עזרה בפיענוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בפיענוח
    חסוי
    10/01/2014

    שלום לכם
    הופנתי לmri ברך ולהלן התוצאות:
    לא נמצא אות חריג משמעותי במוח העצם בשלד המודגם. מודגמת שלוחה גרמית המתמשכת מהשוליים המקורבים של הmfc לכיוון פוסטרו מדיאלי-קרניאלי ביחס למפרק הברך. אות השלוחה עוקב אחרי אותות העצם בלשד העצם במשקולים השונים, מתאים ככל הנראה לאקסוסטוזה גרמית. ממצא דומה מתבלט דאודלית משולי הmtc כ14 מ״מ באורך. תפליט מתון בבורסות ובחלל המפרק.
    לא ניצפתה ציסטה ע׳׳ש בייקר בגומה הפופליטאלית. מנגנון המיישרים, רצועות צולבות וקולטרליות ללא סימני קרע. סחוס פטלו פמורלי,רטינקולום וסחוס מפרקי שמורים. מניסקוסים ללא הדגמת סימני קרע.
    בסיכום - ממצאים כמתואר רושם לאקסוסטוזות טיביאלית ופמורלית. דרוש מעקב רדיוגרפי וייעוץ קליני אורתופדי. לשקול מיפוי עצמות לשלול נגעים דומים גם בשאר השלד.

    יש לציין שהופנתי לmri לאחר חבלה בברך ועקב כאבים בהליכה ובכיפוף הברך. הרופא המטפל המליץ או לסבול מהכאבים ולקוות שהם יחליפו בעוד חצי שנה או לעשות ניתוח.
    שאלתי היא האם באמת אין טיפול נוסף? ואם כבר ניתוח - מהי הפעולה? האם היא כרוכה בהרדמה מלאה או מקומית? האם היא מסוכנת ? מה אורך החלמה?
    תודה על המענה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בפיענוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בפיענוח - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    12/01/2014

    לא ניתן לענות על שאלותיך באופן פרטני בלי לבדוקת את הברך שלך ומבלי לעיין בצילומי הMRI.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו