יש לי שאלה חשובה, אני עושה אופני כושר במשך כבר 5 חודשים, בגלל בעיות ברכיים של כאב מתחת לפיקה של הברך,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי שאלה חשובה, אני עושה אופני כושר במשך כבר 5 חודשים, בגלל בעיות ברכיים של כאב מתחת לפיקה של הברך,
    יניב
    29/04/2020

    יש לי שאלה חשובה, אני עושה אופני כושר במשך כבר 5 חודשים, בגלל בעיות ברכיים של כאב מתחת לפיקה של הברך, הכאב השתפר מאוד בעקבות המלצה של אורטופד מומחה להתחיל לעשות אופניי כושר!
    הבעיה שאני עושה אופני כושר כל יומיים 15 דקות על הרמה הכי קשה רמה 8 מבחינת קושי, וזה כבר לא קשה לי, ואין לי זמן לעשות שעה אופני כושר, אני אשמח אם יש איזה מתקן עם משקולות לרגליים או פיתרון
    לזה שאני יוכל להמשיך לפתח את שרירי הרגליים שעובדים על האופניים כי האופני כושר נהיה לי קל מדי, תודה לעוזרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יניב

    ד``ר אליהו ליברטי
    29/04/2020

    יותר מידי תרגול וכושר יגרום לך בסופו של דבר לכאבי ברכיים. צריך מאד להיזהר ולדעת מה מותר ומה אסור ומה לא יגרום לנזק בעתיד. לא אוכל לפרט כאן את כל התורה. בקיצור - אני נגד תרגילי סקוואט עמוקים ונגד הליכונים ומכשירי הנפת משקולות ומכשירי דחיקה למיניהם. שחייה, בעיקר שחיית חתירה זה מצויין ואינך מוגבל בכמות. תעשה 50 בריכות חתירה ותראה כמה זה קשה. זו התעמלות מדהימה לברכיים ולגוף כולו. עד לפתיחת בריכות השחייה תעבור למכשיר האליפטי עדיף מאופניים או מהליכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו