אימון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימון
    חן
    15/12/2015

    שלום ,
    אני עושה אימון בחדר כושר 45 דקות אנאירובי בעצימות גבוהה+ 10 דקות אירובי בתדירות של ארבע פעמים בשבוע.
    אני מעוניין לעבוד בנוסף , בסוף האימון – אחרי תרגילי הבטן על תרגילי מתיחות לצורך גמישות .
    קראתי בעבר היכן שהוא שאחרי אימון משקולות (אנאירובי) לא מומלץ לעבוד על תרגילי גמישות ואם מעוניינים לבצע אותם אז רק באימונים שכל האימון הוא אירובי.

    רציתי לשאול מה האמת באמרה הזאת , אם היא נכונה ואני לא מבצע אימון מלא של אירובי , אני לא יכול לעבוד על גמישות ?
    ואם היא שגוייה זה בסדר אם בסוף אימון אעבוד על תרגילי הגמישות ? למרות שבוצע בעצימות ומשקלים גבוהים ?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון - תגובה

    רוית למפל
    23/12/2015

    עבודה על גמישות שרירית ותנועה יכולה להתבצע בנפרד ו/או אחרי אימון אירובי או אנאירובי.
    לגביי תרגילי מתיחות תמיד למתוח רק לאחר חימום של השרירים אחרי הליכה/ריצה ולא כשהגוף קר.
    לאחר אימון כוח בעצימות גבוהה כל הגוף מכווץ, לכן
    צריך להקפיד על משנה זהירות על מנת לא ליצור מתיחת יתר ו/או קריעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו