מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מהי קריזוטוניבריקי לןוין20/11/2011
לצערי טרם קיבלתי תשובה לשאלתי. אודה מאד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מהי קריזוטוניב - תגובה
פרופ' חובב נחושתן03/01/2012מצטער על תגובה מאוחרת לא שמתי לב לשאלה
קריזוטיניב היא תרופה שהיא מעכבת טירוזין קינאז וניתנת דרך הפה
היא הדגימה במיוחד פעילות כנגד סרטן ראה שבו יש הפעלת יתר של חלבון שהוא טירוזין קינאז ( כלומר מוסיף זרחן לחומצה אמינית טירוזין על חלבון אחר )
בשם ALK
לסל החדש ל2012 הוסיפו את הבדיקה לחלבון זה ואת התרופה לסל
התרופה עצמה יש לה פעילות כנגד טירוזין קינאזות נוספות וייתכן שתכנס לשימוש קליני נוסף בהמשך
היא תרופה שבולעים דרך הפה ואינה כמותרפיה אם כי גם לה יש תופעות לוואי
שונות כמו שלשולים אצל חלק מהחולים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקריזונטיב
ריקי לןוין04/01/2012מודה מאד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין Cתקווה19/11/2011
שלום שמעתי שהזרקה של ויטמין c לתוך הוריד
עוזר בהשמדה של תאים סרטניים , האם יש בכך משהו?? יש מקום שניתן לקבל פרטים
נוספים??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין C - תגובה
פרופ' חובב נחושתן19/11/2011יש סוג מסויים של לויקמיה שם אכן נצפתה כנראה יעילות אפשרית של ויטאמין C - וגם שם לא היתה לעדות ראשונית זאת המשך בקליניקה
רבים משתמשים בויטאמין C במינוני ענק דרך הוריד בנסיון להשפיע על הסרטן
למרבה הצער למיטב ידיעתי אין עדין נסיונות קליניים במסגרת הרפואה הרגילה שאכן תומכים באפשרות זו
יש לזכור שהזרקות חוזרות דרך למשך פורט צריכות להתבצע באופן סטרילי ביותר
חולה אחת שלי סבלה מזיהום בדם שחששתי (אין לי הוכחה ) שנגרם כתוצאה מאותו
טיפול
לסיכום למרות הגיון מסוים לטיפול אין תוצאות משמעותיות שתומכות בו כמעט בכל הסרטנים אותם רופאים שנותנים את הטיפול יכולים ודאי לנסות לשכנע ואולי מכירים ספרות אותה אני ורבים מחברי אינם מכירים כלל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כורכוםיונית19/11/2011
שלום לכם
שמעתי שהתבלין כורכום משמיד תאים סרטניים!!!
בעלי חולה בסרטן ריאה תאים קטנים והוא כבר עשה 4 מחזורים של כימותרפיה וחסר לו עוד שנים
השאלה היא האם הוא יכול לקחת כדורי כורכום
מחכה לתשובה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כורכום - תגובה
פרופ' חובב נחושתן19/11/2011כדאי קודם כל לדבר עם הרופא
אם לא נותנים לו שום טיפול אחר אפשר לשקול
יש בארץ מספר חוקרים שממש התמחו בענין של כורכום אפשר לדבר עימם
חשוב לציין כי למיטב ידיעתי לא נערך כל נסיון של כורכום בסרטן ראה תאים קטנים
כמו כן איני יודע לגבי השילוב של כורכום עם הכמותרפיה שנותנים בסרטן ראה תאים קטנים לכן אולי עדיף לחכות שייגמרו הטיפולים
כמו תרופות ותוספי מזון אחרים אין לנו מידע מספיק כדי להמליץ על התרופה
לפחות צריך להזהר בשלב שמשלבים אותה עם טיפול כמותרפי - אטופוסיד שנותנים בסרטן ראה תאים קטנים עובר פירוק בכבד ולכן יתכן שמושפע מכורכום
אפשר לבדוק באתר של SLOAN KETTERING - MEMORIAL
ביהח בניו יורק שדן בתרופות אלטרנטיביות לגבי שילובן עם תרופות נוספות
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן ריאותנורית גנון15/11/2011
בוקר טוב!
אחי סובל מסרטן ריאות מפושט,מטופל כ10 חודשים בטיפול כימותרפי של טקסול, מזה כשבוע אצבעות כפות רגליו עד מחצית הכפות ,הוא חש כאילו מתאבנות לו , כאילו הוכנסו "אבנים ",מרגיש חשמל בשתי אצבעות ובכף יד שמאל {טופל בתחילת הדרך גם בהקרנות],לאחרונה בבדיקת סי טי התגלה מימצא המעיד אולי על גרורה של 4 מילימטר, בוצע mri טרם יש תשובה, הרגשתו הכללית אינה טובה הוא מאוד חלש , מה הסיבה לתופעות, האם החומר הכימותרפי, האם אולי הגרורה , או אולי בסוף הגידולים הקיימים בריאות שאינן מאפשרים מעבר של חמצן באופן תקין
אודה על תשובה מהירה אנחנו המשפחה מאוד חסרי אונים ואינינו יודעים מה להשיב ,הצוות המטפל , על פנ י השטח נראה גם כמי שאין בידיו מענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן ריאות - תגובה
פרופ' חובב נחושתן15/11/2011מהתיאור לא ברור מה הסיבה
יתכן שאכן גרורה ולכן מבצעים את ה MRI
נכון שהתיאור מתאים גם לתופעות לוואי של טקסול אבל אלו בדכ לא מתפתחות במהירות כה
רבה - עדין יכול להיות כי מדובר בתופעות לוואי - ועל כך רופאים מטפלים יוכלו לענות
אנחנו מטפלים בתיאמין IV ( ויטאמין B1) בחולים עם נוירופטיות
אצל חלק מהחולים אין בכך שום תועלת אבל ישנם כאלו אצלם יש בהחלט שיפור בעקבות טיפול זה ( במיוחד חולים במצב תזונתי ירוד יחסית)
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום אינטרסטיציאלי מוגבר-עזרהאלמוג13/11/2011
שלום ד"ר.
בבדיקת צילום חזה שעשיתי נכתב:
"צל הלב בגודל תקין.
ציור אינטרסטיציאלי מוגבר על רקע אונה תחתונה של הריאה הימנית .
התעבות דפנות של ברונכים באיזור פרי הילרי מימין.
אין נתונים קליניים לקורלציה."
קבעתי תור לרופא ריאות לגבי הסבר על התוצאות, אבל התוצאות לפי איך שהצלחתי להבין, יכולות להיות בעייתיות ועד שהתור יגיע אני רק רוצה לדעת אם באמת יש פה משהו לא תקין ומה זה אומר.
מצ"ב תמונה של הצילום.
תודה רבה,
אלמוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צילום אינטרסטיציאלי מוגבר-עזרה - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד14/11/2011לדיוןה עם רופא ריאות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זמן תגובה של אירסהריקי לןוין04/11/2011
בעלי מקבל אירסה זה 20 יום. אין לו תופעות לואי והוא מרגיש בסדר ומתפקדהיטב. מתי ניתן לדעת לפי הרגשה של המטופל אם האירסה עוזרת או האם ממתינים לסיטי ריאות ולא ניתן לדעת אם יש סימן שהיא עוזרת. נראה לי שהוא משתעל פחות
מודה מאד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זמן תגובה של אירסה - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד06/11/2011קלינית אם חל שיפור סימן שהתרופה יעילה. אחכ נראה אם יש שיפור בסיטי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיריסה
ריקי לןוין07/11/2011מודה מאד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאריסהמהו
ריקי לןוין07/08/2012מהו זמן הממוצע שהאיריסה פועלת
,?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיריסה
ריקי לןוין07/08/2012לא קיבלתי את התשובה לשאלתי האחרונה אנא שילחו שנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מידע על כדור בשם MEGACE 160מגרמי01/11/2011
לאימי בת ה83 חזר הגידול הסרטני לאחר שנותח והוסר לפני 5 שנים, מכיוון שאין באפשרות לקבל טיפולים המליץ האונקולוג על כדור בשם MEGACE 160מ"ג, האם ידוע לכם פרטים על הכדור ומה הם התופעות הלוואי, כמו כן האם הכדור בסל התרופות? בתודה מראש, רמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מידע על כדור בשם MEGACE 160מג - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד06/11/2011ניתנה תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ורק עוד דבר נוסףלי27/10/2011
האם יש היום מחלות שקשורות לאסבסט שניתן למצוא להן פיתרון או שניתן להבריא מהן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ורק עוד דבר נוסף - תגובה
פרופ' חובב נחושתן27/10/2011לאסבסט קשורות סרטן ראה ממנו ניתן להבריא עם גילוי מוקדם וכן מזותליומה שהיא מחלה נדירה שלגבי הטיפול בשלבים מוקדמים שלה וסיכויי הריפוי עדין יש ויכוח בין מומחים שונים עם דווחי מקרים של הצלחות במקרים מסוימים
בכל מקרה יותר חשוב לצין שעם לא ממש עבדת עם האסבסט ורק גרת באסבסטונים הסיכוי שלך לחלות במחלה כזו נמוך ביותר
חשוב מאד לא לעשן שכן לעישון יכולה להיות השפעה נוספת להשפעה של אסבסט והחמרה במחלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
לי28/10/2011המון תודה על התשובה המהירה וההתיחסות. מקווה שזה יעזור לי להורדת מפלס הלחץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדות מאסבסטלי27/10/2011
שלום רב,
גרתי שלוש שנים במעונות סטודנטים שהכילו אסבסט במקומות מסוימים. פיתחתי חרדות נוראיות בנושא במהלך שהותי שם ועשיתי הכול כדי לקבל כמה שיותר ידע ולהבין עד כמה הוא מסוכן. גם כשאמרו לי על בדיקות שנערכות לאסבסט במעונות כול כמה שנים ושהוא עומד בתקנים זה לא ממש הרגיע אותי. יום אחד גם ביקשתי לדעת האם יש עוד מקום בחדרים שמכיל אסבסט חוץ מבגג. את הבדיקה החליטו לבצע בחדר שלי ולצערי זה העמיק לי מאוד את החרדות. למרות שהם צבעו אח"כ את המקום בו הם גילו שהיה אסבסט, מאוד נבהלתי שאסבסט התפזר לי בחדר בעת הבדיקה הזו. היתי ועדין נשארתי מאוד מהבוהלת מהנושא. גם היום כמעט שנה אחרי שעזבתי את המעונות אני מפחדת שדברים שלקחתי איתי מהמעונות יכולים להיות עם אסבסט. זרקתי מלא דברים בעלי ערך עבורי ועד היום אני מפחדת מכול מיני דברים שהשתמשתי איתם באותה תקופה. יש לי שטיח בחדר שלי כיום שליווה אותי בתקופה שהיתי במעונות, עשיתי עליו שואב אבק כבר הרבה פעמים אבל אני כול הזמן מפחדת שאולי בגלל שאלו סיבים מאוד מוזרים הם לא נשאבים ועדין נשארים לי על השטיח. אני יודעת שהחרדות שלי יצאו מפרופורציה אבל אני מרגישה שיש להם בסיס וזה גורם לי לא להשתחרר מהם.אני גם יודעת שבעיית החרדות היא בעיה אחרת שאין מקומה כול כך בפורום זה אבל היתי רוצה לשאול אתכם מבחינה רצינולית ומתוך אנשים בעלי ידע- האם באמת דברים שלקחתי וניערתי אותם יכולים עדין להכיל סיבים בכמות כזו שאני צריכה לחשוב על הנושא כול יום? האם אתם חושבים ששטיח כזה...גם אחרי שעוברים עליו עם שואב אבק, יכול עדין להכיל סיבים ולהיות מסוכן? האם אני יכולה להיות רגועה עם הדברים שנשארו איתי מאותה תקופה?
אני אודה מאוד לעזרתם,
לי, מצטערת על האורך של השאלה.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדות מאסבסט - תגובה
פרופ' חובב נחושתן27/10/2011נראה לי שחרדות האסבסט בהחלט מוגזמות
אם לא פירקת את האסבסט או עבדת בו על ידי תקיעת מסמרים כל יום הרי דרגת הסיכון שלך נמוכה יחסית ( אף פעם זה לא אפס אבל סכנות יש לנו בכל החיים)
מקוה שאינך מעשנת שכן עישון מסוכן יותר
יש בארץ נפגעים מאסבסט רובם עבדו במפעל בנהריה או שעבדו שנים עם אסבסט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אם הטיפול עוזריונית24/10/2011
ברצוני לדעת לאחר חצי מכמות ההקרנות ו 3סדרות מתוך 6 בכימותרפיה אמור הגידול הממוקם והסוג תאים קטנים לרדת ב% אחוזים כדי לשמוח שהטיפול מגיב נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אם הטיפול עוזר - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד25/10/2011בהחלט כן תגובה בין 50 ל100%
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהריקי13/10/2011
סרטן הריאה מסוג sclc מטופל שעבר טיפולים כימותרפיים +הקרנות
לאחר שגידול כמעט ונעלם ממצא חשוד באגן ובעמוד השידרה
שאלתי: מהו הטיפול שנצטרך לעבור כרגע ומה זה אומר על מצב המחלה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שאלה - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד23/10/2011יש לברר האם זו מחלה שנשנתה או ממצא אחר כמובן שהחלטה טיפולית בהתאם לממצאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני על סף איבוד עצמירעלי10/10/2011
שלום לכולם
אני חולה סופני שעל פי הרופאים נותרו לי כ4-6 חודשים.
הכאב, הסבל, הבושה וחוסר האונים פשוט נוראיים!
את כספי הוצאתי על תרופות ומחיה וכעת אני כבר על סף אפס\מינוס כך שאין לי אפשרות לטוס לשווייצריה...
אין לי משפחה או ילדים ואני מבקש לשים קץ לחיי אך הרופאים לא מסכימים לסייע לי.
האם יש דרך למות בכבוד כאן בארץ?
האם יש שילוב של כדורים אותם אוכל לקחת ולסיים את חיי הנוראיים?
הפחד שלי הוא שינסו להחיות אותי ואשאר במצב גרוע יותר...האם יש כדורים שירדימו אותי לתמיד?
חשבתי על כמות גדולה של כדורי שינה ונאמר לי שזה רק יגרום לקריסת הכבד ולסבל גדול יותר... האם מישהו מכיר דרך אחרת? בבקשה ממכם, אני נואש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני על סף איבוד עצמי - תגובה
פרופ' חובב נחושתן27/10/2011מצטער שרק עכשיו הגעתי למכתבך מקווה שהוא אוטנטי
הסיפור לא פשוט אבל לדעתי גם לוותר על החיים לא פשוט
אני חושב שבשלב מסויים כשלרופאים אין מה להציע וקשה לחיות לבד ואין מי שיטפל
ניתן לחיות בהוספיס
שם דואגים שהכאב בהחלט לא יהיה בלתי נסבל ובעיקר ונותנים סיעוד
מצויין
אבל עד אז לא נראה לי בהרבה מקרים נכון לוותר וכדאי לדון בכך עם הרופא
עצם הידיעה כי יהיה מי שיעזור לך כשהמצב יחמיר עוד לדעתי היא סיבה לנסות טיפולים
חלקם בהחלט עלולים לעזור ולהאריך את החיים המשמעותיים ולא לנסות לוותר מראש
חשוב לדון בכך עם רופא שיעמיד בפניך את ההאפשרויות השונות ויעזור לך לאורך כל הדרך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה בשם : target nowעירית08/10/2011
שמעתי על בדיקה זו באתר של חברת טבע.אם הבנתי נכון מדובר בבדיקה שאמורה להתאים טיפול באופן יותר ספציפי לכל חולה. האם יש בכך חידוש ?האם מומלץ וחשוב ?ואולי הבדיקה נעשית ופשוט איננו מודעים לכך.אודה לכם מאד על תשובה לכך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה בשם : target now - תגובה
פרופ' חובב נחושתן08/10/2011הבד'יקה נעשית ובעצם מספקת מידע אותו איננוט מקבלים כיום מהמחלקות הפתולוגיות
יחד עם זאת לא בטוח שיש צורך לכל חולה בכל המידע והבדיקה אינה זולה
אני חושב שחשוב מאד לדבר עם רופא מטפל בקשר ליתרונות אפשריים של הבדיקה במקרה המסויים בו מדובר
אני משתמש לגבי חלק מהחולים בבדיקה או בחלקה לאחר דיון ובדיקה של המקרה לגופו וכן הסבר לגבי הנושא של הוכחות הבדיקה במצבים שונים
בודאי שעדין אינה חלק מהסטנדרט גם במדינות אחרות בעולם אבל יתכן שיש בה יתרונות במצבים מסוימים וחשוב לדבר על כך עם רופא מטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המקיפה. עזרת לי
עירית08/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול "חדשני" אלק'וויקי05/10/2011
התבשרתי היום שאבי יתחיל לקבל טיפול "חדשני" (קוקטייל של כימו + כדור "ביולוגי")!
למיטב ידיעתי האינפוזיה "הישנה והטובה" יכלה להכיל גם את הכימו החדש וגם הרכב כימי זהה ל"כדור הביולוגי החדש" אלא שאז סתם קרו לאינפוזיה "כימוטרפיה" אז מה "פריצת הדרך"? שהפכו רכיב נוזלי ישן לרכיב מוצק ?
האם יש הבדל כימי בין "אופטלגין כדור לבין אופטלגין נזלי ???
למרות הציניות שלי האם אפשר לקבל הסבר מושכל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול "חדשני" אלק' - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד05/10/2011שאלתך לא מובנת בעליל הסבר על טיפול נא לקבל מאונקולוג מטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול "חדשני" אלק' - תגובה
פרופ' חובב נחושתן08/10/2011נראה לי שלא הבנת כלל מה אביך מקבל
יש כיום גישה כללית של ציניות כלפי הרופאים
לא כל התרופות שלנו אכן עוזרות
אבל חלקן מאד עוזרות לפחות לחלק מהחולים
חשוב מאד לדבר עם רופא ולא להסתפק בהרגשה שמסדרים אותכם
לא חייבים לקבל כל טיפול אבל כדאי להבין במה מדובר לפני שפשוט מכנים אותו
טיפול חדשני אלק
יתכן שטיפול זה הוא הסיכוי להשיג עוד חיים
ואם לא חשוב שתחליט על כך לאחר שיחה עם רופא ולא תלך בהרגשה כל כך קשה
בנושא כל כך רגיש ברור שהמכתב קשה להבין על איזה טיפול מדובר
הציניות שלך פוגעת בך ובני משפחתך והפתרון לכך הוא דיון יסודי עם רופא ולא זלזול בכל התחום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן ריאות והיפרתרמיהשלום02/10/2011
שלום וברכה.
לקרוב משפחתי יש סרטן ריאה מסוג NSCLC adenocarcinoma בשלב 4. הוא מטופל ע"י טרסבה.
החולה בשנות השבעים לחייו, מצבו הכללי טוב, הוא פעיל וחיוני.
האם היפרתרמיה יכול לסייע במצב זה, ובאלו מרכזים גדולים ומוכרים בארץ מטפלים בשיטה זו.
האם ישנה איזו פריצת דרך מוכחת אחרת שיש טעם לנסותה במצבו, יחד עם הטרסבה או במקומה.
אני מודע לכך שלא ניתן לתת תשובה מוסמכת ומדוייקת ע"פ נתונים אלה, אך אשמח מאוד לקבל תשובה כללית עקרונית שתפתח בפנינו כיוונים חדשים. כמובן שכל הדברים יעשו תוך התייעצות עם הרופא המטפל בו עתה.
שנה טובה ותודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סרטן ריאות והיפרתרמיה - תגובה
ד''ר מיה גוטפריד03/10/2011טרסיבה ניתנת ללא טיפול נוסף.
היפרטרמיה בהחלט לא אופציה טיפולית בשלב הזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
