כאבים בברך במשך שנתייםכתוצאה מנפילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בברך במשך שנתייםכתוצאה מנפילה
    תמר
    11/11/2015

    שלום,
    לפני שנתיים החלקתי על כתם שמן בתחנת דלק, נעקתי את הקרסול וסובבתי את הברך. אחרי הנפילה האורתופד שלח אותי לפיזיותרפיה של כחודשיים ורק כ-4 חודשים לאחר הנפילה עשיתי MRI שתוצאותיו:
    מודגמת קונטוזיה לשדית באספקט הקדמי של המשטח הטיביאלי הלטרלי. מודגמת קונטוזיה לשדית מינימלית גם באספקט האחורי של המטאפיזה של הפמור הדיסטאלי.
    כל השאר הוגדר כתקין בבדיקה.
    עברו כבר שנתיים מאז הנפילה ואני עדיין סובלת מכאבים בדקמת הברך ובחלק השמאלי האחורי. אורתופד שהייתי אצלו טוען שמדובר בפגיעה בעצם ולכן אין מה לעשות.
    האם זה נכון?
    אשמח לעזרתך בפענוח הMRI ולהבין מה אני יכולה לעשות כדי להפסיק את הכאב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בברך במשך שנתייםכתוצאה מנפילה - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    11/11/2015

    לפי פענוח בדיקת MRI מדובר לחבלה בעצם. כך שהאורתופד צודק בעניין אפשרויות ריפוי. מעבר לכך יש צורך בבדיקה, לראות, מה נשאר מהחבלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו