עזרה בבקשה - בעייה בכתף?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשה - בעייה בכתף?
    איתי
    25/12/2008

    לפני 4 חודשים שיחקתי כדורסל וכאשר רצתי בכיוון נגדי לשחקן אחר הוא דחף לי את יד שמאל בעצם אחורנית לכיוון הגב - באותו רגע הרגשתי מתיחה וכאבים... מאז אותו יום בעצם היה לי כאבים בפנים באזור הכתף הקדמית רק כאשר אני עושה תנועה מסוימת של להרים את הכתף ולמתוח אותה אחורנית ואז אני מרגיש כאב ניסיתי לנוח שבוע שבועיים אבל המצב לא ישתפר והכאב תמיד נשאר אותו דבר המשכתי לפיכך להתאמן בחדר כושר - הנני מרים משקלים גבוהים - ולמרות הכאב שאני לפעמים מרגיש באימונים אני עדיין יכול להתאמן כרגיל הבעייה היא שלפעמים הכאב חמור יותר ולפעמים פחות - לפי תקופות - אך הכאב לא עובר ניסיתי לנוח שוב שבוע שבועיים אבל שוב הנני מרגיש שאין שום שיפור במצב כרגע עברו 4 חודשים מאז המקרה ועדיין יש כאבים הייתי אצל אורתופדים והם אמרו לי פשוט להימנע מכאב - האורתופד האחרון הציע לי לעבור ניתוח השאלה שלי - אף רופא לא אמר לי באופן חד משמעי מה הבעייה - גיד פגוע או קרוע או דלקת ? מתיחה? בכל אופן השאלה שלי האם כדאי לבצע ניתוח במצב כזה ברמת עיקרון אני יכול להמשיך להתאמן פשוט עם כאב - האם זה הגיוני שאני ממשיך להתאמן אבל הכאב אינו מחמיר אלא נשאר אותו דבר כמו מההתחלה? הכאב מההתחלה ועד עכשיו הוא בקירוב אותו דבר, רק שיש תקופות שפחות כאב ויש תקופות שיותר כאב - בלי קשר לאם אני מתאמן או לא... אשמח לייעוץ מה כדאי לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה - בעייה בכתף?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתף

    ד''ר יוני ירום
    26/12/2008

    חשוב מאוד לדעת, במקרה זה שאין אבחנה ברורה, אילו בדיקות עשית ומה היו התוצאות- צילום , הדמיות וכו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו