כרב בברך ימין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כרב בברך ימין
    גלית
    30/12/2012

    שלום,
    אני בת 42, מתעמלת (לא בחדר כושר) ובמסגרת עבודתי נוהגת וצועדת יחסית הרבה. לפני כחודש התחלתי לסבול מכאבים חזקים בברך ימין. טופלתי בארקוקסיה למשך 10 ימים, הכאבים כמעט נעלמו וגם היום יש ימים שהכאבים לא חזקים ויש ימים שהכאבים מאוד חזקים. נשלחתי לבדיקת אולטראסאונד שהייתה תקינה ולדברי האורטופדית מדובר בשחיקת סחוס שאין לה כל פיתרון ושתחמיר עם הזמן. הוסבר לי שבאפשרותי לחזור להתעמל, להשתמש במשככי כאבים במידת הצורך, להרכיב ברכיה ומדרסים. האם יש משהו שיכול להקל למעט משככי כאבים? אפוסתרפיה? פיזיוטרפיה? תרגול מסויים לשרירי הירך? הימנעות מפעילות מסויימת? ומה לגבי מגה גלופלקס? תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרב בברך ימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו