מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הליכה אחרי החלפת מפרק ברךנורית26/03/2014
שלום
לפני כשנה עברתי החלפת מפרק ברך ימין, הרגל לא כאבה רק משמיעה רעשים משונים, לאחרונה התחלתי דיאטה ואני משלבת את זה בהליכות של 3-4 ק"מ לפחות 6 פעמים בשבוע בימים האחרונים התחילה לכאוב לי הברך האם זה בסדר להמשיך ללכת? יש לי תור לביקורת בחודש הבא
אני מעוניינת להמשיך לצעוד אבל רוצה להיות בטוחה שלא עושה לי נזק.
תודה מראש
נורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליכה אחרי החלפת מפרק ברך - תגובה
רוית למפל26/03/2014האם עברת שיקום לאחר הניתוח ? האם הכאבים מופיעים רק בהליכה ו/או גם במהלך היום.
לרוב אחרי ניתוח החלפת מפרק יש להתייחס ברצינות לשיקום. יש תהליך של הצתלקות והדבקויות של רקמות, בעקבות כך ירידה בתפקוד של כל המערך התנועתי של אותה רגל והגוף היציבה בכלל.
1. ביקורת אצל המנתח חובה
2. אבחון תנועתי אצל מומחה מתחום התנועה (פיזיותרפיה, שיקום תנועתי אורטופדי, רמובמנט....)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברך ימין
נורית26/03/2014תודה על המענה המהיר.
כן עברתי שיקום ופיזיתרפייה אחרי הניתוח והייתי גם בביקורת אצל המנתח ויש לי ביקורת חוזרת בעוד חודש לא היו לי כאבים והרגל תפקדה היטב רק עכשיו אחרי שהתחלתי לעשות צעדות יום יומיות התחילו הכאבים
השאלה עם זה הורס משהו ? או שאפשר להמשיך לצעוד?
תודה וערב טוב נורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברך ימין - תגובה
רוית למפל26/03/2014כאב זו נורת אזהרה של הגוף, איתות שמשהו לא בסדר. זה יכול לנבוע מהברך וזה יכול לנבוע מהנעלה לא מתאימה ומאוד הרבה סיבות.
תנסי לבחון את עניין ההנעלה במידה והכאב ממשיך גשי לבדיקה.
המלצה : אם את גרה בעיר על רצועת החוף - הליכה יחפה על החול הרך .
גם עיסוי רקמות עמוק בהחלט יכול לסדר את העניין.
תעדכני ובהצלחה ;)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברך ימין
נורית26/03/2014ושוב תודה על המענה המהיר
אני נועלת נעלים טובות של ברוקס ולצערי גרה בבקעת הירדן הרחק מהים צועדת בכביש המערכת כביש כורכר כבוש .
ובחודש הבא בביקורת בבלינסון אצל המנתח בתקווה לבשורות טובות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)



.jpg)
