הקשר למחלות נוספות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הקשר למחלות נוספות
    ספיר
    18/12/2010

    שלום.האם יש קשר בין פיברומילגיה למחלות נוספות?
    אני חליתי במחלות נוספות דווקא לאחר שקבלתי פיברומילגיה.

    ושאלה נוספת-כאשר יש מחלות נוספות איך ניתן להבחין בינהם לפיברומילגיה?
    למשל-כאשר אני מתעייפת ,אני לא יודעת אם זה מהפיברו' או שירד לי הסוכר או הלח"ד.כאשר אני מתנשפת הרבה ,האם זה התקף אסטמה או מהבעיה הלבבית שיש לי.
    זה מקשה לדעת האם לפנות לקבל טיפול או שזה מהפיברו ופשוט צריך לנוח אולי לקחת משככי כאביו וזהו.
    אשמח לתשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הקשר למחלות נוספות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקשר למחלות נוספות - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    21/12/2010

    מה שמאפיין פיברומיאלגיה שהיא כוללת מיגוון סימפטומים ואשר חופפים למחלות שונות. כאשר עיקר התלונות מתרכזות בכאבים שלדיים, הפרעות שינה, הפרעות ריכוז, חולשה ועייפות וגם הפרעות נוירולוגיות , הרי יש גם מחלות נוספות אשר מתבטאות בסימפטומים כאלה.
    המלצתנו כי באם אובחנה מחלת הפיברומיאלגיה, הדבר עשוי להסביר המון מהתלונות של החולה וכי הן נלמדות עם הזמן וגם החולה וגם הרופאלומדים לדעת מה כן שייך הפיברומיאלגיה , וכי באם צצות תלונות חדשות הדבר תמיד מחיב התיחסות רגילה ורצינית לשם השלמת בירור בהתאם לתלונה החדשה.
    הרי מותר לחולה עם פיברומיאלגיה לקבל זיהום, דלקת, אלרגיה, ארוע לבבי או אחר.
    ויש להיוועץ ברופא המשפחה ואו הראומטולוג המטפל בעניין כל ממצא חדש או סימפטום חדש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני התכוונתי

    ספיר
    29/12/2010

    שאני כבר יודעת שיש לי מחלות נוספות(כבר אובחנו בעיות בסוכר,לח"S ולב ואסטמה)אבל אני לפעמים לא יודעת אם התופעות זה מהמחלה ואז לקחת עוד משאף למשל או פשוט לנוח כי זה מהפיברו'..
    איך להבדיל?אי אפשר לבלות כול הזמן בקופ"ח..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני התכוונתי - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    16/01/2011

    בתשובה לשאלתך, ראי את הטקסט הבא, ויש להדגיש כי אין דרך לחזות בלי בדיקה קלינית אצל הרופא הראומטולוג או הרופא המטפל. כפי שמוזכר בקטע הבא- עם הזמן נלמדים הסימפטומים הקשורים למחלה פיבור ומה לא קשור.

    הקטע מתגובה קודם: מה שמאפיין פיברומיאלגיה שהיא כוללת מיגוון סימפטומים ואשר חופפים למחלות שונות. כאשר עיקר התלונות מתרכזות בכאבים שלדיים, הפרעות שינה, הפרעות ריכוז, חולשה ועייפות וגם הפרעות נוירולוגיות , הרי יש גם מחלות נוספות אשר מתבטאות בסימפטומים כאלה.
    המלצתנו כי באם אובחנה מחלת הפיברומיאלגיה, הדבר עשוי להסביר המון מהתלונות של החולה וכי הן נלמדות עם הזמן וגם החולה וגם הרופא לומדים לדעת מה כן שייך הפיברומיאלגיה , וכי באם צצות תלונות חדשות הדבר תמיד מחיב התיחסות רגילה ורצינית לשם השלמת בירור בהתאם לתלונה החדשה.
    הרי מותר לחולה עם פיברומיאלגיה לקבל זיהום, דלקת, אלרגיה, ארוע לבבי או אחר.
    ויש להיוועץ ברופא המשפחה ואו הראומטולוג המטפל בעניין כל ממצא חדש או סימפטום חדש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו