תוצאות MRI של ברך ימין לאחר חבלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות MRI של ברך ימין לאחר חבלה
    ד``ר אליהו ליברטי
    03/10/2015

    שלום,

    מצורף קובץ של פעינוח MRI של ברך ימין לאחר חבלה מלפני כמעט חודשיים

    מכיוון שתור לרופא מומחה הוא עוד חודש אשמח לעזרה בהסבר.

    לציין שאין לי מוגבלות בתנועה אך כאשר הרגל במצב ישר לחלוטין ומשקל הגוף עובר לברך הימנית אני מרגיש כאבים בחלק הפנימי עליון של הברך. כאבים אלו מופיעים גם בהליכה

    כמו כן, צילום אולטרסאונד רנטגן ובדיקה קלינית\ידנית ע"י רופא מומחה ברכיים יצאו תקינים.

    1. מה זו הבצקת המופיעה בפעינוח?
    2. כמה זמן לוקח לזה לעבור?
    3. מה הטיפול בבצקת זו ומה אני יכול לעשות בכדי לזרז את תהלך ההחלמה?
    4. האם אני צריך ניתוח?
    5. איך עליי להתנהג עם הרגל? פעילות\מנוחה\חבישה

    תודה רבה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות MRI - תגובה

    ד``ר אליהו ליברטי
    04/10/2015

    ראשית אם אתה צריך לחכות חודש לתור לאורטופד - החלף קופת חולים בה אתה חבר באחרת (לא! לא כולם אותו דבר). שנית, לא מספיקה תשובת MRI כדי לענות על כל שאלותיך. אני(או כל אורטופד שיבדוק אותך) חייב לשבת איתך, שמוע אותך, לבדוק אותך, לראות את ה- MRI ואז אוכל לענות על שאלותיך. לעניין מה שרשום בפענוח - בצקת של מח העצם הוא מצב של עודף נוזלים במוח העצם. בדרך כלל בלחץ גבוה מהנורמה . יכול לבוא מהרבה סיבות, טראומה, אספקת דם לא טובה לאיזור, ועוד הרבה סיבות. על פניו אם לשפוט רק לפי ה- MRI - לא נראה שאתה צריך ניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו