הסרת גבס מהיד - תרגילים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת גבס מהיד - תרגילים
    ענת
    06/03/2018

    לאחר שבר בעצם בשליש התחתון של הזרת, היד שלי היתה בגבס שכלל את הזרת והאצבע שלידה, עד המרפק, 3 שבועות סד-גבס, ושבועיים נוספים סד פלסטיק. לאחר 5 שבועות שיחררו אותי מהסד, נאמר לי שהשבר התאחה ברובו (כ 80%), שעליי להזהר לא ליפול ולהיפצע, לא לעשות ספורט, ולהתחיל להשתמש ביד. אני סובלת מכאבים, נפיחות ונוקשות של האצבעות. שאלותיי :
    1. מה משמעות הדבר שהשבר התאחה רק ברובו, ומתי ואיך אדע שהתאחה
    2. האם מספיק שאתחיל להשתמש ביד, או שעליי ללכת לפיזיותרפיה? ריפוי בעיסוק?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת גבס מהיד - תרגילים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת גבס מהיד

    עזרא שגיא
    07/03/2018

    שלום ענת,
    תהליך איחוי העצם משתנה מאחד לשני ובהתאם לגיל, לסוג השבר ומיקומו, רמת הפעילות הגופנית והמצב הבריאותי, וכו'...
    אבחון ובדיקה ייתן אינדיקציה לסוג הטיפול המתאים להפעלת היד .
    אני ממליץ לשלב טיפול בהידרותרפיה במסגרת תהליך השיקום.
    בברכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו