תוצאות MRI האם יש צורך בניתוח?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות MRI האם יש צורך בניתוח?
    גיא
    19/05/2013

    לפני כ 4 חודשים עברתי תאונת דרכים כשרכבתי על האופנוע ,מאז מטופל בפיזוטרפיה ללא שינוי בכאבים,קושי בהליכה ,כשאני מרים את הילדה במדרגות אחרי כ4 מדרגות קיים כאב חד בברך באיזור הפיקה שמשתק אותי,עד היום אני בבית באי כושר ...
    התקבלו תוצאות MRI ,האם יש צורך בניתוח?
    יש לציין כי אני בן 32 ,האורטופד לפני הבדיקה כבר רשם לי נוגדי דלקות וכדורים נגד כאבים ומגן ברך...תודה מראש על תגובתך
    MRI:
    להלן תוצאות סריקה בתהודה מגנטית של ברך ימנית:
    הסריקה בוצעה בפרוטוקול ברך, ללא הזרקת גדוליניום.
    סיבת ההפניה: כאבים לאחר תאונת דרכים. ברך יציבה.
    1. מעט בצקת תוך-לשדית בקונדיל הטיביאלי הלטרלי. מבנה תקין של הסחוסים הארטיקולרים.
    2. מבנה תקין של המניסקי.
    וגידי הפטלה והקוודריצפס. LCL, MCL, PCL, ACL - 3. מבנה תקין של ה
    לציין נוכחות של ליגמנט מניסקו-פמורלי אחורי וקדמי- מצב אנטומי.
    4. מבנה תקין של המפרק הפטלו-פמורלי.
    5. מבנה תקין של הגומה הפופליטאלית.
    6. כמות רגילה של נוזל סינוביאלי בבורסה הסופרה-פטלרית וברצסים הצדדיים שלה.
    7. מבנה תקין של השרירים ושל הרקמות השומניות ההיקפיות.
    בסיכום:
    כמתואר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות MRI האם יש צורך בניתוח? - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    19/05/2013

    על פניו נראה שאינך זקוק לניתוח. החלטה סופית מתקבלת לאחר שמיעת תלונותיך ובדיקה פיסית של הברך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו