הוצאת פלטה לאחר ניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הוצאת פלטה לאחר ניתוח
    ארז אשכנזי
    13/03/2010

    שלום.
    אני ארז אשכנזי בן 27 .לפני 3 שנים עברתי תאונת אופניים שבה שברתי את הפטישון הליטרלי בקרסול שמאל.
    עברתי ניתוח בבית חולים סרוקה עקב ריסוק ותזוזה של הפטישון הליטרלי.מאז אני עם הפלטה בקרסול .
    התנועה שלי מוגבלת,יש לפעמים כאבים ותחושה של אי נוחות תמידית כאילו אני מרגיש את הברזלים תמיד.
    רציתי לשאול\לקבל חבת דעת נוספת לגבי ניתוח להוצאת הפלטה.אם זה בסדר בכלל?אם יש סיקונים?אם נתקלת בניתוח כזה .
    הניתוח הזה שינה לי את כול החיים אני לא מסוגל לרוץ מהר או לקפוץ מגובה של 2 מטר.וגם אחרי מאמץ(ריצה ,אופניים וכד)לוקח לרגל איזה 3-4 ימים עד שהכאב יורד.
    אני מצרף תצלום של הקרסול לאחר הניתוח.
    אודה מאוד אם תוכל ליעץ לי בנושא ולתת לי את דעתך לגבי הוצאת הפלטה.
    תודה מראש ארז


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הוצאת פלטה לאחר ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם הפלטה מפריעה - זוהי אינדיקציה

    ד''ר יוני ירום
    14/03/2010

    להוצאתה
    עושה רושם שהכל התאחה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו