שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אוקסנה
    23/10/2010

    שלום. הילד עם PDD קל. כשאומרים שצוות עובד עם הילד גם על רגש, על מה הם מדברים? בן 4 שנים. איך הצוות עושה זה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "עבודה על רגש" בטיפול בילד עם PDD

    נועה ווס
    23/10/2010

    אוקסנה שלום
    ראשית, נראה נכון, ומעין "אין ברירה" - מומלץ לפנות בשאלה זו לצוות עצמו, גם אם זה לפנות "שוב ושוב" לצוות כדי להבין למה הם מתכוונים באמירה "עובדים גם על רגש". לעיתים קרובות הורים חשים קושי לפנות לצוות בשאלות, בעיקר אם כבר ניתנה תשובה ועדיין לא מבינים. אבל זה קורה המון המון - שמסבירים לנו דברים, ואיננו מבינים, בעיקר כשאנו מעורבים רגשית. אז אני מעודדת אותך לפנות אל הצוות, מי בצוות שנוח לך, ו/או לאחראי ולבקש הסבר. מעבר לכך, כאשר לילד יש PDD, בעיה בתחום של תקשורת בינאישית, "עבודה על רגש" יכולה להיות עבודה על זיהוי או מודעות לתחושות ורגשות שלו עצמו, וקישורן לשם של רגש, ו/או לתמונה הקשורה לרגש זה, וכן הלאה. בדומה תתכן עבודה על זיהוי רגש והבעה של רגש - בהבעת פנים, שפת גוף, ומילים, אצל אדם אחר. זו רק דוגמה אחת ל"עבודה על" ו"בהקשר של" "רגש". כמו כן "עבודה על רגש" יכולה להיות התייחסות לכך שבעבודה עם בנך מושם דגש על חוויתו הרגשית, על כך שיהיה לו נעים, עם עצמו וסביבתו, עבודה על שיפור הדימוי והבטחון העצמי, הפחתת מתח וחרדה, וכד'.
    מקווה שסייע במשהו
    בהצלחה
    ואת מוזמנת לפנות שוב לפי הצורך
    נועה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אוקסנה
    25/10/2010

    שלום ותודה על תגובתך. אם אפשר לקבל עזרה בנושא על ההבדל בהתנהגות הורים עם הילד PDD וילד רגיל. אני מקווה שהסברתי את עצמי נכון. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    נועה ווס
    27/10/2010

    אוקסנה שלום
    השתדלתי לענות לשאלתך בפניה הקודמת.
    אני ממליצה בשלב זה לפנות לצוות
    שעובד עם בנך, ולשאול אותם את השאלה, כיצד הם עובדים עמו,
    באופן כללי ועל רגש בפרט. למה כוונתם ואיך הם עושים את זה.
    תוכלי לבקש גם דוגמא/ות ואפילו הדגמה,
    תקשורת כזו שלך איתם חשובה מאד למענך ולמען בנך
    כאשר את מבינה ושותפה לתהליך, את רגועה יותר וגם יכולה ללמוד
    בעצמך איך לעזור לו בתחומים הללו. אם יש קושי בפניה אליהם - אולי
    תשאלי על זה ואנסה לעזור.
    בהצלחה
    נועה ווס

    ן זה גם עשוי -

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אוקסנה
    27/10/2010

    שלום. שוב תודה על תגובתך. יש לי בעיה לפנות לצוות. שנה שעברה הצוות הגיש דו"ח עלינו לרווחה על "דעגת יתר". השנה אנחנו באותו גן ואני פשוט כמו דג בים עם הצוות. חוץ משאלות על משחקים אני לא שואלת אותם על כלום. הם יותר הוסיפו לחץ, מאשר עזרו. אני רוצה שיהיה לילד רק טוב, רק לבד לי קשה לעשות זה (כי יש שאלות שאין תשובות). בגלל זה שאלתי על ההבדל בן ההתנחגות הורים עם ילד רגיל וילד PDD. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו