העמסת יתר על הירך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • העמסת יתר על הירך
    חגי
    05/11/2017

    אני רץ באופן קבוע והעליתי בקילומטרז' בהדרגה אבל התחילו לי כאבים בצד הירך. לפני כמה שנים היה לי דבר דומה ואמרו לי שזה בגלל עומס יתר על הגוף. מה עלי לעשות עכשיו? להוריד בחזרה את הקילומטראז'? להפסיק לרוץ בכלל עד שהכאבים חולפים? ומה אפשר לעשות כדי להקל על הכאבים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    העמסת יתר על הירך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים לצד מפרק הירך

    עזרא שגיא
    05/11/2017

    שלום וברכה חגי,
    שרירים רבים מניעים את מפרק הירך. ומבצעים אותם תחת עומס רב. כאבים לצד הירך יכולים לנבוע ממספר בעיות הקשורות למבנה המפרק - או מקור הכאב יכול להיות כתוצאה מלחץ עצבי הירך או כתוצאה ממתיחה או קרע ברצועות, גידים או שרירי הירך.
    לדעתי רצוי לבדוק את יציבות המפרק .
    מומלץ לבצע אבחון ע"י הידרותרפיה (בבריכה טיפולית) שם אין עומס על המפרק.
    בברכת בריאות איתנה
    עזרא שגיא
    " נעים בהנאה "

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו