כאבים ברך ימין לאחר אופניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים ברך ימין לאחר אופניים
    רועי
    05/04/2017

    שלום,
    אני בן 35, בריא בדכ. נמצא כעת בטיול ארוך בניו זילנד. לא סבלתי מבעיות ברכיים בעבר.
    מזה כ3 שבועות סובל מכאבים בברך ימין. הכאב החל לאחר רכיבה קלה על אופניים במשך כ3 שעות, כשאיני מורגל ברכיבה על אופניים בשנים האחרונות. הכאב הופיע בעיקר בזמן עלייה או ירידה בשיפוע וכן בעלייה או ירידת מדרגות כשיש צורך בכיפוף הברך. ניסיתי להפחית פעילות למשך שבוע ונטלתי ארקוקסיה, עם שיפור ניכר. לאחר מכן ביצעתי טרק של מספר ימים שכלל טיפוס קשה וירידה תלולה הכאב חזר ביתר שאת, והורגש גם בהליכה רגילה במישור, אך הצלחתי לסיים את הליכה ארוכה עם ברך כאובה. נבדקתי עי רופא כללי פה,לפני מספר ימים, בבדיקה הוא כתב- הליכה אנטלגית, ללא נפיחות, ללא תפליט, ללא אודם, מסוגל לבצע כיפוף פעיל עד 100 מעלות, ללא רגישות מקומית גרמית או בקו המפרק, לחמן שלילי, מבחני סטרס ולגוס ווארוס שלילים, פטלר אפרהנשן טסט ופיבוט שיפט שלילים, מקמארי שלילי, רושם שמדובר בknee sprain.
    אני נוטל בשבוע האחרון נפרוקסן, והפחתתי פעילות. עדיין יש כאב ניכר בברך בזמן מדרגות- עליה או ירידה. גם בהליכה רגילה יש תחושת כאב קל בזמן כיפוף הברך. שמתי לב שבניסיון ליישר את הברך בזמן ישיבה מופיע כאב משמעותי, באמצע היישור סביב 150 מעלות אך מסוגל ליישר עד 180 עם הכאב.
    האם להתרשמותך כאבים כאלו הנמשכים כבר 3 שבועות, עם הבדיקה המתוארת יכולים להעיד על נזק רציני? הרופא שבדק אותי אמר כי אינו מתרשם מנזק לרצועות או למניסקוס והוסיף כי אין נוזל ונפיחות, שבדכ מלווים קרע במניסקוס, ואמר שלדעתו תוך שבוע זה יחלוף. אני קצת מוטרד מכך שהסיפור מתמשך והשיפור די איטי. האם מניסיונך יתכן נזק חריף למניסקוס שיופיע בעקבות רכיבה על אופנים? במידה ואכן קיים קרע קטן, כמה זמן בדכ יש לנוח? האם נראה לך שיש צורך בבירור נוסף? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ברך

    ד``ר סוזנה הורוביץ
    05/04/2017

    רוב הסיכויים, שהרופא צודק, ושאתה סובל מעומס יתר, לא הכנת את גופך לעומסים אלו.
    אם אתה משתפר, גם אם בהדרגה, זה חיובי.
    מעבר לכך, צריך בדיקה בארץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו