אולי אני יכולה לעזור במשהו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אולי אני יכולה לעזור במשהו
    ליאת
    13/02/2017

    אני חולת פיברומיאלגיה קשה!
    הלוואי והייתי יכולה לאמר לכם שיש טיפול קסם!
    אבל לצערי! אני כל כך מבינה אתכם.כי הרי אני סובל מהמחלה המוזרה הזו!
    אנשים יקרים
    קודם כל עליכם להבין שזו האחות הסיאמית שלכם! צלכם!
    יש דברים שיכולים לתרום להפגת הכאב.
    מנסיוני
    מים חמים....מאד מאד עוזרים .הידרותרפיה ועוד כל מיני תרגילי הרגעות.
    תנסו ללמוד יוגה...טאי צאי זה עוזר מאד.
    עוד המלצה שקיבלתי פעם מאורטופד שאמר לי...."קחי את עצמך ולכי לים"
    לכי למסיבות...תהני תנוחי!
    מסתבר האדרנלין עוזר למוח לשכוח כאב.
    חמצן...כמו נשימות גדולות(תרגיל השמש)
    יקיריי
    אל תתמכרו לפרקוסט טרמדק ודומיו.(תנסו להשתמש במשכך כאבים ללא אופייטים)
    לגבי הליריקה
    היא נהדרת כשיש בעיה פריפרית.
    יש הרבה שהיא לא עוזרת להם...לכן
    עם כל הקושי
    חייבים ללכת לרופאים לבדיקות!
    גם אם מתייאשים...לקום היום אחר ולהמשיך מהנקודה שניצחתם.
    בהצלחה יקיריהם❤

    מקווה שעזרתי ולו במעט😍
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון

    ליאת
    13/02/2017

    לקום ביום אחר.
    ולהמשיך מהנקודה שהפסקתם.
    תצליחו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו