כאבי ברכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי ברכיים
    אני
    21/11/2012

    שלום רב, בת 38,מזה כשלושה חודשים סובלת מכאב בצידי הברך עקב תנועה לא נכונה שנעשתה. הרופא נתן ארקוקסיה ונשלחתי לאולטראסאונד. הבדיקה הראתה שבמדור הפנימי של mcl. הmcl נצפה מעובה 0.5 ס"מ. האורטופד אמר שיש לי דלקת ושמבחינה נוירולוגית הכל בסדר. הכאב לא עבר, לקחתי שוב סבב של אורקוקסיה שגם לא עזר. הכאבים עדיין קיימים ומציקים. האם יכול להיות שזה קרע במינסקוס למרות שבבדיקה הראשונית של הרופא הוא אמר שזה דלקת? ואם כן איזו בדיקה מומלצת לעשות ,mri או מיפוי עצמות. האם פיזיותרפיה ותחבושת אלסטית על הברך יכולים לעזור בהפחתת הכאב?
    תודה על התייחסותך,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ברכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ברכיים - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    21/11/2012

    בלי להשתחצן, הבדיקה עם הדיוק הגבוה ביותר לזיהוי קרע של מניסקוס היא בדיקה ידנית של אורטופד ברכיים מנוסה. עבודות מדעיות רבות הראו שרופא מנוסה "מפספס את האבחנה" של קרע במניסקוס בסביבות 20% מהבדיקות שהוא מבצע, ובדיקת MRI הנחשבת היום לבדיקת ההדמייה הממדוייקת ביותר מפספסת ב- 30% מהבדיקות. בדיקת אולטרסאונד ממש לא מדוייקת ולא מסוגלת לאבחן קרעים במניסקוס ולא משתמשים בה לצורך זה. מסקנה 1. מצאי רופא מנוסה שיבדוק אותך, בדיקת MRI יכולה לעזור באבחנה אך היא לא הכרחית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו