קושי בהזזת האגודל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קושי בהזזת האגודל
    מודאגת
    18/12/2008

    נחתכתי בבסיס האגודל לפני כ 3 וחצי שבועות. נזקקתי לתפרים. הורדתי את התפרים לאחר 10 ימים. בבי"הח לפני התפרים הזזתי את האגודל. מאז המקרה יש לי תחושה מוזרה באגודל. למעלה באגודל יש לי תחושה עמומה כזאת. היא עדיין מעט נפוחה ולמטה כחולה מעט. אני מקפלת אותה, אבל מפעילה כח בזה, יש לי לחץ על האזור האגודל שאני מקופפת אותה. כמו כן ישנם רגעים שאני יכולה להזיז את האגודל כלפי מעלה ופתאום המקום יכול להתקשח ואני מרגישה שהמקום מקובע ואני לא יכולה להזיז כלפי מעלה. מה לעשות? הכל כאילו נמתח לי .. אבקש בתשובתכם לנסות ולענות על כל מה ששאלתי ולא בכלליות. תודה על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי בהזזת האגודל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למודאגת

    שרון רוזנמן
    18/12/2008

    שלום
    אני מבינה שאת מודאגת ומוטרדת. אשתדל מאד לענות בפרוט אם כי תשובה מדויקת למצבך יכולה להינתן רק ע"י רופא או פיזיוטרפיסט שיבדקו אותך ויראו את המצב המדויק. אני מאד ממליצה לך לפנות לאיש מקצוע.
    מאד הגיוני שעדיין יש תחושה מוזרה באגודל מכיון שהנפיחות,הצלקת והחתך עלולים להפריע לתחושה תקינה.
    הפעלת האגודל מאד חשובה מאותן סיבות שציינתי בפעם הקודמת אפילו אם יש תחושת מתיחה או נוקשות.
    אני מאד ממליצה לפנות לטיפול פיזיוטרפי על מנת לקבל הוראות מדויקות מה לעשות וכיצד.
    בהצלחה
    שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו