שברי מאמץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שברי מאמץ
    לוחמת
    01/04/2015

    היי אני משרתת כלוחמת בצהל,מאז הטירונות סובלת משברי מאמץ דרגה 3 בירך שמאל,כף רגל ימין ושוק ימין שאובחנו במיפוי עצמות ספקט ברכיים לפני 9 חודשים. הכאבים מאז לא ממש עברו,ביצעתי mri שבוע שעבר ואני מצרפת בתמונה את הפענוח שלו.
    יש לציין ש9 חודשיים הייתי במנוחה מעל ומעבר כולל לפחות חודש וחצי מנוחה בבית. הכאבים לא עוברים למרות תקופת מנוחה ככ ארוכה. אין לי שום מחלות או בעיות,אני לא עושה דיאטה,לא מעשנת שום דבר כזה. הייתי שמחה אם תוכלו לפרש לי את הממצאים ולשאול כיצד ניתן לטפל בעניין?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שברי מאמץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שברי מאמץ - תגובה

    רוית למפל
    13/04/2015

    בגדול מה שזה אומר, שיש לך חלוקת משקל לא מאוזנת על המפרקים שיכולים להיגרם מהמון סיבות שבסופן מובילות לשברי מאמץ. אחת מהן יכולה להיות הנעלה לא מותאמת. נעל כבדה/מדרס ... נשיאת נשק על צד אחד תמיד (בלית ברירה), רק זה בלבד יכול להוביל לנזק לא קטן.
    כמו כן יכול להיות שמבחינת תזונתית את לא מאוזנת, שינה לא סדירה.
    המלצתי היא פשוט לגשת לאבחון אצל אנשי מקצוע פרטיים מחוץ לצבא כדי לקבל טיפול הולם.
    בהצלחה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו