מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהאוקסנה23/10/2010
שלום. הילד עם PDD קל. כשאומרים שצוות עובד עם הילד גם על רגש, על מה הם מדברים? בן 4 שנים. איך הצוות עושה זה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר "עבודה על רגש" בטיפול בילד עם PDD
נועה ווס23/10/2010אוקסנה שלום
ראשית, נראה נכון, ומעין "אין ברירה" - מומלץ לפנות בשאלה זו לצוות עצמו, גם אם זה לפנות "שוב ושוב" לצוות כדי להבין למה הם מתכוונים באמירה "עובדים גם על רגש". לעיתים קרובות הורים חשים קושי לפנות לצוות בשאלות, בעיקר אם כבר ניתנה תשובה ועדיין לא מבינים. אבל זה קורה המון המון - שמסבירים לנו דברים, ואיננו מבינים, בעיקר כשאנו מעורבים רגשית. אז אני מעודדת אותך לפנות אל הצוות, מי בצוות שנוח לך, ו/או לאחראי ולבקש הסבר. מעבר לכך, כאשר לילד יש PDD, בעיה בתחום של תקשורת בינאישית, "עבודה על רגש" יכולה להיות עבודה על זיהוי או מודעות לתחושות ורגשות שלו עצמו, וקישורן לשם של רגש, ו/או לתמונה הקשורה לרגש זה, וכן הלאה. בדומה תתכן עבודה על זיהוי רגש והבעה של רגש - בהבעת פנים, שפת גוף, ומילים, אצל אדם אחר. זו רק דוגמה אחת ל"עבודה על" ו"בהקשר של" "רגש". כמו כן "עבודה על רגש" יכולה להיות התייחסות לכך שבעבודה עם בנך מושם דגש על חוויתו הרגשית, על כך שיהיה לו נעים, עם עצמו וסביבתו, עבודה על שיפור הדימוי והבטחון העצמי, הפחתת מתח וחרדה, וכד'.
מקווה שסייע במשהו
בהצלחה
ואת מוזמנת לפנות שוב לפי הצורך
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אוקסנה25/10/2010שלום ותודה על תגובתך. אם אפשר לקבל עזרה בנושא על ההבדל בהתנהגות הורים עם הילד PDD וילד רגיל. אני מקווה שהסברתי את עצמי נכון. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
נועה ווס27/10/2010אוקסנה שלום
השתדלתי לענות לשאלתך בפניה הקודמת.
אני ממליצה בשלב זה לפנות לצוות
שעובד עם בנך, ולשאול אותם את השאלה, כיצד הם עובדים עמו,
באופן כללי ועל רגש בפרט. למה כוונתם ואיך הם עושים את זה.
תוכלי לבקש גם דוגמא/ות ואפילו הדגמה,
תקשורת כזו שלך איתם חשובה מאד למענך ולמען בנך
כאשר את מבינה ושותפה לתהליך, את רגועה יותר וגם יכולה ללמוד
בעצמך איך לעזור לו בתחומים הללו. אם יש קושי בפניה אליהם - אולי
תשאלי על זה ואנסה לעזור.
בהצלחה
נועה ווס
ן זה גם עשוי -* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אוקסנה27/10/2010שלום. שוב תודה על תגובתך. יש לי בעיה לפנות לצוות. שנה שעברה הצוות הגיש דו"ח עלינו לרווחה על "דעגת יתר". השנה אנחנו באותו גן ואני פשוט כמו דג בים עם הצוות. חוץ משאלות על משחקים אני לא שואלת אותם על כלום. הם יותר הוסיפו לחץ, מאשר עזרו. אני רוצה שיהיה לילד רק טוב, רק לבד לי קשה לעשות זה (כי יש שאלות שאין תשובות). בגלל זה שאלתי על ההבדל בן ההתנחגות הורים עם ילד רגיל וילד PDD. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
