בעיות לאחר ארתרוסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות לאחר ארתרוסקופיה
    אייל
    20/02/2015

    אשמח לעצתכם
    בן 45
    עברתי כריתת מניסקוס מדיאלי לפני תשעה שבועות. לפני הניתוח סבלתי מצליעה ניכרת, סבלתי מכאבים שונים באזור הברך, הצלחתי ליישר את הרגל למרות הכאב והייתי מוגבל מאוד בכיפוף
    לאחר הניתוח התחלתי בפזיותרפיה. סבלתי מכאבים עזים במקומות שונים, צליעה משמעותית,חוסר יכולת ליישר את הרגל ומוגבלות רבה בכיפוף. נשלחתי לMRI נוסף , ולהלן הממצאים החריגים:
    ״
    באספקט התיכון של הקונדיל הפמורלי הלטרלי מודגם קו היפואינטנסי אלכסוני תת קורטיקלי עם בצקת לשדית נרחבת סביבו. הקו עשוי להתאים לקו שבר סוב-כונדרלי אך לא ניתן לשלול שמדובר בגבול היפואינטנסי של AVN. מודגמת דחיסה מינימאלית של הקורטקס באספקט הקדמי של הקונדיל הפמורלי הלטרלי אשר לא הודגמה בבדיקת ה-MRI הקודמת. ממצאים אלה דורשים ביקורת MRI בעוד 3 חודשים. מודגמת בצקת לשדית בהיקף הקונדיל הפמורלי המדיאלי אשר הצטמצמה במימדיה בהשוואה לבדיקת ה-MRI הקודמת. מודגמת גם בצקת לשדית באספקט האחורי והתיכון של המשטח הטיביאלי המדיאלי עם קו היפואינטנסי אלכסוני תת קורטיקלי באספקט התיכון של המשטח )חתך 19 סדרה 501(, ייתכן קו שבר סוב-כונדרלי. הרצועות הצולבות והרצועות הקולטרליות הודגמו תקינות. מודגם מצב לאחר מניסקטומיה מדיאלית חלקית. מודגם אות חריג אנכי בהיקף הקרן האחורית של המניסקוס המדיאלי, ייתכן שינוי פוסט ניתוחי. גוף המניסקוס המדיאלי מודגם קטום כביטוי לשינוי פוסט ניתוחי. ״
    הבנתי שמנוחה והמנעות מדריכה על הרגל היא בסיס הטיפול
    האם יתכן שזאת תגובה לניתוח?אולי לא נחתי מספיק לפני הניתוח?יכול להיות שזאת תגובה לפיזיותרפיה?מה מהממצאים יכול להסביר את חוסר ישור הרגל?כמה זמן מנוחה בממוצע דרוש?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות לאחר ארתרוסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות לאחר ארתרוסקופיה - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    23/02/2015

    הממצא העקרי בברך שלך הוא אספקת דם לא טובה לעצם שגורמת לתופעת נמק בעצם ולעיתים דחיסה או שינוי צורה שלה. זה משמעות ה- AVN. כמעט וודאי שזה לא קשור לניתוח. לעיתים מאד נדירות ניתוח ארטרוסקופי מזרשז או אף יוצר מצב כזה. אינני רואה סיבה ב MRI למה אתה לא יכול ליישר את הברך. לעיתים זו תגובה לכאב ולעיתים זה התקצרות השרירים והאלמנטים האחוריים של הברך. כדי לדעת מדוייק יותר צריך לבדוק אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • cpm

    אייל
    23/02/2015

    תודה על תשובתך
    האם מכשיר cpm יכול לעזור במצב זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו