סחרחורות בלתי מוסברות -בירור

מנהל הפורום

ד"ר אדית מרלין דניאל
ד"ר אדית מרלין דניאל
לקביעת תור אצל ד"ר אדית מרלין דניאל ללא פרסום בפורום
 
  • סחרחורות בלתי מוסברות -בירור
    נחשון ליאור
    02/08/2019

    כרגע בגמילה מכדורים שניתנו לי בעבר
    ולגמילה ישנם כאמור תופעות לוואי.
    האם סחרחורות קשות ....שייכות לנ"ל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות כתוצאה מגמילת כדורים

    ד''ר אדית דניאל
    24/12/2019

    שלום נחשון. כן לגמילה מכדורים תמיד יש תופעות לוואי פיזיות ונפשיות. תלוי מה הכדור שאתה נגמל ממנו. סחרחורות יכולות להיות תופעת לוואי. אבל רצוי בכל מקרה לבדוק את הנושא של סחרחורות מהיבטים אחרים גם כי אולי זה לא תופעת לוואי אלא משהו חדש שאתה מפתח. רצוי לגשת לקופה ולעשות בדיקות ולדווח לרופא המטפל. כולל אף פעם לא לעשות תהליך גמילה לבד אלא רק בפיקוח רפואי. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו