פיברומיאלגיה ותופעות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיברומיאלגיה ותופעות
    קרן
    23/02/2012

    שלום,

    אובחנתי בתסמונת לפני כשנתיים + ובשנה האחרונה הכאבים החריפו. בחודש האחרון הופיעו תופעות שבהעדר מילה מתאימה אקרא להן מוזרות: פריחה בכל הגוף במשך שבוע וחצי, אפטה בחך העליון (מעולם לא סבלתי לפני כן מאפטות), נרדם לי חצי פנים (צד שמאל) והטשטשה לי הראיה בעין שמאל לכמה דקות, אך ההרגשה של רדום (כמו לאחר רופא שיניים) מלווה אותי כמה שבועות. בנוסף יש לי הרגשה שהדיבור שלי נפגע - אני חושבת מהר ובד"כ "יורה" במהירות, ברגע שאני מנסה להוציא את המילים מהפה הן יוצאות באיטיות אני מתקשה לבטא חלק מהמילים.דבר אחרון הראומטולוגית שלי שכנעה אותי לקחת אלטרולט, אני אמנם לוקחת רק שבוע אבל התופעות לא נעימות: יובש נוראי בפה, אני מרגישה שאני קמה בבוקר עם "שק כבד" עלי, הקאתי באמצע הלילה. יש תחליף או להמשיך לקחת בנתיים?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיברומיאלגיה ותופעות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלגיה ותופעות - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    08/03/2012

    באם אובחנה מחלתך כפיברומיאלגיה, יש מקום לטיפול באלטרולט ואף להעלות מינון בהמשך, וכי עשויי לשפר את המיחושים השונים שהגדרת כמוזרים.
    באם אחרי מס שבועות עד חודשים את משוכנעת כי אין הקלה , אפשרי להציע גם תחליפים כגון סימבלטה או ליריקה ועוד, אך יש להתיעץ עם הרופאה הראומטולוגית המטפלת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו