מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פענוח בדיקת סי.טיבת שבע לב13/02/2013
אתמול בקרתי במיון עקב כאבים בצד הימני של הבטן עם הקרנה לגב מותני.
לפני שבועיים עברתי ניתוח כריתת רחם ושחלות
ב סי.טי בטן ואגן:
פרנכימת הריאות: הצללה נודולרית בעל תבנית GGO מסביב עם גבולות לא סדירים ב RML נמדד כ 7 מ"מ בציר הארוך חדש באינטרבל.
פס תמט סאב סגמנטאלי ב RML צמוד לסדק.
לאחר מכן בוצע צילום חזה- ללא תסנין
חשוב לציין בדיקת דם לא תקינה
WWC - 18.1
NEUT/ABS-12.5
LYM-16.5
MONO-1.42
C-REACTIVE PROTEIN- 3.371
שתן
WWC-500
RBC-50
כנראה דלקת בשלפוחית השתן
קבלתי אוגמנטין.
לתשובתכם אודה
בת שבע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פענוח בדיקת סי.טי - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד13/02/2013יש להתיעץ עם רופא ריאה לגבי ההצללה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם חשיפהלורה11/02/2013
לצבעי שיער וספריי לשיער יכולה לגרום סרטן בריאות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
האם חשיפה - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד11/02/2013לא שידוע לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי אזבסטשרון30/01/2013
יש לי בבית סיר גריל חשמלי כמו בתמונה:
ונמצא בתוכו, מאחורי גוף החימום, לוח מחומר בלתי מזוהה שמתחיל להתפורר.
אני חושד שמדובר באזבסט אך אין לי דרך לבדוק את זה.
חיפשתי מעט ברשת והבנתי שאחד השימושים של אזבסט זה למטבח.
יכול להיות שזה באמת אזבסט (בתמונה הוא די לבן אך אצלי הוא די אפור) ?
תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה לגבי אזבסט - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד03/02/2013מצערת, יש לפנות ליצרן בשאלה זו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגתמודאגת25/01/2013
סבר שלי בן 80 אוטבחן בחולה סרטן ריאות מסוג אדנוקרצינומה עם גרורות בשתי חוליות בגב. כרגע מטופל בהקרנות בלבד. הרופאים אמרו שיש סיכוי לכדורים ביולוגיים אבל יש לחכות שבועיים כדי לקבל תשובה האםן יתאימו לו הכדורים לפי בדיקה של שאיבת מים מהריאות שלקחו. לא ברור לי למה צריך לחכות שבועיים. שנית הרגליים שלו נורא נפוחות והוא לא הולך ברה, אין לו כוח והוא ישר נכנס לנשימות כבהדות מאוד וקושי לדבר, כשהוא שוכב ונח אז יכול לדבר לצחוק לאכול והכל. שאלתי אם נכון לתת לו להתאמץ ולקום ממיטתו רק בכדי ללכת על הרגליים, אנחנו חצויים בדעותינו במשפחה, חלק מאיתנו חושב שעליו לעשות מאמץ ולקום וללכת וחלקנו טוענים שעליו לאגור כוחות ולנוח. רצוי לציין שהמצב קשה מאוד ונתנו לו חודשיים לחיות. האם ניתן באמת לקבוע כמה זמן נשאר? לפי מה? אין סיכוי במצב הזה להירפא לחלוטין מהמחלה? האם זה נכון שיכול להיות לו שבר בחוליות והוא חלילה יכול להישאר משותק? מה ניתן לעשות וכיצד נוכל לעזור לו. בכדורים ביולוגיים והקרנות כמה זמן ניתן להאריך את חייו?? מדובר בגוש גדול 5 ס"מ בריאה הימנית שחוסם את הוריד של הלב, בריאה הימנית גוש 2 ס"מ וגרורות בחוליות.מה ניתן לעשות כדי שישאר איתנו בחיים עוד קצת? ??
אודה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מודאגת - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד13/02/2013לתשובה הביולוגית צריך להמתין כשבועיים. בזמן הזה ניתן לתת טיפול תומך להקל כולל לבצקות אצל האונקולוג המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרות22/01/2013
שלום.כחלק ממעקב לאדנוקרצינומה בראה שלב 1 נתבקשתי לעבור בדיקת CT חזה ובטן להשוואה עים הפט CT כל גופי שעשיתי לפני חצי שנה.היה לי NHL והבראתי ואז במקרה גילו לי אדנוקרצינומה נותחתי לובקטומי ואני מרגישה טוב.אני חוששת מאוד מכל הקרינות מכיוון שעברתי תאונת דרכים לפני כ8 שנים ועברתי הרבה פעמים CT השאלה שלי היא (שכחתי לשאול את האונקולוג שלי) האים אפשר לבקש MRI ? האים מבחינת איכויות הבדיקה ניתן לעשות השוואה עים CT PET או שההשוואה חייבת להיות CT עים CT? אני יודעת ש MRI היא בדיקה יקרה אבל אים אפשר לעשות באופן פרטי הייתי עושה תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ' חובב נחושתן22/01/2013MRIלא מכסה טוב את הראות בדכ שכן הראות זזות
ניתן משלב מסוים ( כדאי לדבר עם האונקולוג) לפי הוראות NCCN לשקול מעבר לסיטי חזה
בלבד בקרינה יחסית נמוכה
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרות19/01/2013
שלום חליתי השנה ב NHL פוליקולרית דרגה 2 LOW GRAD קיבלתי כימוטרפיה עברתי בדיקת CT PET כל גופי והמחלה עברה ואני מרגישה טוב אבל גילו לי ממצא של אדנו קרצינומה בראה באונה עליונה מימין בגודל 1.4 ס"מ נותחתי לובקטומי בשיטה הפתוחה ונלקחו 6 ביופסיות מהבלוטות מסביב וכולן היו נקיות כעת אני 4 חודשים אחרי הניתוח ומרגישה יותר טוב ואני צריכה רק מעקב .השאלה שלי מה הסיכוי שהמחלה לא תחזור זה דרגה 1 והסוג הוא אדנוקרצינומה מסוג MUCINOUS(בלוטי).אני בת 68.אמרו לי שאני לא צריכה שום טיפול.מה אחוזי ההחלמה שהמחלה לא תחזור?תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד21/01/2013זה שלב אחד גידול קטן שהתגלה באקראי.
אין צורך בטיפול נוסף רק מעקב.
סיכויי החלמה טובים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם סרטןרחלי17/01/2013
שלום דוקטור. לאמא הוציאו תימומה B2 שהיה עטוף במעין שק.קפםול. האם גידול כזה שפיר או ממאיר? לא הצלחתי להבין. לציין שיש עוד קרוב משפחה עם תימומה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
האם סרטן - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד20/01/2013תלוי בתשובה הפתולוגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עבודת מחקר סטודנטיאליתאלון14/01/2013
שלום,
לעבודת מחקר בנושא סרטן, אשמח לקבל נתונים על סדר הגודל של ההוצאות החודשיות/שנתיות של חולה על תרופות וטיפולים שבתשלום אם יש (אין צורך בפירוט).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עבודת מחקר סטודנטיאלית - תגובה
פרופ' חובב נחושתן14/01/2013דבר עם חולים אין לי על כך נתונים חובב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן כמחלה כרוניתחני11/01/2013
מה זה אומר בעצם? אדם שאובחן בסרטן ריאות שע״פ האונקולוג לא יהיה ניתן להגיע לריפוי מלא אך כן מגדיר כמחלה כרונית. מה הכוונה? שיאלץ לקבל טיפול כימוטרפי באופן קבוע כל מספר שבועות/ חודשים? הרי אם לא ניתן להגיע לריפוי צריכה להיות דרך למנוע מהמחלה להתפשט. כיצד???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סרטן כמחלה כרונית - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד14/01/2013מחלה שאין בה ריפוי וניתן לחיות עימה מוגדרת כך.
הטיפול הינו כימי ,ביולוגי,או תומך לפי מידת התפשטות המחלה ומצב החולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גניחת דםאורלי03/01/2013
שלום. מזה מספר חודשים ליחה ירוקה לפעמים עם חוטי דם, ללא שיעול. האם על סמך העובדה שאין שיעול ניתן לשלול בעיה בראות?
בבדיקה אנדוסקופית בדרכי נשימה עליונות ע"י רופא אא"ג לא נמצא שום ממצא חריג.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גניחת דם - תגובה
פרופ' חובב נחושתן03/01/2013נראה לי שכדאי ללכת להערכה לרופא ראות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
אורלי07/01/2013רופא ראות שלל בעיה בראות על סמך העובדה כי אין שיעול. האם כדאי להמשיך את הבירור בתחום הראות בכל זאת? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיגריה אלקטרוניתיהודית30/12/2012
האם היא עלולה לגרום סרטן בריאות ודרכי הנשימה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סיגריה אלקטרונית - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד14/01/2013לא ידוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובתךציפורה06/12/2012
שלום לך פרופ נחושתן
האם קראת את התגובות על חנן אלרז ?
מה אתה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובתך - תגובה
פרופ' חובב נחושתן10/12/2012ציפורה למרבה הצער נפטרה כעת ענת גוב שהעלתה מאד את נושא חנן
האם תרכוזות מצמחים יכולות לעזור - אולי - צריך לזכור כי חלק ניכר מהכמותרפיות הן חומרים שהופקו לראשונה מצמחים או אפילו מיצורים ימיים)
היה לי חולה שתקופה ארוכה השתמש בתרכיז מלימונית עם סרטן כליה והמחלה כמעט לא התקדמה ( משהו כמו שנתים )האם הודות לצמח או לא איני יודע - אולי .( בסרטן כליה מחלה לעיתים מתקדמת לאט)
בדיקה של טיפול היא מאד קשה ולעיתים אתה במצב כה קשה שאין לך זמן עד שיגיעו תוצאות בדיקה יסודית של הטיפול אבל לי לפחות קל יותר לרשום תרופה שאני מבין מנגנון שלה ונוסתה בחיות
גם אם ניתן טיפול שנראה שהיו בו תוצאות ראשוניות טובות צריך לדעתי לנסות ולהתחיל בתהליך מסודר יותר של בדיקה של הטיפול עליו ניתן יהיה לדווח וכך למשל להבין למי הטיפול יכול לעזור ולמי לא
אני מתאר לעצמי כי חנן מאד מאמין בטיפוליו אבל כרופא הרבה יותר קשה להמליץ על טיפולים שאיני יודע מה יש בהם (ובמיוחד צריך להזהר מאינטראקציה עם טיפולים כמותרפים אחרים)
יש מספר חולים שמשוכנעים שחנן עזר להם ואני מקוה שכך היה
אבל כאמור להמליץ על טיפול כזה ללא בדיקה יותר יסודית וללא ניסיון להבנה מנגנונית קשה הרבה יותר לרופא מהשורה כמוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובתך
ציפורה10/12/2012תודה על התשובה פרופ נחושתן , אבל אחרי ש לענת גוב לא ממש עזר כמו שחשבתי אין טעם להמשיך לחשוב שזה מה שירפא את בעלי נמשיך להתפלל שהכל יהיה בסדר ושבזמן הקרוב ימצאו תרופה לסרטן ריאות אבל אמיתית.
ושאתה תוכל לרשום את המירשם ושוב תודה ציפורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרורהחני05/12/2012
שלום, לפני כשנתיים אבי עבר ניתוח vats הסרת גידול בריאה בגודל 1 סמ- כריתת אונה ללא גרורות או תאים ולכן לא היה צורך בטיפולים או הקרנות. היום שנתיים אחרי בפט סיטי ישנה קליטה של גוש בגודל של 1.7 בשריר לטיסימוס ממש מתחת לאזור בו היה מחובר הנקז ובוצעו התפרים. הכירוג שניתוח ( ביופסיה) אמר כי ייתכן שזוהי גרורה שזלגה בעת כריתת האונה לפני כשנתיים. האם זוהי תופעה הגיונית????? בשל חוסר זהירות אבי צריך לסבול עכשיו טיפולים כימוטרפים ? או שזה לא תלוי במנתח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר בבקשה לענות גם לי....
חני13/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרורה - תגובה
פרופ' חובב נחושתן16/12/2012לא בטוח שזה קשור לכירורג המסוים הדברים למרבה הצער קורים וקשורים גם לביולוגיה של הגידול
השאלה עכשיו היא איך להמשיך וזאת צריך לדון עם הכירורגים
האם ניתוח כריתה מלאה אפשרי -צריך לדון עם כירורג או להקרנה
גם לאחר חזרת גידלול מקומית כזו יש בהחלט סיכוי לריפוי אבל יש לפעול בהקדם
להת חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
חני17/12/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגרורות אינן מדגימות קליטת יתריעל20/11/2012
שלום,
האם יש אפשרות לגרורות אשר אינן נקלטות ע"י FDG?
אמא שלי כ-4 שנים לאחר מקסילקטומיה ימנית עקב ADENOCYSTIC CARCINOMA.
לאחר כמה שנים התגלו גרורות חשודות, אך עקב אי התפתחות הנושא ירד מהמעקב.
עכשיו התקבלה תוצאה חדשה על פיזור הגרורות אשר אינן נקלטות ע"י FDG, האם יש כזה דבר? תאים סרטניים אשר לא נקלטים ע"י FDG?
תוצאת בדיקת pet ct:
קיימת התקדמות משמעותית בפיזור הגרורתי לריאות. גרורות שהודגמו בעבר גדלו
ומודגמות גרורות חדשות בשתי הריאות. על אף ההתקדמות המשמעותית
בפיזור הגרורתי, הגרורות אינן מדגימות קליטת יתר של FDG ולכן עולה אפשרות
כי אצל נבדקת זו, התהליך השאתי איננו בעל הכושר לקלוט FDG ביתר.
אם כן, רצוי כי המשך המעקב יעשה ע"י הדמייה אנטומית ולא ע"י בדיקת PET CT.
לא הודגמה קליטה פתולוגית בכבד, בטחול ובשלד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הגרורות אינן מדגימות קליטת יתר - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד25/11/2012א. יש גרורות שלא קולטות בפאט.
ב. הגידול אינו קשור לסרטן ריאה, הפיזור המשני הינו בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדנוקרציומה בראה עם גרורות במוחנינה20/11/2012
שאלה דחופה בבקשה. לאחי גילו אדנוקרציומה בראה עם גרורות ב לימפה ובמוח.כמו כן כתוב במכתב סיכום שיש אבזס מוחי. אחי עבר הקרנות בראש ואמרו לו שעוד כשבועיים יתחילו טיפול כימותרפי. לא הייתה התיחסות לאבצס. אחי התאלמן לא מזמן וגר לבד. הרופאה המטפלת התחמקה משאלות ששאלנו. אנחנו לא יודעים למה לצפות ומה לעשות. אשמח לגעת כיצד להתנהג . למשל אם מותר לו להשאר לבד אם לדאוג ללחצן מצוקה ובכלל מה הפרוגנוזה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אדנוקרציומה בראה עם גרורות במוח - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד25/11/2012בזמן הקרינה למח רצוי שיהיה מישהו לצידו.
על פרוגנוזה יש לדבר עם האונקולוג המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה
נינה25/11/2012ההקרנות הסתיימו כבר. לא הרשו לאף אחד להצתרף אליו לחדר. שאלתי היא למה אף רופא לא התייחס לאבצס . הרופא האונקולוג מסכים לענות רק לחולה על השאלות. אם המשפחה שואלת הוא עונה אותן תשובות שענה לחולה. עם כל הכבוד ויש אנחנו רוצים לדעת למה לצפות. עברנו לפני כמה חודשים את אותו סיפור שהסתיים ברע לכאבנו והיה מאוד קשה . בתודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
למה - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד26/11/2012את השיחה יש לנהל במקום בו הרופא רואה מכיר ויודע את מידת פיזור המחלה.
לא ניתן משני משפטים כתובים על ידי בן משפחה לצאת בחוות דעת.
בכל מרכז יש מנהל וניתן לפנות אליו בשאלות נוספות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
