מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פציעות ספורט מרובותדביר22/12/2012
שלום,
אני בן 19.5, עוסק בספורט בצורה מאד אינטנסיבית (כ20 שעות בשבוע, בעיקר ריצה,אופניים ואימוני אמנויות לחימה) כבר כשנתיים וחצי (כחלק מתהליך של ירידה במשקל). לפני כארבעה חודשים עברתי קרע מלא של שריר הארבע ראשי (ליתר דיוק הרקטוס פמוריס). פציעה זו לוותה גם בפגיעה עצבית באזור זה כפי שהודגם בבדיקת EMG. לפני כשבועיים עברתי בדיקת מיפוי עצמות שהראתה כי אני סובל מSHIN SPLINTS ניכרים שברי מאמץ קורטיקלים לאורך האספקט המדיאלי של השליש הקריבני של הטיביה הדו צדדית. כמו כן, הבדיקה הדגימה פלנטר פסצאיטיס בשתי כפות הרגליים. נבדקתי אצל אורתופד שציין כי קיימת רגיושת דיפוזית מעל ובצד המדיאלי של השוקיים,פולקרום חיובי, ללא קיפוח נוריווסוקלרי בגפיים התחתונות.
האם אני רשאי להמשיך ולהתאמן? אם כן באיזו עצימות ובאיזו תדירות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פציעות ספורט מרובות - תגובה
ד``ר יצחק בכר23/12/2012שלום דביר
ראשית אני רוצה להציע לך: תרגיע! אתה מגזים. בקצב הזה אולי תהיה רזה אבל רחוק מבריא.
תוריד עומסים עד לרמה שאתה יכול להתאמן ללא כאב בכלל. אם האימונים הרגילים שלך כואבים חפש משהו אלטרנטיבי. אני מעריך שאופניים לא אמורות להציק לך בשלב הזה. המטרה של האימונים עכשיו היא לא לשפר את הכושר אלא יותר להאיץ את קצב הריפוי ולנסות לשמר או אפילו לאבד את הכושר הקיים באופן איטי יותר.
תוכל לקרוא עוד חומר על פציעות ספורט ועקרונות האימון הנכון אצלי באתר
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
דביר23/12/2012ד"ר בכר שלום,
תודה על תגובתך.
לא הבנתי האם כרגע, מותר לי להתאמן. אם כן, באיזו עצימות? כמה שעות בשבוע?
ושאלה נוספת, להערכתך, כמה זמן ירדש לי להשתקם מכלל הפציעות?
תודה מראש,
דביר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
ד``ר יצחק בכר23/12/2012שלום דביר
אתה יכול להתאמן כפוף לזה שאתה לא גורם לכאב באחת הפציעות שלך. את העצימות ואת מספר שעות האימון תוכל לקבוע יחד עם איש מקצוע שמכיר את המקרה שלך.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




