כאב בברך שמאלית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בברך שמאלית
    אילנה
    06/07/2011

    שלום
    מצורף צילום של רנטגן !!!!!מקווה שיעזור בתשובה
    אני עוסקת בפעילות ספורטיבית , זה כולל ספינינג שאותו אני עושה מאוד בזהירות לא יותר מפעם בשבוע עם כוון נכון של אופניים וללא עומסים כמעט,בנוסף אני הולכת לחוגים של ריקודים שיש שם לפעמים קפיצות.
    ברך ימנית לא מגיבה בכלל לכל זה ,אבל ברך שמאלית מתחילה להציק לי אחרי האימון או יום אחרי -הכאב שאני מרגישה הוא יותר לכיוון פנימי של הברך ולא באמצע, יש אפילו נקודה שאליה אני לוחצת ומרגישה כאב. כשאני לא עושה כלום אין כאבים.
    עשו לי רנטגן ולא ראו כלום, אבל ברור לי שיש לי שם בעיה אני רק לא יודעת איזו,
    שאלה 1- איזה צילום כן יכול להראות מה יש לי ומה בדיוק רנטגן מראה?כי הרופא אמר שהסחוס בסדר-האם רנטגן באמת מראה סחוס ב-100 אחוז?
    שאלה 2-האם פיזיותרפיה יכולה לעזור?? ,אני מאוד אוהבת פעילות ספורטיבית,מאוד רוצה להמשיך בה ,
    עוד דבר-כשאני הולכת ברגל בחוץ או על הליכון אין כאבים.

    אודה על תשובה:)


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בברך שמאלית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בברך שמאלית - תגובה

    ד''ר יוני ירום
    10/07/2011

    אז ככה - הנה עונים
    הצילום אכן תקין
    הצילום מראה מנח עצמות ושלמות העצמות ואינו מראה סחוס אלא אם כן יש נזק בולט מאוד
    הבדיקה המתאימה היא או מיפוי עצמות או MRI
    הסיפור נשמע כמו כאב פטלו פמורלי שהינו דבר די שגרתי ומגיב היטב לחיזוקים
    למרות זאת כדאי להיבדק אורטופדית על מנת להגיע לאבחנה נכונה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו