שחקן כדורסל פצוע מעל שנה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שחקן כדורסל פצוע מעל שנה...
    מיכאל
    12/06/2013

    שלום ד"ר
    הנני בן 25.
    לאחר שנה וקצת שאני לא משחק שבה עברתי ניתוח ארטוסקופיה שראו פגמים סחוסיים ושייפו אותם וכן עשו קיצור של הריטינקולום(כאב בצד החיצוני של הברך) דבר אשר לא עזר לשיפור והכאב נשאר אותו הדבר,עשיתי MRI שיצא ממש תקין המשיך לי כאב בצד החיצוני של הברך הוחלט לעשות שוב ניתוח ארטוסקופיה פלוס שיחרור גיד הITB
    ביצעתי ניתוח ITB RELEASE .
    השאלה שלי היא כזאת?
    1)האם אחרי הניתוח זה בסדר שאני ממש מרגיש את הפציעה שהית לפני הניתוח משום שהם פצעו את האזור?
    2)ואני סך הכל יומיים אחרי וכבר מרגיש נוח בכיפוף ויישור הברך,הנפיחות יורדת לאט לאט,מופיע אך ורק כאב באזור הITB
    האם זה מה שאני אמור להרגיש או שמשהו אחר?ואיזה תרגילים כדאי לי לעשותב בפיזיוטרפיה?
    3)מה התסמינים שאני אמור להרגיש כדי שאדע שהניתוח הצליח וזו הית הבעיה?ותוך כמה זמן מחלימים מניתוח כזה ואוכל לחזור לשחק?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחקן כדורסל פצוע מעל שנה... - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    16/06/2013

    על פניו נראה, שאתה מחלים בקצב סביר. מעבר לכך, עליך לפנות עם השאלות למנתח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו