רטלין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רטלין
    עדי
    23/05/2009

    האם זה כדי לבתוור על רטלין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רטלין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיי קשב וריכוז וטיפול תרופתי

    שמאי כרכום
    23/05/2009

    שלום,

    אנשים בעלי קשיי קשב וריכוז יכולים להיות חסרים בגופם את ההורמונים המסייעים לו, או שיש אצלם קשרים עצביים שונים מהרגיל. הרטלין הוא תרופה המשחררת כימיקל סנטטי (המיוצר מחוץ לגוף האדם) הדומה לאדרנלין ולאמפיטמין (הורמונים שישנם באופן טבעי בגוף), ובכך גורמת לעוררות ברמה המוחית, להרגעה ולקשב רב יותר.
    במידה ועברת את הבדיקה הרפואית ונמצא שאתה זקוק לתרופה ושהיא מסייעת לך מבלי לעורר תופעות לוואי חמורות, הרי שהשימוש בה יכול לסייע לך לרכוש מיומנויות לימודיות וחברתיות שקודם לכן היה לך קשה הרבה יותר ללמוד אותן. חשוב להזכיר - כי שהשימוש בתרופה מבלי סיוע כיצד ללמוד איננו יעיל.
    במידה וישנם תופעות לוואי מומלץ - ואפילו חובה - להתייעץ עם רופא מומחה (נוירולוג או פסיכאטר), בכדי לבדוק מינונים או סוגים שונים. התייעצות זו חשובה גם במידה ומעוניינים להפסיק את הטיפול התרופתי.
    באשר בושה בנוגע לשימוש בתרופה או בנוגע ללחצים חברתיים אחרים ולדעות חברתיות בעד או נגד השימוש בתרופה - הייתי רוצה להזכיר כי הקיים היומיומיים שיש לך, כמו לרוב בעלי ADHD, אינם באמת מובנים או מוכרים ברמה האישית לאנשים שמסביב לך. ולכן, במידה והתרופה מסייעת לך, יהיה נכון להמשיך להיעזר בה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו