נמק אווסקולרי באיזור הברך בילדה בת 10

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נמק אווסקולרי באיזור הברך בילדה בת 10
    יוסי
    15/02/2016

    שלום ד״ר ,
    מתנצל מראש שזה קצת ארוך...
    התכתבנו בעבר, ביתי בת ה-10 טופלה בסטרואידים כחלק מהפרוטוקול הטיפולי בלוקמיה ולפני כחודשיים הבחנו אצלה avn. היום קיבלנו את תוצאות הmri ולהלן הציטוט: ״ נראים אזורים נרחבים של נמק או וסקולרי בשני הקו דילים הפמורלים ושני הפלטו הטריביאלים עם הדגמה של תמט סובכונדרלי לעומק של 0.4 ס״מ באספקט האנטרואינפריאור של הקונדיל הפמורלים המדיאלי, מלווה בצקת ותגובה דלקתית קלה ברקמות הרכות הסמוכות לאספקט הקידמי המדיאלי של הקונדיל הפמורלי המדיאלי. נמק אווסקולרי בראש הפיבולה. אוטמים נרחבים במטאדיאפיזה הדיסטלית של הפמור ומטאדיאפיזה הפרוקסימלי של הטיביאה. לא הודגמה בצקת אינטראמדולרית סביב האוטמים וסביב האזורים של הנמק״
    מה זה אומר? אמרו לנו שאין לזה טיפול. זה אמור להחלים לבד? או לא?
    מה ניתן לעשות? הילדה צולעת קלות אך לא סובלת מכאבים (לעיתים כאב קל וזמני). האם עלול להשאר נזק לטווח הארוך ומהו?
    היא יכולה להמשיך בפעילות רגילה ביומיום?
    מה הסיכוי שזה יחלוף לבד ותוך כמה זמן זה צפוי?
    מצטער על השאלות הרבות אבל אנחנו ממש בלחץ....
    תודה מראש על התשובות יוסי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נמק אווסקולרי באיזור הברך בילדה בת 10 - תגובה

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    16/02/2016

    אין לבעיה זו טיפול. כדאי לשמור על טווחי תנועה של הברך, רצוי בריכה. להמנע מלרוץ, לקפוץ או לעמוד הרבה זמן על הרגל כדי לא להעמיס עליה. בד״כ זה מסתדר. הרבה סבלנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו