גרד בעקבות טרמדקס 100

מנהל הפורום

ד"ר אדית מרלין דניאל
ד"ר אדית מרלין דניאל
לקביעת תור אצל ד"ר אדית מרלין דניאל ללא פרסום בפורום
 
  • גרד בעקבות טרמדקס 100
    א. ש
    03/06/2018

    שלום, בהמלצת רופא התחלתי ליטול טבליות טרמדקס 100, אחת ליום, בשלושת הימים האחרונונים. ביומיים האחרונים התחלתי להתגרד בכל הגוף. לא בהיסטריה, אבל זה לא נעים. בעלון המידע כתוב תחת תופעות לוואי שאם מופיע גרד בכל הגוף להפסיק ליטול את התרופה ולפנות מיד לרופא.
    עם זאת קראתי בפורום רפואי שהגרד יכול להעלם בימים הראשונים ולא מהווה סיבה לדאגה.
    מאחר ולקבוע תור לרופא לוקח כשבוע ימים, רציתע להתייעץ מה דרך הפעולה הנכונה במקרה הזה. האן יש סיכון ממשי בתופעת הגרד וכדאי להפסיק ליטול, או לתת לזה לעבור ולא לייחס לזה חשיבות מיוחדת?
    במידה וכדאי להפסיק ליטול - האם באמת דרוש גם תור אצל רופא? מה הסיכונים בגרד ועל מה הוא מעיד?
    אשמח למענה מהיר.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרד בעקבות טרמדקס 100

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרד מטרמדקס

    הילה לב
    11/07/2018

    התרופה טרמדקס הינה תרופה " לא תמימה " המחייבת מעקב רופא . התייחסותי בנושא זה היא תתיעצי עם הרופא שלך לגבי הורדת מינונים בנתיים
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו