,כי בינתיים הפיזיותרפיה לא משפרת את המצב וכבר עברה מעל שנה מהניתוח!
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקת לאחר ניתוח - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי30/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלקת לאחר ניתוח - תגובה - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי30/10/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלקת לאחר ניתוח - תגובה
ד``ר אליהו ליברטי30/10/2012שנה אחרי הניתוח הצלקת כבר צריכה להיות שקטה. שתף את ד"ר בר בתחושותיך. אם אמנם הוא ימצא שאכן הצלקת עצמה רגישה - שווה לנסות להזריק קורטיזון לצלקת.
לעיתים מאד מאד רחוקות, כששום דבר אחר לא עוזר והסבל גדול, יש צורך לכרות את הצלקת ולאפשר ריפוי מחדש. ההחלמה מניתוח כזה מהירה יחסית. האם שווה לך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח MPFL
הודיה08/01/2013עברתי לפני חודשים ארטוסקופיה+ניתוח לשיחזורMPFL כרגע ישלי הגבלה בכיפוף הברכיים עד 90 מעלות רופא רוטןפד אמר לי יש הדבקויות במקום הניתוח צרך לעבור ניתוח נוסף האם זההכרחי? אין טיפול אחר ? האם בעיה זאת נוף אחרי ניתוח ,מה סיבה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאבים שלא נפסקים בין הברך לכף הרגל
פענוח צילום רנטגן ברכיים ומה זה אומר
פיענוח מיפוי עצמות ומה אומר דגש לשתות
כאבים בברכיים ימין ושמאל ואולטרסאונד
קרעים במיניסקוס והזרקת חומצה הילרונית לברך
תחושת לחץ בברך בעקבות חבלה
הסתיידויות ונוזלים בברך והמלצת המנתח היא
טיפול באקטמרה ומחסורו והאם הוא זמני
שחיקת סחוס בברכיים אוסטואריטיס גיל 81
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




