פיברו-דיכאון ותרופות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיברו-דיכאון ותרופות
    גלית
    13/12/2010

    שלום רב,

    אני נוטלת למיקטל 200 כמייצב עבור דיכאון עמיד.
    כבר מס' חודשים אובחנתי כסובלת מפיברו.היתה לי תשישות נוראית שלדעתי חלפה מאחר וקיבלתי צימחי מרפה.
    קיבלתי סימבלתה 30 מג' וזה עזר לי ,הכאבים פחתו ולא הרגשתי צורך לעלות ל-60מג'.
    בעיות השינה הוחרפו ולכן נוטלת 0.5 קלונקס ו-100 מג' טרזודיל.
    לאחרונה הדיכאון הוחמר ולא יכולתי לתרכז בעבודה,הייתי מישהו אחר לגמרי, המילים נתקעות לי, אני לא מבינה מה אומרים לי,איבוד זיכרון ובעיית עיבוד נתונים.

    פניתי לרופא אחר בכדי לקבל עוד חוות דעת. הוא נתן נורטילין וכעת נוטלת 50 מג' והפסקתי את הסימבלתה.
    לא טוב לי איתו מאחר ויש לי יובש בפה וריח רע. רמת התאבון עלתה לי וזה משהו שקשה לי איתו,כמו כן הרגשתי מס' דפיקות לב לעיתים רחוקות ומוזרות.

    לגבי הבאת ילדים לעולם הבנתי שעם הנורטילין יש בעיה חמורה ומדורגת כ-D.
    כמו כן הרופא שלי מאמין שאין דבר כזה פיברו אלא נגזרת של דיכאון והוא חושב שהבילבול והבעיה הקוגנטיבית החמורה זה שייך לדיכאון. אני לא חושבת כמו אני כן מאמינה שיש פיברו והיא גורמת לי לכל הבעיות האלה.
    אני מאוד מודאגת מכך וחשוב לציין כי לדיכאון בזמנו קיבלתי SSRI ו SNRI לפני הלמיקטל שלא עזרו.

    אנא תשובתכם בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיברו-דיכאון ותרופות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברו-דיכאון ותרופות - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    14/12/2010

    תיאור התלונות שלך במישור הנפשי יכולות להיות משנית לדכאון אך גם הדבר מעלה חשד לתסמונת הפיברומיאלגיה.
    לרוב יש תסמינים נוספים למה שתיארת, אשר במישור הנפשי והקוגנטיבי. לשם סריקת קיום תסמינים נוספים עלייך להיוועץ בראומטולוג אשר יוכל להעריך את מצבך ולקבוע באם יש פיברומיאלגיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אובחנתי אצל ראומוטלוג

    גלית
    15/12/2010

    שלום דר'

    בהמשך להודעה, נבדקתי אצל ראומוטלוג והוא קבע כי אני סובלת מפיברו.
    לפני כן הייתי בדיכאון מיוצב.
    כעת חלה התדרדרות בדיכאון והכאבים לדעתי גם קצת גברו.
    בגלל זה רשמתי על הסימבלתה והנורטילין.
    בעיית השינה עם הנורטילין קורות לי ביקיצה מוקדמת כלומר שעתיים של שינה..
    אני פשוט חסרת אונים...
    האם עכשיו תוכל לענות לי בבבקשה על השאלות שלי שרשמתי בהתחלה?
    והאם הבלבול ובעיית עיבוד נתונים קשורה לפיברו או לדיכאון?

    תודה רבה דר' יקר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו