אובחנתי -פיברומלגיה ע"י "רופא יועץ"

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אובחנתי -פיברומלגיה ע"י "רופא יועץ"
    רות
    06/11/2011

    שלום רב,
    אני סובלת מאוד מכאבים באצבעות הידים ובפרק יד ימין וממש לא יכולה לדרוך בבוקר על הרגליים בייחוד כף רגל שמאל
    במשך שנים.
    כמובן שמחיאת כפיים, ופתיחת בקבוקים או קופסאות או שריכת נעליים מאוד קשה עד בלתי אפשרי..

    מידי פעם אצבעות אצבעות הידיים מתנפחות ומעט אדומומיות
    ולמרות כל הכאב והנפיחות הרופא שלי אמר שכל הבדיקות שלי תקינות ושאין עדות לבעיה כולשהי..

    מידי זמן מקבלת כאבים חזקים בחזה נשלחת לבית חולים ושם שוללים מקור לבבי. שולחים אותי חזרה לרופא בקהילה
    מידי זמן כאבים חזקים באגן...כאבים בלסת.

    מידי תקופה מקבלת כאבים איומים בישבן ורצה לבית חולים. שם מקבלת ואבן וולטרן בזריקה.
    היות והרופא שלי לא בדיק מתייחס, כשיש נפיחות לוקחת על דעת עצמי וולטרן 100 ומבקרת בחמי מרפא בים המלח וזה די מקל על הנפיחות וכאב..
    אני חברה בכללית

    לאן אני צריכה לגשת כדי לקבל אבחנה.של מומחה?
    מה זה רופא יועץ?
    (אובחנתי ע"י "רופא יועץ" פיברומלגיה.)
    מה הקשר להתנפחות ואודם בפרקי הידיים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אובחנתי -פיברומלגיה ע"י "רופא יועץ" - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    08/11/2011

    הסיפור שכולל נפיחות באצבעות הידיים מצריך בדיקה מחודשת במרפאה ראומטולוגית לשאלה של מחלה דלקתית ולהשלים סירולוגיה הדמיה הולכה חשמלית לידיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו