הובחן קרע גדול במניסקוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הובחן קרע גדול במניסקוס
    יגאל
    15/11/2018

    שלום רב! אני בן 57. לפני כ-4 שנים נפלתי על הברכיים. צילום רנטגן היה תקין. רק אחרי 3 שנים הובחן קרע גדול במניסקוס - "הודגם קרע אלכסוני במעבר גוף לקרן אחורית של מיניסקוס המדיאלי". כל שאר תקין. לפני כשבועיים עברתי אורתרוסקופיה וכריתה חלקית של מניסקוס. בינתיים ישנם כאבים. השאלה היא - האם אובחנתי בזמן, לפני 4 שנים, היו סיכויים טובים יותר להחלמה, בהתחשב לגילי ומקום הקרע (באופן תיאורטי)? תודה רבה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הובחן קרע גדול במניסקוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יגאל

    ד``ר אליהו ליברטי
    15/11/2018

    איך אתה יודע שהקרע נוצר לפני 4 שנים באותה נפילה? יש הרבה קרעים שלא קשורים לחבלה מסויימת. ויש הרבה נפילות וחבלות שלא גורמות לקרע. טוב, נניח שאתה צודק והקרע הוא בן מספר שנים. קרע במניסקוס שלא מטופל גדל עם הזמן וגם פוגע בסחוס המפרקי הסמוך לו, לא צריך מיד לקפוץ ולנתח כל קרע. אבל קרע שגורם לכאבים, נעילת הברך, נוזל בברך או הפרעה ממשית אחרת מחייב ניתוח ועדיף להקדים ולנתח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו