מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פיענוח MRI דחוף בבקשהמלי07/07/2011
אני בת 44, הפסקתי לעשן בחודש נובמבר. קרוב לחצי שנה שאני סובלת מכאבים עזים בצד שמאל מתחת לבית החזה., בלתי נסבלים בזמן ישיבה ממושכת, קשיים בנשימה במהלך שיחה ובמאמץ קל. לפני כחודש התווסף לי כאב ותחושה של חנק בגרון ביום וגם בלילה. בבדיקת ה- MRI נמצא "בריאות מודגמת פרנכימה רגילה למעט נוכחות של קשרית קטנה בקוטר כ- 6 מ"מ הממוקמת ב- RLL.
"נוכחות של רנולה אליפטית הממוקמת בחלל הפרה אפיגלוטי השמאלי. קוטרו כ- 13 מ"מ"
"באונה הימנית בבלוטת המגן מודגמת מלאות הניראית כמלאות ריקמתית אליפטית שקוטרה המירבי (בציר הסגיטלי 25 מ"מ) מלאות זאת נראית כבעלת רלקסציה מאורכת אם כי לא לגמרי אחידה ולאחר הזרקה של גדוליניום לוריד קיימת האדרה די אחידה. באבחנה המבדלת של ממצא זה יש להביא בחשבון אפשרות של קשרית זיפקית. אך אין לשלול אפשרות של שאת.:
יש לציין כי בבדיקות הדם המאגרים מרוכנים כפי שנאמר לי.
וה- ESR = 40
אני מיואשת, מה זה יכול להיות ? הממצא בריאה יכול להסביר את הכאבים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בלחץ!!!
מלי08/07/2011קיבלתי תשובה של בדיקת THYROGLOBULIN ויצא 158
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצההילה29/06/2011
שלום רב!
רציתי לשאול אם שמעת במקרה על מרפאה בטקסס ארה"ב של דר' ברזינסקי שמשתמש בשיטה מיוחדת לטיפול בסרטן?מצ"ב הלינק לאתר אולי תוכלי לחוות את דעתך. תודה מראש על שיתוף הפעולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה - תגובה
פרופ' חובב נחושתן29/06/2011לא מכיר מצטער
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיםול ביולוגיציוני גלילה28/06/2011
האם ניתן לעבור טיפול ביולוגי לסרטן הראות גם במקרה של אירוע מוחי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיםול ביולוגי - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד29/06/2011כן אולם ביעוץ עם אונקולוג מטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש במשאףיואב26/06/2011
שלום רב!
אימי במעון הורים מבוגרת מאוד אובחנה לפני כשלוש שנים חולה ב copd
על אף שלא עישנה מעולם. קראתי מאמר מ2008 שמדבר על השימוש במשאף
מסוג סרטייד כולל סטרואיד אשר מונע הידרדרות המחלה אימי אינה מקבלת משאף מכל סוג שהוא על פי החלטת רופא המעון אלא שלוש אינהלציות ביום בנות 20 דקות פלוס חמצן במשך כל שעות היממה , ויש לה גם אי ספיקת לב קלה. האם לדעתכם יש מקום להשתמש במשאף סרטייד לשיפור או לפחות לשמירת הקיים על מנת שלא תהיה המשך הידרדרות של המחלה? תודה על תשובתכן.
יואב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שימוש במשאף - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד28/06/2011זה פורום סרטן ריאה נא לפנות לתשובה מרופא ריאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרינהריקי26/06/2011
שלום ברצוני לדעת האם קרינה למח גורמת לתופעות לוואי כלשהם ואו לבעיות אחרות נוספות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרינה - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד28/06/2011בהחלט ישנם תופעות כמו חולשה עיפות נשירת שיער....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כעצתכם פניתי לרופא ראותnissim akko13/06/2011
תודה על העצות הטובות.
פניתי לרופא ראות שאמר שאכן אין שינוי משמעותי בין 3 הבדיקות ובכל זאת אמר שצריך שוב בדיקה סיטי ראות בעוד כמה חודשים, חצי שנה אחרי הבדיקה השלישית כי צריך מעקב של שנתיים
השאלה האם כדאי בכל זאת לוותר על הפעם הרביעית?????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבהרה מדובר בקישוריות בראות
nissim akko13/06/2011אולי לא ברור.
מדובר בקישוריות קטנות בראות עד 7 מילימטר ללא שינוי משמעותי בשלוש בדיקות הסיטי האם חיוני לעשות שוב?????????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כעצתכם פניתי לרופא ראות - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד28/06/2011נא להתיעץ עם רופא ריאות לא ניתן לענות מבלי לראות צילומים האם ניתן לותר על המשך מעקב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיהוקים עם הפסקות נשימהנירית11/06/2011
לאבי אבחנו סרטן ריאות תאים קטנים לפני כחצי שנה. קיבל טיפולים כימותרפיים- 6 קורסים, האחרון לפני כ-שלושה שבועות. לאחר כל טיפול היו לו שיהוקים בלתי פוסקים שנמשכו כשבוע ועברו מעצמם. מזה שבוע שהוא לא מפסיק לשהק, אך הפעם השיהוקים מלווים בהשתנקות ואיבוד הנשימה למשך מס' שניות!
בבדיקת PET לאחר 4 קורסים- לא היה שינוי לא לטובה אך גם ללא התקדמות המחלה. יש לו גוש גדול בריאה השמאלית, עם גרורות לריאה הימנית, לצלע חמישית ולכתף השמאלית.
כעת הוא מאושפז מהבוקר, אך מלבד זריקות שעוזרות לשעה שעתיים בלבד להפסקת השיהוקים- לא יודעים מה לעשות.
האם יתכן שהגידול בריאה השמאלית גדל מאד עד כדי חסימת נשימה?
מה עוד ניתן לעשות כדי להקל עליו? האם מסוכן מאד???
בדיקת הPET הבאה רק ב-26/6.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שיהוקים עם הפסקות נשימה - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד12/06/2011ניתנה תשובה בפורום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול ביולוגי בסרטן הריאותגיא10/06/2011
שלום,
קראתי שטיפול ביולוגי בסרטן הריאת יכול להאריך את תוכלת החיים של החולה פי שתיים ואף לרפא אותו האם זה נכון? (מדובר בתרופה של חברת Roche's Tarceva). האם התרופה בסל?
אם לא האם יש תרופות אחרות מסוגה שכן בסל? כיצד ניתן לקבל טיפול ביולוגי?
מבחינה סטטיסטית מה הוא אורך החיים של חולי סרטן הריאת? האם ניתן להבריא ממנו?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול ביולוגי בסרטן הריאות - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד12/06/2011טרסיבה אכן בסל התרופות וגם אירסה תרופות ביולוגיות המאריכות חיים בסרטן ריאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה ביותר-אנא ענו לי בהקדםקשת עצובה01/06/2011
דודי עשה אתמול כימו (בפעם הראשונה) ונקבע לו אם אר איי למחר למיטב ידיעותי 3 ימים הבאים אחרי הכימו אסור להיות מקורב לאנשים חולים כמו כן מסקנתי היא שעדיף שיתרחק מבתי חולים כל עוד מערכת החיסון נחלשה
מה דעתכם בנושא? כי לי זה לא נראה הגיוני אחרי טיפול כימו לעשות אם אר איי
נתון נוסף הכימו הוא לסרטן ריאה והאם אא איי זה לראש לאחר הוצאת גרורה
תודה רבה לכם על עזרתכם
קשת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה ביותר-אנא ענו לי בהקדם - תגובה
פרופ' חובב נחושתן01/06/2011בדכ ספירת הדם הלבנה יורדת מספר ימים אחרי הכמו ולכן הזמן היותר בעיתי הוא לערך שבוע לאחר הכמו ויום לאחר הכמו הוא זמן יותר בטוח
כמו כן לא נדבקים במידי
צריך פשוט להזהר מאנשים
להת חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך המהירה
קשת02/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לסרטן...שני31/05/2011
שלום רב, שמי שני ואני מודאגת מאוד ממצבה של אימי.
אימא שלי בת 42 מעשנת מאז גיל 15. לאחרונה( מזה 3-4 חודשים) תקף אותה שיעול מתמשך שאינו עובר. השיעול מלווה בפליטת ליחה לעיטים. הרופאת משפחה נתנה לה כל מיני אנטיביוטיקות לטיפול וספריי לאף ודבר לא עזר. היא עשתה טיפולי אינהלציה והדבר גרם לה להרגיש טוב במעט. היא ביצעה בדיקת ריאות והבדיקה נמצאה תקינה. בנוסף לכך היא סובלת מכאבי שרירים ועצמות כבר במשך זמן רב, אך הדבר מחמיר לאחרונה. היא עובדת עבודה פיסית קשה, ולכן ניתן לשאר שהכאבים נובעים מכך, אך לאחר מנוחה של כשבוע בבית הכאבים לא נעלמו וכך גם השיעול. אני מודאגת מאוד מכך וחוששת שאולי מדובר בסימנים מטרימים למחלת סרטן הריאה, למרות הבדיקות, הרופאה לא נתנה לה לעשות בדיקה שבודקת אם מדובר בסרטן, אזי רציתי לשאול, האם החחשות שלי נכונות?? אילו בדיקות אמורים לבצע ואילו סימנים נוספים מופיעים? אני מודאגת מאוד ורוצה לברר אם יש אפשרות לגלות את הדבר לפני שזה מחמיר ומתפשט לאזורים אחרים בגוף...???
תודה מראש:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חשש לסרטן... - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד01/06/2011זה פורום סרטן ריאה.נא לסיים בירור רופא מטפל או רופא ריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מטרסיבה לאירסהשי23/05/2011
האם קיימים מקרים בהם לאחר נטילה מוצלחת של כשנתיים של טרסיבה ופיתוח עמידות לתרופה, נמצא מעבר מוצלח ויעיל לבת דודתה האירסה (או להפך)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מטרסיבה לאירסה - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד23/05/2011מספר דיווחים של יעילות טרסיבה אחרי אירסה. אולם יש לשקול מתי הופסקה התרופה ומדוע. בסל התרופות ניתן לקבל אירסה או טרסיבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאי CT - תהליך תופס מקום ריאתיאייל20/05/2011
שלום רב.
אבי (בן 78) נבדק כתוצאה מ- DISTRESS רספיטורי ונמצא גוש רקמה רכה ללא הסתיידות בגודל 7*4 סצמ + ממצא דומה באותו אזור כ- 1.5 סמ. בשער הריאה נמצא גוש נוסף בגודל 2.5סמ ועוד קשר ריאתי כ- 1 סמ הודגם בקטע אפיקלי של האונה התחתונה מימין. אין עדות לתפליט פלוירלי ובסיכום נרשם תהליך תופס מקום ריאתי..
רציתי את עזרתך בסיוע לפענוח תוצאות אלו (אני מבין שהמצב לא טוב ואני ממשיך לבדיקה אבל אשמח לסיוע).
תודה.
אייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ממצאי CT - תהליך תופס מקום ריאתי - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד22/05/2011יש צורך באבחנה בשלב זה יש רק ממצאים רנטגניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רק שזה קרוב אילך אתה מבין-עזרהקשת16/05/2011
לאחרונה גילו אצל קרוב משפחתי סרטן ריאה
ישנו גידול שגודלו יותר מ-3 ס"מ וגילו עוד שתי נקודות קטנות יותר מרוחקות מהגידולהוחלט לא לנתח מישום שזה קרוב לכלי הדם
אני מנסה להבין את הנושא וממה שהצלחתי להבין הם ששתי הנקודות המרוחקות הם גררות ומדובר בסרטן של תאים קטנים ולכן להבנתי הומלץ על טיפול כימו כול שלושה שבועות
האם מסקנתי נכונה? מהם אחוזי הצלחה לנצח את המחלה בסרטן ריאה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק שזה קרוב אילך אתה מבין-עזרה - תגובה
פרופ' חובב נחושתן16/05/2011קצת קשה לדעת בדיוק בלי להיות רופאים מטפלים
סרטן ראה של תאים קטנים מנתחים רק לעיתים יותר נדירות
לרוב הטיפול לגידול שלא התפשט הוא כמו והקרנה
מה בדיוק קורה במקרה שתיארת לא לגמרי ברור אבל יתכן שהמצב הוא כזה שאין גם
טעם בהקרנות אפשר לשאול על כך רופא מטפל ברור שהמצב לא פשוט רופא מטפל יכול להסביר טוב יותר את האסטרטגיה שלו
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול בראה של אימיעאא14/05/2011
אימי עומדת לעבור ניתוח להסרת גידול- כריתת אונה ימנית תחתונה.
תהליך ההחלמה מטריד אותה עד מאוד. מה ההערכה לגבי משך זמן ההחלמה, היכולת לחזור לתפקוד וכו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גידול בראה של אימי - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד15/05/2011תלוי בגיל מחלות רקע וסיבוכים של ניתוח.מספר ימים עד שבועות ארוכים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא יחסי רופא-חולהנורית קאפ02/05/2011
אבי חולה סרטן ריאה שלב 4 מזה כמה חודשים.
הוא מטופל אצל רופא מומחה בבית חולים גדול במרכז הארץ.
מעבר ליחס המתנשא וקצר הרוח של אותו רופא,
רציתי לשאול האם זה מקובל שדרך הגישה היחידית שיש לאבי לרופאו הוא משלוח פקס.
לא אי-מייל וכמובן לא מספר טלפון.
לציין שמענה לטלפונים באותה מחלקה הוא נדיר. אבי מנסה לעיתים ימים שלמים לתפוס את מזכירת הרופא.
בנוסף, קביעת תורים נעשית במשלוח מכתב בדואר!! אבי מחכה מספר ימים כדי לדעת מתי התור שנקבע לו.
האם שירות כזה הוא נורמה.
משמיעת חוויות של חולים בבתי חולים אחרים עלתה תמונה שהם יכולים ליצור קשר ישיר עם רופאיהם בעת הצורך.
אם זו אכן לא הנורמה (המצערת), מה ניתן לעשות לפני שמגיעים למצב שמפסיקים את הטיפול מול אותו רופא ועוברים לביה"ח אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנושא יחסי רופא-חולה - תגובה
פרופ' חובב נחושתן02/05/2011אין נורמה מחיבת ביחסי רופא חולה
לעיתים הרופא שוקע תחת עומס הטלפונים ומתקשה לענות לכל ולבצע את עבודתו
כל רופא פועל בהתאם ליכולתו ולעומס בו הוא נתון
יש לצין כי לעזרה לחולים אין כל פיצוי כספי עבור הבית חולים
ויותר מכך שלפי שיטת ראש הממשלה מענה בלילה על אי מייל ולטלפונים כל שעות היממה לא נחשב לעבודה כלל שכן לא היתה החתמת שעון
כדאי אולי לנסות להסדיר את הנושא באופן מסודר
בינתים כמו עשה לך רב צריך עשה לך רפא
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהענה לך הרופא שבאופן בולט ואולי
משה07/06/2011קיצוני עונה לכל מטופל בכל עת בכל דרך תקשורת, באמפתיה ובסבלנות רבה.
הוא גם לא מביא את התיסכולים שלו (אם קיימים)אל המטופלים שלו.
נסי לשלוח את הרופא שלך ללמוד מד"ר נחושתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר נחושתן-המלאך!
מרינה23/11/2011ד"ר נחושתן- הוא רופא-אונקולוג בשליחות,רופא בחסד עליון-אין כאלו היום.היחס שהוא נותן לפציינט- שווה הכל!רק בריאות לרופא היקר שלנו!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

