ברך תקועה , מניפולציה או פיזרוטרפיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ברך תקועה , מניפולציה או פיזרוטרפיה
    משה
    08/07/2013

    שלום רב !
    לפני כ-3 חודשים נגרם לי שבר תלישה בACL' מהאמיננס ,הרצועה שלמה , בוצע ניתוח בו נתפרה העצם בשני חוטי פיבר וגובסתי ל-6 שבועות, לאחר הורדת הגבס מלפני 5 שבועות מתהלך עם קביים ודורך על הרגל בבית ללא קביים ,ישנה בעיה בברך באי יכולת ליישר חסר כ-10 מעלות ובכפוף 80 מעלות וזה באופן פסיבי לגבי הכיפוף, טופלתי על ידי פיזוטרפיה במשך פעמיים בשבוע וכן בתרגול עצמי,הוצע לי לבצע ניתוח אורתוסקופי על מנת לשבור הדבקיות(בצקות)
    שאלותי:

    1) האם כדאי להמשיך פיזוטרפיה או לבצע מניפולציה לשחרור הברך?
    2) מה הסיכון מבחינת הניתוח והשבר לציין כי קיים שיפור ניכר בחיבור השבר?
    3) הזמן כגורם חשוב מתי לדעתך ניתן לבצע מניפולציה, האם בהקדם עדיף או שלא ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברך תקועה , מניפולציה או פיזרוטרפיה - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    08/07/2013

    אתה יכול להמשיך בטיפולי פיזיותרפיה חודש נוסף. אם לא יהיה כל שיפור, מומלץ לא להמתין ולבצע מניפולציה בהרדמה עם או בלי ארתרוסקופיה חוזרת של הברך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו