מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חנן אלרזציפורה22/06/2012
לפרופ נחושתן
האם שמעת על חנן אלרז עם פורמולה צימחית לריפוי סרטן? מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חנן אלרז - תגובה
פרופ' חובב נחושתן27/06/2012האמת פשוט לא יודע
תמיד יש ספקנות כי כל כך הרבה נכשלו בעבר
אבל אולי בכל זאת יש משהו?????
נראה לי שאם אומרים שעובד כל כך טוב צריך לפחות נסיון להבין מה באמת קורה
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבוד והערכה לפרופסור נחושתן
ניצה נוף29/07/2012כל הכבוד וההערכה לפרופסור נחושתן על הפתיחות וההבנה.
נדיר לפגוש אדם ורופא כל כך דגול שמוכן לקבל או בכלל לשמוע על תרופה
שהיא לא קונבנציונלית.
שמעתי עליו רבות וטוב,חשבתי להגיע אליו לחוות דעת נוספת
אך כעת אני בטוחה שאגיע עם בעלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההינה הפורמולה של חנן אלרז ..
שמעון.ש17/11/2012הינה הפורמולה של חנן אלרז לפי רשם הפטנטים
מחיפוש מקיף ברשם הפטנטים להלן הפורמולה:
EXAMPLES Example 1: Representative composition Extract
of Petroselinum crispum root: 40% פטרוזיליה
Extract of mandarin peel: 20% קליפת מנדרינה
Lemongrass oil: 40% לימונית
זה מה שהוא כתב בפטנט שהוא משתמש
מדולל ב 1:200
קראו עוד על צמחים הנ"ל כל אחד יכול!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה שפן
רונן04/01/2013מה אתה מפחד להגיד את האמת? האיש שרלטן!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכנסו וראו מי הוא חנן אלרז
מתבונן30/07/2012שימו לב ונא ערנותכם באשר לחנן אלרז:
1.האיש לא סיים תיכון ומגדיר עצמו כאוטודידקט וממציא: חפשו המצאה אחת על שמו...
2.האיש עסק בניסויים חובבניים של פיתוח פורמולות צמחיות להדברת פשפשים, כנימות ועוד חרקים וגם אז לא שמענו יותר אודות פורמולות אלו.
3.אין שום דיווח אודות הצלחת טיפול כלשהו שעשה למעט שני הסלבס שהופיעו בערוץ 2 וגם הם היו לאחר אין ספור טיפולים קונבנציונליים, כך שבאותה מידה ניתן לייחס את החלמתם לכך שטעמו את הביסלי החדש שהוציאה אוסם.
4.הבחור עסק בעבודות מסגרות (שערים ופרגולות) עד לא מזמן ואף נתבע בבית המשפט על ידי לקוחות שלא קיבלו את מבוקשם ואת שהובטח להם.
5.הבחור נתבע ע'י פועל שלו בגין אי תשלום שכרו.
6.חנן אלרז היה מעוכב יציאה מהארץ ע'י כונס הנכסים הרשמי והוכרז כפושט רגל. כאשר נקלעים לקשיים כספיים, מבצעים שינוי עיסוק מהיר ובמקום לרתך ברזל ופחים, אוספים צמחים ורוקחים תמציות פתאים.
(אגב, הכל מצוי באינטרנט וניתן למצוא בחיפוש פשוט בגוגל)
7.הנ'ל דורש מכל חולה המגיע אליו להביא בדיקות דם, סיכום מחלה ומארקרים של המחלה. מדובר בבחור שלא סיים תיכון ואמור לבסס טיפול על סמך מסמכים רפואיים מסובכים ועמוסי נתונים. היכן הסתתר עד היום הסופר דוקטור הנ'ל?
8.החולה אפילו לא נדרש להגיע לפגישה הראשונה (והאחרונה) איתו, ומספיק נציג משפחה עם כל המסמכים וכן עם 2,000 דולר מידי חודש בחודשו. את שאר הקשר עם המטופל, יעשה קרובו/מקורבו בשם דני והוא גם יספק מידי שבוע את התמצית הצמחית לחולה. צלחתם בשלום עוד חודש, נא שלשלו לכיסו עוד 2,000 דולר להמשך קבלת המים הקדושים.
9.ה"טיפול" המוענק, הינו במקביל לטיפול המסורתי בבית החולים, כך שלחולה אין שום אפשרות לדעת מה הוא הטיפול שהשפיע עליו.
10.ראו את שפת הגוף ואופן דיבורו בכתבה בערוץ 2.
11.יש חשבוניות ועל שם מי?
12.ועוד כהנה וכהנה סימני שאלה וקריאה למי שיש זמן לחפור באינטרנט.
חולים יקרים, שמרו נפשכם משרלטנים וחומדי ממונכם. נכון שבעת יאוש, אדם יאחז בכל ענף אשר יופיע בדרכו, אך אל תתנו ידכם לחסרי מצפון להזיק לכם ולחולים אחרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנן אלרז
תפפ14/08/2012מאיפוא כל המידע על חנן אלרז, אנו מאוד מהססים לפנות אליו בעקבות המייל שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנן אלרז
תפפ20/08/2012למתבונן שלום,
אני מאוד אודה לך אם תענה למייל שלי מיום 14/8/2012.
שוב מאיפוא כל המידע הזה שכתבת? זה מאוד חשוב לכל החולים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנן אלרז
סיגי23/10/2012שלום רב,
ברצוני ליידע אותכם מיהו חנן אלרז-
הגענו אל חנן אלרז בעבקבות הכתבה ששודרה על ענת גוב ורון נחמן בערוץ 2 -
אימי הייתה במצב סופי - סרטן שד - שהתגלה במחלתו הנוראית בשלב 4 - השלה במתקדם. אמרו לנו כי מצבה לא טוב ואנו יכולים רק להקל במעט על כאבה.
כל גופה היה בגרורות! הכבד היה במצב כל כך לא טב היא, לא הלכה ובקושי רב אכלה או דיברה...
פגשנו את חנן - הבאנו איליו את בדיקות הדם- והתחלנו לקחת את התרופה...
אימי מעולם לא הסכימה לקחת טיפול כימוטרפי או טיפול מסוג אחר כל שהוא... וכאשר הגענו עם התרופות של חנן אחלרז ושל יוסי בן (הסרטן הכחול), היא החלה לקחת.
היינו סביבה כל המשפחה - 24 שעות ולא עזבנו אותה לרגע למשך ארבעה חודשים מופלאים כאשר מידי שבוע בשבוע אימי התחזקה - ובכל שבוע בימי רביעי היא עשתה בדיקת דם לראות מה מצבה ומשבוע לשבוע המצב משתפר!
ביום חמישי האחרון כארבעה וחצי חודשים לאחר שאנו - התחלנו לטפל בה כי הרפואה הקונוונציונלית לא ידעה מה עוד לעשות מלבד להקל על הכאב - הודיעו לנו כי אימי נקייה מהסרטן! אין לה כלום.
מאישה גוססת - שלא היה לה כוח לדבר מילה- קיבלנו אימא שחזרה לנהוג - חזרה לבשל לנו את המאכלים שאנו אוהבים - צוחקת ורוקדת.
אז זהו חנן... בעיני הוא המלאך בלבן... הוא לא חייב לגמור אוניברסיטה על מנת להמציא משהו מיוחד - הוא פשוט אדם צנוע שרוצה לעזור לאנשים.
אני יודעת שהוא עזר לנו... החזיר את אמא שלנו לחיות איתנו, לצחוק איתנו , ולהיות איתנו...קיבלנו אותה במתנה - אז לך חנן אנו יכולים רק לומר תודה ענקית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיגי - נשמח לקבל מידע
מירון02/11/2012סיגי שלום,
מה שכתבת מדהים.
אפשר לקבל מידע ? לראות תוצאות בדיקות מ"לפני" הטיפול וכאלו של "אחרי" ?
הרי יש המון ספקות בקשר לבחור הזה.
אם אכן עזר לכם, אנא פרסמי את התוצאות, או את ביה"ח בו טופלתם כדי שנוכל לאשש אתת מה שכתבת.
אין בכוונתי כמובן להכנס לפרטיות, ולא לפגוע במישהוא, אבל, כולנו מכירים המוני שרלטנים שמסתובבים ועושים כסף ממצוקה של חולים.
בברכה
מירון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחד משליחי אלוהים
ניצה נוף05/11/2012כל מילה ואות נכונה ואף חסרות מילים שאין אותן בשום שפה,אני מדברת מצד של אישתו של מטופל של חנן אלרז וגם אנחנו כמשפחה רואים שינוי ענק במצבו החיצוני והן במצבו הבריאותי,יש התכווצות בגידול המרכזי וזה עוד לפני שקיבלנו פיענוח נורמליי ולא מרושל
כפי שקיבלנו מהמקום בו הוא מטופל עד כה.
מאז שהפורמולה של חנן נכנסה לחיינו הכל טוב ולא ממש מעניין אותי מה הוא היה ומה חושבים אחרים שבמקרה הזה מדובר לדעתי באדם אחד שהוא שלילי ויש לו סיבה אחת שהיא הוצאת לשון הרע ואם חנן היה שפל כמו האדם הזה היה תובע אותו על דיבה,
אבל זהו שהוא לא.יש סבירות גבוהה שהמדבר השלילי הוא רופא ברפואה הקונבציונלית
שדעתו כמו רוב העוסקים בתחום,הם חיים בקונצפט שלהם.
למי שרוצה לדעת עד כמה הוא אמין שיפנה אלי.
אני אומרת בלב שקט שאם הפורמולה לא מתאימה הוא לא נותן אותה ואם נוטלים אותה כמו שצריך בהתמדה ואחריות עצמית כפי שצריך זה עובד!!!!!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה טל' חנן אלרז במייל-עבור חולה
רעיה07/11/2012סרטן ריאות (לטיפול הכימו' סיכויים קלושים בלבד)
אודה לעזרתך מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאה ותודה על האיחולים
ניצה נוף13/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאוד מבלבל. האם יש למישהו תשובות???
אירית11/11/2012יקירי תסבירו לי כיצד דווקא שתי ההמלצות על חנן אלרז הן ממי שקרוביהם לא חלו בסרטן ריאות ומופיעות בפורום הזה??? אני כבר חוששת מהכל... מאוד רוצה להאמין שיש טיפול למחלה הנוראית הזאת אבל מפחדת לטעות ולגרום ליותר נזק. באיזה שלב מתאים לפנות לכיוון הזה? האם מישהו יכול להמליץ על טיפול אלטרנטיבי נוסף שאינו מצריך שינוי אורח חיים מלא?
שאלה חשובה : האם הטיפול שחנן נותן מתאים לכל סוגי הסרטים? האם זאת אותה פורמולה לכולם???
תודה.
בשורות טובות לכולם!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעלי כן חולה בסרטן הריאה
ניצה נוף13/11/2012מה הכוונה ששניים מהממליצים הם מקורבים של חולים לא בסרטן הריאה?
בעלי עם סרטן בריאה מסוג אדנוקרצינומה מאובחן כבר חצי שנה מטופל בפורמולה כארבעה חודשים,אנסה לענות לך ובכלל על השאלות
המרכיבים בפורמולה לא נלחמים בתאים הסרטניים,הם מושכים אותם במתיקות שזה ממש מעדן בשבילם ובעצם אילו צמחים הרעילים להם והם מתים לבד,בשיטת הפוך על הפוך.
על כן יש פורמולה אחת לכולם,שמפוצלת לכמה סוגי טיפול במשך היום.
אם חנן מבין שזה מקרה שהוא לא בטוח בו הוא אומר.
הכל גם תלוי במצב בריאותו של אותו אדם ומה הטיפולים שעבר.
אני יודעת שבעלי שורד ומצבו רק משתפר למרות שלא קיבל אפילו טיפול כימוטרפיה אחד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמתבונן התפוגג??
ניצה נוף13/11/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה אדם שלילי אתה!!!
סילבר07/11/2012ללא ספק לך יש כמה וכמה תעודות, אבל אתה כל כך בור.
את מי זה מעניין אם הוא גמר תיכון או לא או הצליח בעסקים או לא אתה אדם כל כך קטן ושלילי, אדם שכל מה שיש לו זה השמצות בלבד, מבלי לבדוק את העניין וההצלחות לגופו של עניין. אני שומע שיש הצלחות ויש גם עדויות, מה זה לא ראוי לבדיקה אמתית?
היום נחשפתי לראשונה לעניין בתכניתה של יעל דן בגלי צה"ל, יכול להיות שזה קשקוש אבל כל הקשקושים המגעילים שלך ממש גורמים לי קבס. עושה רושם שאתה מרגיש מאוים כל כך שאדם פשוט ולא מלומד כמוך מצליח במקום שאתה צולע.
כבר פגשתי תוספי תזונה מדהימים שעושים עבודה הרבה יותר טוב מכל התרופות שלך, כדאי שתבדוק כמה אנשים מתים כל שנה מהתרופות והטיפולים הקונבנציונליים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאדם שלילי מכוון לזה המכונה מתבונן
סילבר07/11/2012התגובה הכועסת שלי מכוונת אך ורק לאותו אחד המכנה את עצמו המתבונן ולא לשום מגיב אחר.
סילבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגדול!
ניצה נוף07/11/2012הרי ברור שכל השירשור פרט למתבונן המשכיל הוא חיובי,מה משתמע מכך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנן אלרז-המלאך !!!!
טל10/11/2012שלום,שמי טל זמורה ואמא שלי היום מחלימה בזכות הפורמולה של חנן אלרז !!!!
אנחנו הגענו אליו בעיקבות הכתבה,מיואשים לחלוטין,לאימי סרטן השחלות,והיא הייתה במצב גרורתי מיתקדם,הטיפול הכימי חדל מלעזור,והמצב הלך והידרדר, מבחינתנו הפורמולה של חנן אלרז הייתה גלגל ההצלה האחרון של אמא שלי,כיום לאחר ארבעה חודשים בלבד של טיפול בפורמולה אני יכולה לומר שאימי כמעט נקייה לגמרי, חזרה לחיים - קיבלנו את אמא שלי בחזרה ,בזכות חנן אלרז נ ק ו ד ה !!!!!! לכל הספקנים, שתהיו בריאים ולא תיזדקקו,פרגנו לאדם מן השורה שהצליח לעשות את הבילתי ייאומן !!!! רפואה שלמה לכולם !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלטל
יסמין11/11/2012אמא שלי כבר 3 חודשים עם הפורמולה שלו ובמקרה שלה זה לא ממש עוזר, אבל שמחתי מאוד לקרוא שבמקרה של אמא שלך זה כן עובד. אני רואה בזה נס לכל דבר ושמחה בשביך מאוד אפילו שאנחנו לא מכירות. מאחלת לאמא שלך המון בריאות ושרק ימשיך ככה. יסמין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנן אלרז
טל11/11/2012תודה לך יסמין,מחזקת את ידייך ומאחלת לכם רפואה שלמה אמן !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנן אלרז
ליאורה12/11/2012קוראים יקרים !
קשה במדינה שלנו לפרגן לאיש "שלא סיים 12 שנות לימוד" ? ומי אומר שבוגר 12 שנות לימוד ואו דוקטור ,הוא האיש הנכון להוביל מידע וידע ולעולם.
יש הוכחות של מספר אנשים בשטח שחוששים להיחשף ולספר את הנס שארע להם בזכות הטיפול של חנן.
תדעו לפרגן !!!!!!!!
אני אשאר בעילום שם מטעמי צנעת הפרט של אבי אשר זכה לצאת מהמחלה הנוראית ,כאשר לשמחתי עבר כימותרפי וקיבל התקף לב תוך כדי הטיפול ,עשה הפסקה מכימותרפי,ועבר לטיפול של חנן, עלי לציין שחנן בקשר עם אבי מידי שבוע ועוקב אחר בדיקותיו ,והתוצאות מדהימות.....
תפסיקו להיות אנשים רעים ודעו לפרגן לאנשים מצליחים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מאמינה
ניצה נוף13/11/2012את צודקת וחייבים לפרגן,כי זה נכון.
הוא עוד יקבל את פרס הנובל
היה פה רק אחד שלילי,שנעלם ולא מגיב ולמי שזה לא עזר יש כל מיני סיבות,מצב הבריאות בלי קשר לסרטן,סוג הסרטן ומיקומו והכי חשוב ההתמדה בטיפולים,בלי התמדה חבל על הזמן,למי שיש סרטן חייב לקחת את עצמו בידים ולקחת אחריות על עצמו,או מקורביו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאיש לא מעניין הצמחים הם העיקר!!
שמעון.ש17/11/2012שלום לכולם!
לא מכיר את האיש !
אך מבדיקה של קולגה ברשם הפטנטים מסתבר שהאיש קוצר את אשר
אנו לומדים ויוצרים זה עשרות בשנים ואין לו אחר מאשר אנו כבר יודעים ולא מישמים
האיש אסף את שלל מקורותינו לרבות הידע שאנו כאן כל מרפא ומטפל מתחיל צבר
והחליט כנראה לעשות קופה על גב החולים ומאמנים ברפואת האל בכח הצמחים
להלן הפורמולה כפי שמוגשת ברשם הפטנטים :
עשב לימון - שמן אתרי בעיקר
.פטרוזיליה.תמצית הדרים כנראה חושחש או מנדרינה.
ובקיצור כל הצמחים המרכזים את חומר הציטראל ביתר
לפי מיטב הבנתי ומלקוחות שכבר פנו אלינו בדבר התכשיר / התרופה/ הפטנט
האיש מחלק קפסולת ותמציות למשך תק׳ של חודש אכן בעלות של 8000שח ׳
פצינטים חולים במצוקה ינסו הכל רק להבריא ולהחלים ויש כאלה שמשלמים .
אז כך , אישית לא בדקתי לגופו של עניין את המוצר ואני מניח שכולם סקרנים
במיוחד ושואלים מה יש שם ??? לא הייתי נכנס לזה אך מצד שני לא הייתי מזלזל
באותם צמחים עשרים בציטרל . יכול מאוד להיות שאכן זה עוזר ואשר על כן אני
פונה כאן לכל הנוגעם בדבר להרחיב את היריעה בנושא צמחי מרפא וציטרל . כמו כן
לא הייתי מדלג על צמחים חזקים כגון : חבלבל השדה, רימון , הדס, אתרוג, לוף א״י
בתהילך מסויים .כורכום וכרכום גרגיר הנחלים,צמח המור למשפחתו וכן גם הלבונה
דבקון הזית,, האלוורה לסוגיה, פירות ההדר בעיקר הויטמין c.ואם שכחתי צמח כזה
או אחר איתם הסליחה . אם ניקח בחשבון את כל הצמחים הנ״ל ונטפח כאן כאנשי
מקצוע את חשיבותם סביר להניח שהאיש והפטנט יעלמו !! צמחים אלה נמצאים
בשפע לצורתם ובכלל הפקתם בשמנים ובתמציות באבקות וכו׳ ואין שום הצדקה לנצל
שום חולה כזה או אחר ! לצערי הרב השתיקה שלנו כאנשי מקצוע אינה חיובית ואני
קורה כאן פה אחד להוקיע מעשה שכזה . אסור באופן מוחלט לתת לזה לקרות זה
לעג לרש וזה ניצול הדל והחלש. מקווה שהתיחסתי ברצינות לנושא כה כאוב ותרמתי
מעט בנושא צמחים ומחלה ממארת .
שמעון -ש. מרפא בצמחי מרפא של א״י* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכפשה לשמה
מתבונן לעומק02/12/2012שלום לך מתבונן.
אין לי ספק שבכדי להגיע לכל כך הרבה מידעים שלא גלויים בדר"כ לעיני הציבור, שהרי לכל אחד יש ארונות שלדים במרתף הבית ואם יגעת ומצאת תאמין, יש לך בטח אינטרס.
שהרי מה איכפת לך מציציות של אדם שתורם את כל זמנו לשיפור העולם שלנו, הן ברמה אקולוגית והן ברמה בריאותית?
אם היית פוגש אותו היית מגלה אדם צנוע, מעניין מאוד ולצידו אישתו שנעזרה בפורמולה של צמחים מלפני 6 שנים שרקח לה, ומאז שיפר ושדרג את הפורמולה.
הפורמולה היא גאונית, מהפכנית, וכחוקר צמחים נדהמתי מהעיקרון הטיפולי שלה.
אני מאמין שהפורמולה יכולה לתת מענה בלעדי ואף יותר מכך, ברוב מקרי הסרטן מכל טיפול שיש כיום בארסנל הרפואי.
מה שקרה לסלבס הנ"ל זה שהם החליטו להכניס כימו לגוף וכיידוע כימו הורס לא רק את הרע גם את הטוב.
חנן לא מלאך ולמרות שהוא מתקרב לכך הוא בסך הכל אדם שמאמין בדרך הטבע.
ככל שיהיו יותר אנשים אמיצים שלא יתפתו לשוחד מצד תאגידים, לא יפחדו מאיומים על חייהם, עולמינו יהיה יותר הרמוני.
ימים יגידו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצדקתה כנראה כל הדרך, משרד הבריאות
מישהי12/01/2013משרד הבריאות הוציא הזהרה נגד הפורמולה של חנן אלרז, מכיל חומרים מסוכנים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובתך בבקשה
ציפורה06/12/2012שלום פרופ נחושתן
האם קראתאת כל התגובות שנשלחו בפורום זה לגבי חנן ?
ואם כן מה תגובתך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובתך בבקשה - תגובה
פרופ' חובב נחושתן05/01/2013יש מספר בעיות
0הפורמולה ידועה בציבור מספר חודשים האם ישנו איזהשהוא מעקב מי קיבל
מה התוצאות וכו
לא נוסתה כנראה בבעלי חים
והסודיות היא בעייתית
לפחות לרופאים רצוי לגלות
או להודיע על תופעות לוואי אפשריות
המחיר המופרך של תרופות מוצדק במחיר האסטרונומי של בדיקת תרופות בבני אדם
וכן בעובדה שהפטנט פג בשלב מסוים
כאן אין אף אחד מנושאים אלו
מעבר לכל על השאלה האם יש משהו בתרופה והיא עוזרת כמובן שאין לי את הכלים לענות ואני מקוה שאכן לפחות לחלק מהחולים היא אכן עוזרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
חנן אלרז - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד14/01/2013דר נחושתן ענה מספר פעמים על שאלה זו.
שמענו, אין כל הוכחה מדעית ליעילות הטיפול הנ"ל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פתרון ביולוגיבתיה15/06/2012
בת 58. לא מעשנת. נוטלת אירסה מזה 13 חודש.
קראתי ומבינה שמדובר בעניין של זמן עד שהגוף מפתח עמידות לתרופה.
האם כיום קיים מענה ביולוגי לעמידות זו או שבהכרח מתבקש המעבר לכימוטרפיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פתרון ביולוגי - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד19/06/2012יש מספר אפשריות מעבר לטיפול כימי עדין במחקרים שתי תרופות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרופות במחקר קליני
שי28/06/2012מהן שמות התרופות שמופיעות במחקר הקליני שהזכרת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי גרורות בראותאילנה21/05/2012
האם יש סיכוי להבריא מסרטן ששלח גרורות לריאות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי גרורות בראות - תגובה
פרופ' חובב נחושתן23/05/2012תלוי בסוג הגידול
כמו כן גם אם לא מבריאים אם חיים שנים ( כמו שקורה בחלק מהגידולים) זה גם מצב אחר מאשר שהמחלה מחמירה במהירות
עלי לצין כי אני מטפל במספר חולים שיש להם גידול גרורתי לראות מספר שנים אבל זה בהחלט לא המצב אצל כל החולים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירוע חשיפה לסיבי אסבסט בצה"לארנה10/05/2012
בבה"ד בצריפין נשרף השבוע 8/5/2012 חדר אוכל שחלק ממנו עשוי מלוחות אסבסט.
החילים שהו בשטח האירוע בזמן השריפה ושוהים בו גם עכשיו כשסיבי האסבסט
מרחפים באויר.
מה הנזקים שצפויים לחילים מהשאיפה המתמשכת לסיבי אסבסט ?
האם ניתן למזער נזקים?
מה הבדיקות שצריך לעשות?
תודה מראש
אמא מאד מודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירוע חשיפה לסיבי אסבסט בצה"ל - תגובה
פרופ' חובב נחושתן13/05/2012איני רופא תעסוקתי וצריך לשאול רופאים כאלו
מעבר לכך צריך כמובן מסכות ורצוי כפפות ולזרוק ( לא לכבס) את הבגדים שנחשפו אם נחשפו לכמות אסבסט גבוהה
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייאושליאור23/04/2012
שלום רב פרופ' נחושתן,
"כשנופלים עליך השמיים" ומגלים לך שלאביך היקר מכל יש את המחלה הארורה הזו, אתה משתדל להבין, ללמוד, לחקור ואולי בעיקר לקבל חיזוקים מאנשים שעברו את זה או אנשי מקצוע.
לא אלאה אותך בפרטים הכל כך קבים שמצויים בידי אלא באמת בקווים כללים, התכתבנו פה מס' פעמים, אבא נמצא בשלב מאוד מתקדם של המחלה, ההתדרדרות גבוה ומהירה. נמצא עם גרורות בשתי הריאות, ואחת בראש שאמנם קטנה בחצי ואולי כבר לא פעילה (סקומס תאים לא קטנים).
עיקר הבעיה, שיעול דיי רב, ונשימות כבדות ומהירות בזמן מאמץ (הוא כבר לא הולך, רק שמתיישב או עומד). קשה מנשוא ליראות את זה. לפני כשבועיים הפסיק לו הרופא המטפל את הטיפול הכימותרפי, בטענה שהגוף כבר לא עומד בכך, ערכי ההמוגלובין נמוכים, באיזור ה - 9.
אבל כאן מגיעה הבעיה האמיתית שלי, מרגיש לי דיי מהרגע הראשון, שהוא סימן את אבי כ"קרב אבוד מראש" ונתן לו את הטיפול הסטנדרטי שכתוב בספר ותו לו. לא נתן לנו ייעוץ לגבי אינשור למשל, ויטמנים (שלהגדרתו לא יועילו), טיפים וכו'. כיום המצב לאחר 5 מחזורים שהגידולים רובם קטנו לאחר שני מחזורים וגם הגרורה המוחית ולאחר המחזור הרביעי נותרו ללא שינוי, רק שהגוף חלש מאוד ולא מצליח לעמוד יותר בטיפולים, הוא גם לא רוצה להחזיר לו אותם בעתיד. כך הוא אמר לי.
אני מרגיש שהאדם היקר לי בעולם מתדרדר וגם לרופא המטפל שלו אשמה כזו או אחרת.
לא חי עם זה טוב. לא יודע מה לעשות, אבי מאוד רוצה לחיות. מאוד. רוצה לעשות את הטיפולים, רוצה לחיות וזה קורע אותי.
האם יש דרך לשקם את המצב, האם באמת ויטמינים לא יעזרו לגוף להתחזק ולעמוד בטיפולים ? האם פעילות איטית וקטנה כל יום תביא את הריאות למצב שהן מורגלות יותר לפעילות וכך יהיה לו קל יותר. אני מוכן לעשות הכול בשביל לשקם את המצב. כרגע היאוש גדול מאוד וכולנו שרויים בעצב רב.
תודה רבה פרופ' נחושתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייאוש - תגובה
פרופ' חובב נחושתן02/05/2012המחלה היא איומה
אנחנו הרופאים הרבה פעמים השליחים ומביאי הבשורה האיומה
אנחנו עובדים בגדול בתוך התחום של רפואה מתבססת על הוכחות
ויש מעט מאד נסיונות אם בכלל שמצליחים להדגים יעילות של
טיפולים עם ויטאמינים וכו
נושא אחר הוא נושא התקוה
מצד אחד היו כאלו כמו היונים העתיקים שתיארו את התקווה בתור הרעה החולה שלא יצאה מתיבת פנדורה בגלל שקשרו אותה לחוסר אמת
אבל היום קשה לנו להיות החלטיים על האמת בחלק מהמצבים ולכן לפסול כל תקוה
מראש הוא גם נושא בעייתי
לכל רופא סיגנון משלו וקשה לי להגיד מי אכן פועל טוב יותר
אולי רופא שמתעקש למצוא תקוה גם במצבים קשים טועה ?( מודה אני פועל כך לרוב אם כי גם לי לפעמים דברים קשים לחולים) השאלה קשה
ותלוי גם בחולה ומשפחה אם ללכת לברר עוד ולנסות אם אפשר עוד טיפול שלו סיכוי קטן יותר ומחיר לחולה לעיתים גדול יותר
מקוה שלמרות הכל מצב האב ישתפר
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאור המיואש
ריקי ביטון13/07/2012ליאור החמוד,
כל כך מבינה את רגשותייך,אבי היקר גם חולה מאוד נמצא לא גוש בריאות ונגעים בכבד רק שאבי במצב נפשי קשה ממזמן,והרים ידיים מהחיים מזמן,יכולה לומר לך שאי כל כך אוהבת אותו וחברתי להלחם במקומו,אנו לא מטופלים בנושא המחלה הארורה מול שום גורם מתוך בחירה,ואני בחרתי לעזור לאבא שלי בעידוד,חום,אהבה,ויטמנים,תזונה טובה,מנוחה,מעט הליכה,ומשתדל לעשות לו כיף בקצב שלו כמובן,כגון הצגה מצחיקה,בית מלון,מסעדה וכו... אז זו ההצעה הכי טובה שאני יכולה לתת לך,לעצור את הגלגל שנינו לא נצליח אבל אולי נוכל להקל עליהם ולתת להם כמה שיותר נחת.....רפואה שלמה והרבה אהבה,ריקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיצה קטנה ומועילה
ניצה נוף29/07/2012תפנה לחנן אלרז במייל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רב,אלונה16/04/2012
האם שיעור ללא תסמינים אחרים של צינון יכול להיות תסמין של סרטן ריאות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב, - תגובה
פרופ' חובב נחושתן18/04/2012יש הרבה סיבות לשיעול ללא תמינים שסבירותן גבוהה מזו של סרטן ראה
כדאי לראות רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן ריאות - סופניבלה01/04/2012
חמי חולה סרטן ריאה תאים לא קטנים, תת סוג אדנומה לפי צביעות. יש פיזור למיצר וכנראה גם אדרנל. הוא אינו מועמד לטיפול קורטיבי. הוסבר לו שאין אופציה של ריפוי. אבל יתכנו אופציות טיפוליות. תרופה ביולוגית לאחר בדיקת מוטציה ב-EGFR.
מה זה אדרנל, מיצר?
הבנו מהאונקולוג שלא נותר לו הרבה זמן לחיות (חצי שנה - שנה), לקח לנו זמן לעכל, מדובר באדם בן 76. הוא חולה COPD ועבר צינתור לפני כמה שנים.
אנחנו ממש לא יודעים לקראת מה אנחנו נערכים, מי יכול להדריך, להסביר? באיזה קצב זה קורה? באיזה קצב אנו נראה החמרה? חשוב לי לציין שהוא גר עימנו בבית ויש לי 3 ילדים גילאים 5-11 שמגיעים הבייתה אחרי בית ספר ונמצאים בבית עימו, האם יש לי צורך לדאוג שלא ימצאו אותו במצב כזה או אחר שלא נדע. אני רוצה לדעת למה להערך? כל מידע יעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ציינתי - חשוב
בלה01/04/2012את זה שכחתי לציין מהסיכום.
יש גוש בגודל 3 ס"מ ב-LUL, גוש בשער שמאל, בלוטות מוגדולת במיצר,
אדרנל שמאל 3 ס"מ עם צפיפות המתאימה לגרורה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ציינתי - חשוב - תגובה
פרופ' חובב נחושתן04/04/2012בלה שלום
בקשר לחמך
סרטן ראה היא מחלה מאד קשה אבל היום קשה לנו לדעת מראש כמה זמן החולה
יחיה
יש מספר משתנים שיכולים לעזור לנו להבין טוב יותר את המחלה
כגון האם עישן מה דרגת ההתמינות של הגידול ועוד
לגבי EGFR מוטציה בגן זה נדירה אצל אנשים שעשנו רבות אם כי נמצאה גם אצל כאלו ולא מזמן לדוגמא אצלי בקליניקה זיהו מוטציה כזו אצל מעשנת
האיש שעימו חשוב שיהיה קשר טוב הוא הרופא
ואולי אפילו לנסות שיחה נפרדת בלי אביך שאולי לא מתעקש לשמוע כעת את כל
הפרטים
להת
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעקב
בלה04/04/2012האם אמור להיות מעקב כלשהו אחר מצבו, כמו צילום CT חוזר בעוד X זמן כדי לראות לאן הגידול מתפשט ובאיזה קצב? לפי הממצאים שציינתי - לא כתוב משהו על עמוד שידרה, או ראש, אך גם לא עשו לו CT של הראש. האם יש צורך לבקש? התרופה הביולוגית שעליה הרופא דיבר במידה והוא מתאים, זאת תרופה שאמורה לעצור את הגידול מלהתפזר? או זה אמור רק לעכל לו על כאב וכד'? הסיבה שהוא לא מתאים לטיפול כימו והקרנות בגלל הפיזור לבלוטות הלימפה ואדרנל? מה השיקולים שמחליטים לא לתת טיפול כימו/הקרנות? יש מקום לחוות דעת שנייה? האם זה בגלל שהוא חולה COPD ?
תודה רבה לך דוקטור...באמת אתה עושה עבודת קודש.
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעקב - תגובה
פרופ' חובב נחושתן04/04/2012לא יודע לגבי כמותרפיה והקרנות הבעיה העיקרית עם טיפולים אלו שלחולים במצב ירוד יש בעיה לטפל בהם
תמיד יש מעקב עם אמצעי הדמיה מתאימים כגון סיטי
אם התרופה הביולוגית עובדת פעילה בכל הגוף
סיטי ראש אינו חובה לפי חלק מההנחיות אני תמיד מבצעו לחולים עם גידול בשלב מתקדם שמקורו בראה
חוות דעת שניה היא תמיד לגיטימית במצבים כאלו למרות שהרבה פעמים
לא מביאה לשינוי אמיתי בטיפולים שכן רוב הרופאים נותנים טיפולים דומים
ויחד עם זאת בהחלט לגיטימי במצב כל כך לא פשוט לקבל חוות דעת מעוד רופא
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלבול גנטימשה26/03/2012
אימי חולת NSCLC גרורתי מתקדם.
לאחר כישלון של כמה קווי כימותרפיה, היא ביצעה ביופסיה (בברונכוסקופיה) שנשלחה על ידי בית החולים לבדיקה גנטית (EGFR , ALK וכו' , לשון המכתב) כרגע אין עוד תשובות, בימים הקרובים מתעתדת להתחיל טיפול באירסה.
האם קיימות תרופות נוספות (עדיף לא כימו) שיצדיקו בדיקות גנטיות מקיפות יותר דוגמת foundation medicine או Target now ? (אם הבדיקות האלה בכלל קשורות למצבה)
וכיצד ניתן לדעת האם יש מספיק "חומר סרטני" כדי לבצע מי מן הבדיקות?
או אולי בכלל הבדיקות בבית החולים "מכסות" את כל האופציות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלבול גנטי - תגובה
פרופ' חובב נחושתן26/03/2012שוב סיפור מסובך
לגבי תרופות נוספות
ידועות מטרות נוספות בסרטני ראה אבל כולן הן באחוז יחסית נמוך
והתרופות רובן לא בסל
לכן יש הגיון רב להמתין לתוצאות EGFR וכן ALK אם יגיעו במהרה לפני
החלטה אם כדאי לשלוח לבדיקות יקרות מאד
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך אחרונה
משה26/03/2012תודה על תשובתך.
אם תוצאות הבדיקה יראו אי התאמה לתרופות האלה (טרסיבה, קריזוטיניב) אז אתה ממליץ לעשות את הבדיקה המקיפה? או במידה וכן תהיה התאמה לתרופות האלה - אז ממליץ לעשות את הבדיקה המקיפה??
פשוט הבנתי שמי שאין לו EGFR חיובי אז אין בכלל טעם לבדוק את alk, ולא הצלחתי להבין אם זה מייתר את האופציות האחרות (הכוונה לegfr שלילי), אם יש כאלה.
*יש מצב שחזרתי על אותה שאלה, אך עדיין לא הבנתי, סליחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך אחרונה - תגובה
פרופ' חובב נחושתן04/04/2012דווקא אם אין EGFR יש טעם לבצע בדיקת ALK
אם לא עישן יש הגיון בבדיקה מקיפה שכן יש סיכוי לזהות מוטציה שתגלה רגישות לתרופה קיימת
הבעיה אם כך היא שרוב התרופות הללו מאד יקרות ואם אין ביטוח מאד טוב
קשה לאנשים מהשורה להשיגן
וכדאי לדון בכך עם הרופא מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קישריות בריאותשולמית18/03/2012
שלום
אבקש לדעת בנוגע לסי. טי יש לי ארבע קישריות בריאות נאמר לי שכנראה מוקדים פיברוטים חלק ממחלה נרחבת ונדירה רטרופריטוניאל פיברוזיס אין עדות למחלה אוטואימונית נחשפתי לאסבסט משך שנים נשללו כל שאר המחלות שיכולות להיות קשורות וגם שחפת סיפיליס לימפומה וכו לעיתים במיוחד בזמן שינה אני מרגישה קולות מוזרים בלתי נשלטים הבוקעים מתוך מערכת הנשימה לרוב בעת נשיפה כאילו אוויר כלוא משתחרר מצמיג מפונצר האם יש אפשרות לאבחן ללא בדיקה פולשנית אם אלו מוקדים שנוצרו מחדירה לאסבסט (לציין שאיני מעשנת)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קישריות בריאות - תגובה
פרופ' חובב נחושתן26/03/2012סיפור מסובך מאד
צריך לגשת לרופא ראות לשיחה ארוכה על הנושא
אם רוצים אבחנה מוחלטת בדכ מגיעים לביופסיה באיזה שהוא שלב
אבל כדאי לפני כן לנצל את האפשרויות האחרות
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר נחושתןליאור14/03/2012
שלום לך,
קראתי את הספר של אביחי והתרשמתי עמוקות מהטיפול שלך בו.
במשך הזמן נוצרו בנינו קשרי כתיבה וקצת שיחות, קיבלתי ממנו את מס' הפלאפון שלך. אנחנו (אבי) מטופלים בדוידוף והייתי שמח להתייעץ איתך, לא רוצה להוות נטל, השאלה אם ומתי נוח.
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה, פרופ' נחושתן
ליאור14/03/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר נחושתן - תגובה
פרופ' חובב נחושתן15/03/2012נסה היום מאוחר בסביבות שעה 6
להת חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CT חזהאפרת07/03/2012
ברקע סרטן ערמונית, לפני שנתיים וחצי ניתוח גידול מעי גס, כעת גידול של 1 ס"מ בקצה המעי הגס
תוצאות ct ריאות עם חומר ניגוד
בתי השחי שמורים
נגע מעוגל ב RLL בקוטר 4 ס"מ חשוד לתהליך משני
נגע מעוגל בקוטר 3.2 ס"מ בבסיס LLL חשוד כתהליך משני
מסביב לנגע זה קיים תסנין ריאתי אלבאולרי קטן.
פרט לכך הריאות נקיות.
כלי הדם הריאתיים שמורים. שערי הריאות חופשיים.
בקע בהאטוס הושט בקוטר 8.2 ס"מ המכיל חלק מהקיבה ומכיל שומן אומנטלי. פרט לכך המדיאסטינום שמור.
הלב בגודל תקין.ציסטה בסגמנט 4 א של הכבד בקוטר 4.6 ס"מ. בחלונות העצם יש שינויים במפרקים הלגנו-הומורליים עם בורוסופתיה במפרק הגלנו הומרלי השמאלי.
בתוך הבורסה האספקט המדיאלי של המפרק מזהים מספר גושים אוסטאוכונדרליים קטנים מתאים לאוסטאוכונדרומטוזיס סינודיאלית. עין עדות להרס גרמי.
אני מבינה שהמדובר על גרורות בריאות. מה המשמעות. איזה סוג של טיפול מומלץ לאדם פעיל וצלול בגיל 90* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CT חזה - תגובה
פרופ' חובב נחושתן13/03/2012גיל 90 סיפור לא פשוט
יחד עם זאת.....
אני מטפל בבן 89 כבר שלוש שנים בשילוב של אווסטין יחד עם זריקה של 5 FU פעם בשבועיים / שלושה
כדאי לדון עם הרופא המטפל אם יכול להיות רלוונטי כאן
הטיפול שאני נותן עובר בסבילות מצויינת
המעקב גם עם סמן גידול
צריך כמובן גם להזהר מהממצא במעי
שוב הרופא המטפל צריך לבדוק אבל כאמור
זה טיפול שאני נותן לרוולה בגיל דומה
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCT חזה - תגובה
פרופ' חובב נחושתן13/03/2012גיל 90 סיפור לא פשוט
יחד עם זאת.....
אני מטפל בבן 89 כבר שלוש שנים בשילוב של אווסטין יחד עם זריקה של 5 FU פעם בשבועיים / שלושה
כדאי לדון עם הרופא המטפל אם יכול להיות רלוונטי כאן
הטיפול שאני נותן עובר בסבילות מצויינת
המעקב גם עם סמן גידול
צריך כמובן גם להזהר מהממצא במעי
שוב הרופא המטפל צריך לבדוק אבל כאמור
זה טיפול שאני נותן לרוולה בגיל דומה
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תפקוד ריאותצחי04/03/2012
בן 48 בריא בד"כ.
לא מעשן כבר 10 שנים.לא פעיל גופנית .
עקב קוצר נשימה במאמץ ( אפילו טיפוס במדרגות)
בוצע תפקוד ריאות .(לאחר הבדיקה סחרחורת קלה וקוצר נשימה קל שעבר.)
אודה על הפיענוח.
כמו כן בוצע ארגומטריה יצא תקין וכמו כן צילום חזה תקין.
יש לציין רקע חרדתי
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח תפקוד ריאות - תגובה
פרופ' חובב נחושתן06/03/2012לא שייך לפורום שלנו
לרופאי ראות
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עישון נרגילהמיטל01/03/2012
שלום
האם נרגילה מסרטנת יותר מסיגריה רגילה? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עישון נרגילה - תגובה
פרופ' חובב נחושתן06/03/2012עישון מנרגילה גם הוא מסרטן
אינני יודע עם יותר או פחות
תלוי בכמויות
עישון סיגריה אחת בשבוע פחות מסרטן מסיגריה כל 15 דקות
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדדיםליאור20/02/2012
סרטן ריאות מסוג NSC האם ירידה של 21 אחוז במחלה לאחר 2 סדררות של טיפולים (כ"א 4 טיפולים) נחשבת לירידה טובה (רק עם טיפולים כימותרפיים) ?
כמו כן, גידול (גרורה בודדת) בראש שירד במחצית לאחר אותה תקופה (כולל הקרנה אחת)
תודה רבה,
מקווה להתעודד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדדים - תגובה
פרופ' חובב נחושתן20/02/2012איני מכיר את כל פרטי המקרה
אבל ירידה של 50% בגודל הגידול בראש היא ירידה משמעותית ביותר ויתכן שרוב התאים
הנותרים בראש בגרורה כבר מתו - אני מכיר מטופלים להם גרורות לאחר הקרנה עם ירידה כזו פשוט לא גדלו שוב
לגבי התגובה בראה זו גם תגובה טובה במיוחד ששוב זו ירידה בגודל ויתכן ש בעצם הפט סיטי היה מראה ירידה מרשימה יותר בקליטה בגידול
בהצלחה בהמשך הדרך !!!!
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ד"ר נחושתן
ליאור21/02/2012ממש תגובה מעודדת. הרמת את רוחנו ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Ipilimumab ו- Tomtovokיעל17/02/2012
קראתי במספר מקורות מחו"ל שנמצא כי התרופה הנ"ל המתאימה בדרך כלל למלנומה, נמצאה מתאימה גם ל-NSC. האם מוכר?
בהזדמנות מבקשת לדעת האם Tomtovok גם היא תרופה שניתן לבחון יעילותה לחולה ספציפי בארץ.
תודה,
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Ipilimumab ו- Tomtovok - תגובה
פרופ' חובב נחושתן20/02/2012באיפילומב מתחיל בקרוב נסיון בסרטן ראה במספר אתרים בארץ בנוסף לכמו
לגבי הטומטובוק
נעשה נסיון בארץ והתרופה נבדקת בעולם
יתכן שיש לה יתרון בפעילות אצל חולים עם מוטציות ב EGFR שאינן רגישות לטיפולים באירסה/טרסיבה
עוד לא קיבלה אישור FDA לנושא - אני מתאר לעצמי כי בקרוב נעודכן
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
