פיברומיאלג של עיבוד נתונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיברומיאלג של עיבוד נתונים
    גלית
    17/02/2011

    שלום דר',

    מזה כשנה הופיעה אצלי תסמונת פיברומיאלגיה ומאז חלו שינויים בקליטה,בהבנה,שכחה ,בעיה בכושר ביטוי, עיבוד נתונים ועוד....עזבתי עבודה לאחרונה עקב כך.
    בנוסף היתה לי תשישות נוראית אבל היא עברה כנראה מהנורטילין.
    לפני כן הייתי בדיכאון עמיד ורק הלמיקטל 200 מג' עזר ואז הופיעה לי התסמונת.
    הדיכאון חזר לכך קיבלתי בנוסף סימבלתה 30 מג' כדי שגם יעזור לכאבי השרירים.
    לא היה שינוי נפשי,אך זה עזר לכאבים.(אני עמידה לSSRI SNRI)
    הרופא החליף לי את הסימבלתה לפני כחודשיים בנורטילין 50 מ' שזה הוציא אותי מהדיכאון ממש בהצלחה,רק שאני מאוד סובלת מתופעות הלוואי.אך הוא לא מטפל בכאבי השרירים כפי שאמור לעשות.
    אני גם נוטלת 0.75 מג' קלונקס בלילה לבעיות שינה קשות ולחרדה (שילבתי עם טרזודיל 100 מג' וזה עזר -ולאחרונה הורדתי אותו) ואני ישנה היום לפחות 5 שעות ברוך ה'.(אולי הנורטילין עזר לכך)
    אני לא יודעת מאין הבעיה של תפקוד לקוי של המוח והקוגנטיביות. אני לא קולטת,לא שמה לב למה אני עושה,לא מבינה,עושה טעויות כתיב,לא מצליחה להתבטא,נתקעת במשפטים ולא זוכרת מילים ועוד...
    אני בטוחה שיש קשר להפיברו' ,כמו כן חשוב לי לציין דר' שבמשך 7 שנים עם דכאונות וחרדות קשים לא היתה לי בעיה קוגנטיבית כלל, תמיד הייתי שנונה וחדה.
    הרופא שלל דימנציה.
    אני מקווה שזה לא לצמיתות,אני במבוי סתום.
    יתכן שזה מהלמיקטל?
    בבקשה כוון אותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלג של עיבוד נתונים - תגובה

    ד''ר אעמר סוהיל
    27/02/2011

    תיאור הבעיה הקוגנטיבית יכול בהחלט להיות כחלק מהפיברומיאלגיה אשר אובחנה אצלך, ןנראה וכי זה לא מהשפעת הלמיקטאל למרות שידוע כי השפעת התרופות על המצב הקוגנטיבי הינה אפשרית.
    בחולי פיברומיאלגיה עם פגיעה בכושר הריכוז והזכרון , הדבר הינו ווריאבילי וגם דינאמי ולא בהכרח מדובר בבעיה לצמיתות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דר' יקר עזרת לי מאוד

    גלית
    27/02/2011

    שלום דר',

    מה שרשמת לגבי בעית הזיכרון שאינה לצמיתות.
    האם קרו לך מקרים שנתקלת בהם שהיתה בעיה ונפתרה? האם הפיברו' נשארה?
    תשובתך תעודד אותי,מה צריך לעשות לגבי הזכרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו